Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00336206/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
- 2023/BZP 00318380/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Waśniów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24
1.5.2.) Miejscowość: Waśniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 2646026
1.5.8.) Numer faksu: (41) 2646028
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wasniow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Waśniów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8f0b847-2e27-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073787/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Waśniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, w ramach programu operacyjnego „Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020” , Oś priorytetowa „Efektywna i zielona energia”, Działanie „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” .2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336206/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T.2710.43.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części 1 zamówienia jest termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Boleszynie, Boleszyn 74, gm. Waśniów wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu, w ramach której Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:a. wymiany oświetlenia zewnętrznego na oprawy LED – 8 szt.,
b. wykonania ciągów pieszych oraz opaski wokół budynku – 204,18m2,
c. wymiany stolarki okiennej i drzwiowej,
d. wymiany oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego budynku szkoły na oprawy LED,
e. ocieplenia ścian i fundamentów budynku,
f. ocieplenia dachu budynku,
g. wykonania elewacji tynkowanej i z płyt HPL,
h. wymiany pokrycia dachu na blachę trapezową,
i. wymiany obróbek blacharskich,
j. wymiany rynien i rur spustowych,
k. ocieplenia kominów, wykończenie tynkiem i wykonanie obróbek blacharskich wokół nich,
l. wykonania instalacji odgromowej,
m. wykonania instalacji c.o. i c.w.u. z wymianą istniejących grzejników, pieców grzewczych na dwa piece kondensacyjne olejowe wraz ze zbiornikami olejowymi szczelnymi dwu płaszczowymi oraz pompą ciepła,
n. wykonania instalacji fotowoltaicznej 25kW na dachu budynku od strony południowej, przy czym Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentacji niezbędnej do realizacji instalacji fotowoltaicznej wraz z jej uzgodnieniem pod względem zgodności dokumentacji z wymogami ochrony przeciwpożarowej i dokonania zawiadomienia organów Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
o. likwidacji krat w oknach i drzwiach,
p. wykonania remontu pomieszczenia kotłowni oraz pomieszczenia składu opału,
q. wykonania nowej wentylacji mechanicznej wywiewno – nawiewnej w pomieszczeniu magazynu oleju opałowego oraz w kotłowni,
r. wykonania nowych kominów spalinowych do kotłowni do dwóch pieców olejowych,
s. wydzielenia przeciwpożarowego pomieszczenia kotłowni i pomieszczenia magazynu oleju opałowego,
t. rozbiórki istniejącego komina i czopucha,
u. zamurowania i poszerzenia otworów drzwiowych i okiennych,
v. wykonania remontu schodów wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów prawa,
w. wykonania balustrad z pochwytami przy wszystkich schodach,
x. wykonania zadaszeń przy wszystkich drzwiach zewnętrznych (oprócz tych usytuowanych w podcieniu budynku),
y. wykonania izolacji przeciwwodnej fundamentów, ścian fundamentowych, dachu, posadzki na gruncie w pomieszczeniach technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 1344494,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Część 2 zamówienia jest termomodernizacja budynku oczyszczalni ścieków „Waśniów” położonej na działkach nr 205/1 i 206/1 w msc. Pękosławice, gm. Waśniów wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu, w ramach której Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:a. wymiany oświetlenia zewnętrznego na oprawy LED – 6 sztuk,
b. wykonania ciągów pieszych oraz opaski wokół budynku – 98,15m2,
c. wymiany stolarki okiennej i drzwiowej,
d. wymiany oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego budynku na oprawy LED,
e. ocieplenia ścian i fundamentów budynku,
f. wykonania elewacji tynkowanej i z płytek gresowych,
g. wymiany obróbek blacharskich,
h. wymiany rynien i rur spustowych,
i. ocieplenia kominów, wykończenia tynkiem i wykonania obróbek blacharskich wokół nich,
j. wykonania instalacji odgromowej,
k. montażu grzejników konwektorowych elektrycznych wraz z instalacją,
l. wykonania instalacji fotowoltaicznej 38kW na gruncie od strony południowej, przy czym Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentacji niezbędnej do realizacji instalacji fotowoltaicznej wraz z jej uzgodnieniem pod względem zgodności dokumentacji z wymogami ochrony przeciwpożarowej i dokonania zawiadomienia organów Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
m. likwidacji krat w oknach i drzwiach ,
n. oczyszczenia i pomalowania ścianek ażurowych oraz bram wiaty,
o. wymiany urządzeń podgrzewacza wody,
p. wymiany pokrycia dachu – oczyszczenie, odtłuszczenie i pomalowanie proszkowo, likwidacja przecieków,
q. wykonania remontu schodów,
r. wykonania balustrad z pochwytami przy wszystkich schodach,
s. wykończenia na nowo istniejących komór płytkami gresowymi,
t. wykonania remontu zadaszenia nad wejściem głównym,
u. wykonania izolacji przeciwwodnej fundamentów, ścian fundamentowych, dachu, posadzki na gruncie w pomieszczeniach technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 372867,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Część 3 zamówienia jest termomodernizacja budynku ujęcia wody położonej na działkach nr 220/1, 178/1, 177/1, 173/3, 223/1 w msc. Piotrów, gm. Waśniów, wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu, w ramach której Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:a. wymiany oświetlenia zewnętrznego na oprawy LED – 6 sztuk,
b. wykonania ciągów pieszych oraz opaski wokół budynku – 56,58m2,
c. likwidacji istniejącej rampy wjazdowej i wykonanie nowej,
d. wykonania remontu podestów wejściowych do budynku,
e. wymiany stolarki okiennej i drzwiowej,
f. wymiany oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego budynku na oprawy LED,
g. ocieplenia ścian i fundamentów budynku,
h. wykonania elewacji tynkowanej i z płytek gresowych,
i. wymiany obróbek blacharskich,
j. wymiany rynien i rur spustowych,
k. ocieplenia kominów, wykończenia tynkiem i wykonania obróbek blacharskich wokół nich,
l. wykonania instalacji odgromowej,
m. montażu grzejników konwektorowych elektrycznych wraz z instalacją,
n. wykonania instalacji fotowoltaicznej 30kW na gruncie od strony południowej, przy czym Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentacji niezbędnej do realizacji instalacji fotowoltaicznej wraz z jej uzgodnieniem pod względem zgodności dokumentacji z wymogami ochrony przeciwpożarowej i dokonania zawiadomienia organów Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
o. likwidacji krat w oknach i drzwiach,
p. wymiany urządzeń podgrzewacza wody,
q. wymiany pokrycia dachu i daszków wejściowych – zamurowania i poszerzenia otworów drzwiowych i okiennych,
r. wykonania remontu schodów,
s. wykonania izolacji przeciwwodnej fundamentów, ścian fundamentowych, dachu, posadzki na gruncie w pomieszczeniach technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 400768,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1989800,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4989843,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2739718,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Przemysłowo-Usługowe „HOTEX” Marek i Tomasz Snopek Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591264527
7.3.3) Ulica: ul. Batalionów Chłopskich 57A,
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-671
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2739718,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 586259,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1140831,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 586259,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD Investment Sp. z o.o. (dawniej: ARBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482597537
7.3.3) Ulica: Al. Wojska Polskiego 43
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58625954 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 628700,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1211032,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 628700,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Świercz - „PERFECT Agnieszka Świercz”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591275519
7.3.3) Ulica: ul. Bukowa 12/21
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-542
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 628700,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-29PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.