eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MuszynaDowóz dziecka niepełnosprawnego transportem medycznym do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego "Iskierka" w Grybowie w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki



Ogłoszenie z dnia 2025-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dziecka niepełnosprawnego transportem medycznym do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego „Iskierka” w Grybowie w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364712023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 13/2

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184718191

1.5.8.) Numer faksu: 184718191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.cuw@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/cuwmuszyna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dziecka niepełnosprawnego transportem medycznym do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego „Iskierka” w Grybowie w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0c7b1fc-93f6-41b4-964a-66e5c7cfecab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046491/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 "Dowóz dziecka niepełnosprawnego transportem medycznym do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego Iskierka Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Grybowie w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379432

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.E.26.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu dziecka niepełnosprawnego transportem medycznym wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego „Iskierka” Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Grybowie w roku szkolnym 2025/2026.
2. Przewidywana liczba osób objętych dowozem w roku szkolnym 2025/2026 wynosi 1.
3. Transport medyczny powinien być realizowany przy użyciu sprawnego technicznie specjalistycznego środka transportu sanitarnego – ambulans typu B, zgodny z normą PN EN 1789 przeznaczony do przewozu osoby w pozycji leżącej.
4. Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi w rozumieniu art. 106 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 1210 z późn. zm.).
5. Opiekunem dziecka może być pielęgniarka posiadająca kwalifikacje i uprawnienia wymagane dla pielęgniarek lub ratownik medyczny.
6. Kierowca pojazdu nie może być równocześnie opiekunem.
7. W związku z występującymi u dziecka atakami padaczki koniecznym może być podanie przez opiekuna w trakcie transportu leku rozluźniającego przekazanego wcześniej przez rodzica dziecka.
8. Kierowca oraz opiekun zobowiązani są do wniesienia oraz do wyniesienia dziecka z pojazdu.
9. Dowóz realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz dni świątecznych w roku szkolnym 2025/2026 pojazdem przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych.
10. Świadczenie dowozu odbywać się będzie zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym wspólnie z Zamawiającym i dostosowanym do planu zajęć dziecka korzystającego z dowozu. Późniejsze zmiany w rozkładzie jazdy wymagają akceptacji Zamawiającego.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian zakresu zamówienia wynikających z przyczyn organizacyjnych.
12. Zamówienie obejmuje dowóz dziecka do Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego „Iskierka” Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Grybowie wraz z przewozem powrotnym dziecka do miejsca zamieszkania.
13. Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz. Dziecko ma być dowiezione do ośrodka nie wcześniej niż 20 min przed rozpoczęciem zajęć i nie później niż 10 min przed rozpoczęciem zajęć.
14. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy o takich samych parametrach tj. pojazd sanitarny - ambulans typu B, zgodny z normą PN EN 1789 przeznaczony do przewozu osoby w pozycji leżącej.
15. W okresie zimowym pojazd dowożący dziecko musi być ogrzewany.
16. Przewoźnik ubezpiecza pojazd i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
17. Rozliczenie dowozu będzie dokonywane comiesięcznie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
18. Termin wykonania zamówienia 01.09.2025-31.08.2026 r.
19. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian wynikających z postanowień zawartej umowy, w tym zmiany wartości umowy, z przyczyn których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m.in. siły wyższej, zmiany trasy oraz zmiany liczby dowożonych dzieci.
20. Szczegółowe informacje w zakresie wykazu trasy, orientacyjnej odległości i liczby dni w roku szkolnym 2025/2026 określa poniższa tabela.
Trasa/Orientacyjna odległość w [km]/Liczba dni w roku szkolnym 2025/2026
Muszyna, ul. Polna – Grybów, ul. Ogrodowa
Grybów, ul. Ogrodowa – Muszyna ul. Polna
/37/242

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196980,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sanitarno-Transportowe Ryszard Ginter

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341059831

7.3.3) Ulica: Polna 14

7.3.4) Miejscowość: Krynica-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-380

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.