Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00339365/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Zamościu. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,204846,89b446ce4c58df12a93b8e274c70af80.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Zamościu. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc457788-2ca6-4bd1-97cd-69189b33c89b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084129/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.45 RDW w Zamościu. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339365
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.372.7.2025.eb
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 225082,16 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41172,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów okresowych rocznych (przegląd podstawowy) 29 obiektów mostowych oraz 50 obiektów inżynierskich - przepustów zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie RDW w Zamościu.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Sporządzenie harmonogramu kontroli stanu technicznego obiektów w ramach wykonywanych przeglądów podstawowych i przekazanie go Zamawiającemu do zatwierdzenia w ciągu 7 dni od podpisania umowy.
b) Dojazd do każdego obiektu objętego zamówieniem
c) Wykonanie przeglądów w terenie.
d) Sporządzenie „Protokołów okresowej kontroli rocznej” - przegląd podstawowy dla każdego obiektu osobno.
e) Sporządzenie „Wykazów potrzeb do planu bieżącego utrzymania i remontów” dla każdego obiektu osobno wraz z ich wyceną oraz podaniem cen jednostkowych.
f) Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji danych z przeglądu w wersji elektronicznej w programie DES INSPECT 3D a zamawiający czasowo udostępni wykonawcy login i hasło do programu.
g) Przeglądy należy opracować w wersji papierowej w ilości 2 egz. na każdy obiekt osobno oraz w wersji elektronicznej (w formacie PDF) na nośniku CD na formularzach zgodnie ze wzorami określonymi w „Instrukcji przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich” oraz wzorami formularzy 1 A, 1 B, 2A, 2B – załączniki do SWZ,
3. Przeglądy winny spełniać wymagania okresowych kontroli, określone w art. 62 ust. 1, pkt. 1 i ust. 1 a ustawy z roku 1994 „Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2025r. poz. 418) celem sprawdzenia stanu technicznego elementów budowli narażonych na szkodliwe wpływy warunków atmosferycznych i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu.
4. Protokoły z przeglądów należy sporządzić zgodnie z:
• „Instrukcją przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich” stanowiących załącznik do Zarządzenia Nr 35 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 28 września 2020 roku,
• „Zasadami stosowania skali ocen punktowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania, estetyki drogowych obiektów inżynierskich i ich otoczenia, część I, obiekty mostowe, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 1 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 30 stycznia 2019 r.”
5. Lokalizacja i typ urządzeń objętych zamówieniem znajduje się w załączonym wykazie mostów i przepustów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17587,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46492,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17587,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mosty Zamość Tomasz Czyż
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222216722
7.3.3) Ulica: Sitaniec 123b
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17587,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Remont pomieszczeń barku na Wydziale Ekonomicznym UMCS w Lublinie
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Seminarium dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Dostawa urządzeń stomatologicznych.
- Dostawa przenośnego analizatora gazów cieplarnianych FTIR.
- Dostawa sztucznego zwieracza cewki moczowej
- Dostawa koncentratu do zmywarek oraz środków do ręcznego mycia naczyń dla Działu Żywienia USK Nr 1 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Mechanicznych w Namysłowie".
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Budowa budynku użyteczności publicznej"
- USŁUGA WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKÓW NR 15 I 19 W MIEJSCOWOŚCI WARSZAWA WESOŁA ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA
- Zaprojektowanie i budowa dróg dla pieszych i rowerów na terenie powiatu zduńskowolskiego
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Specjalistycznym im. F. Ceynowy w Wejherowie - etap II
- "Wykonanie dok proj odbudowy zagrody z Wielkiego Lubienia na teren Olenderskiego Parku Etnograficznego w Wielk Nieszawce" w ramach zadania "Rozbud Olender Park Etnograf w Wielkiej Nieszawce - I etap "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





