Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00406099/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców
dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach
w okresie 01.10.2025 r. do 31.12.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Mrszałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałki 15
1.5.2.) Miejscowość: Grabów nad Prosną
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-520
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsmarszalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsmarszalki.pl/?page_id=107
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46dc4f14-078a-401d-abc4-e055026527631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa warzyw i owocówdla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach
w okresie 01.10.2025 r. do 31.12.2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46dc4f14-078a-401d-abc4-e05502652763
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030286/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.10.2025 r. do 31.12.2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.3602.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców
dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach
w okresie 01.10.2025 r. do 31.12.2025 r. w zależności od potrzeb magazynowych Domu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę zamierzoną przez zamawiającego na sfinansowanie zamówienia, pod warunkiem, że zamawiający nie może (lub nie chce) zwiększyć tej kwoty do poziomu najkorzystniejszej oferty. Kwota zaproponowana przez dostawcę w złożonej ofercie wynosi 39.137,40 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 31.839,90 zł brutto i nie jest w stanie pokryć różnicy w kwocie, wynoszącej 7.297,50 zł brutto. Zamawiający nie posiada środków finansowych na realizacje zamówienia – brak możliwości zwiększenia środków.INNE PRZETARGI GRABÓW NAD PROSNĄ
więcej: przetargi GRABÓW NAD PROSNĄ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Szarych Szeregów w Grodzisku Mazowieckim
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 6 w Rumi z podziałem na trzy części."
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Konarskiego w Łazach przez okres 10 miesięcy w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa świeżych warzyw, owoców i podobnych produktów do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi, 72-320 Trzebiatów, ul. Waryńskiego 7, okresie: 01.10.2025r. - 31.12.2025r.
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 10.10.2025 r. do 31.12.2025 r.
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola pod Topolą w Rumi z podziałem na dwie części."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.