eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦WIADCZENIE US£UG Z ZAKRESU ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO SZKOLENIA WOJSKOWEGO, ZAJÊÆ SPORTOWYCH I INNYCH PRZEDSIÊWZIÊÆ S£U¯BOWYCH DLA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ



Og³oszenie z dnia 2023-10-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG Z ZAKRESU ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO SZKOLENIA WOJSKOWEGO, ZAJÊÆ SPORTOWYCH I INNYCH PRZEDSIÊWZIÊÆ S£U¯BOWYCH DLA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wat.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG Z ZAKRESU ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO SZKOLENIA WOJSKOWEGO, ZAJÊÆ SPORTOWYCH I INNYCH PRZEDSIÊWZIÊÆ S£U¯BOWYCH DLA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6cb985aa-635d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00429278

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00170899/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug z zakresu zabepieczenia medycznego szkolenia wojskowego, zajêæ sportowych i innych przedsiêwziêæ s³u¿bowych dla WAT

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://wat.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wat.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
2. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie podpisu elektronicznego:
1) rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox
w wersji wspieranej przez producenta;
2) uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java
w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny Platformy ezamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze;
3) nale¿y zainstalowaæ dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w Platformie ezamawiaj±cy. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê;
4) przed uruchomieniem Platformy ezamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci nale¿y pod³±czyæ czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
3. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajduj± siê na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do
2 GB w formatach: .pdf, .xls, .doc, .zip.
6. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Instytutu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zki informacyjne wykonawcy wynikaj±ce z RODO.
1) Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ (bêd± to w szczególno¶ci osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty udostêpniaj±ce zasoby, pe³nomocnicy, cz³onkowie organów zarz±dzaj±cych). Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO),
2) Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO,
3) w celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em Wykonawcy w postêpowaniu, Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawcê do z³o¿enia o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Obowi±zek informacyjny zostanie spe³niony poprzez akceptacjê w formularzu ofertowym o¶wiadczenia RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe informacje dotycz±ce RODO zosta³y podane w Rozdziale XXVII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 182/ZME/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug z zakresu zabezpieczenia medycznego szkolenia wojskowego, zajêæ sportowych i innych przedsiêwziêæ s³u¿bowych dla Wojskowej Akademii Technicznej.
1) Zabezpieczenie medyczne:
a) zajêæ szkoleniowych z u¿yciem broni, amunicji i innych materia³ów wybuchowych, niebezpiecznych np. granat;
b) s³u¿bowych uroczysto¶ci i imprez zbiorowych, w tym sportowych;
2) Badania:
a) ¿o³nierzy przez lekarza/lekarzy w dniu sprawdzianu z WF bezpo¶rednio przed i w miejscu przeprowadzania sprawdzianu;
b) ¿o³nierzy prowadzonych przez ratownika medycznego (w przypadkach gdy przepisy resortu ON umo¿liwiaj± takie badanie)
Szkolenia:
a) prowadzenie podstawowego grupowego przeszkolenia medycznego z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej, przez zespo³y medyczne takie jak:
- ratownik medyczny/pielêgniarka,
- lekarz wraz z ratownikiem medycznym/pielêgniark±,
a w przypadku badañ i szkoleñ:
- lekarz,
- ratownik medyczny
zaopatrzone w sprzêt i wyposa¿enie medyczne niezbêdne do wykonywania us³ug im zleconych, poruszaj±ce siê karetk± (karetka - mechaniczny pojazd sanitarny umo¿liwiaj±cy transport w pozycji le¿±cej i udzielanie w niej pierwszej pomocy) z kierowc±, umo¿liwiaj±ce jednoczasowe zabezpieczenie przedsiêwziêæ przez minimum 3 osobne zespo³y i/oraz ewentualne zespó³/zespo³y ”piesze” odbywaj±ce siê zazwyczaj w kompleksie WAT, sporadycznie na terenie obiektów wojskowych poza WAT przewidywana ilo¶æ poza to ok 15 zabezpieczeñ w m. Dêblin lub Skubianka k/Zegrza.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85100000-0 - Us³ugi ochrony zdrowia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca posiada i z³o¿y na wezwanie zamawiaj±cego:
a) aktualny wypis z rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca:
a) z³o¿y o¶wiadczenie potwierdzaj±ce posiadanie i dopuszczenie odpowiedniej ilo¶ci karetek, wymagane minimum 3 karetki przez ca³y okres trwania umowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Aktualny wypis z rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±.
2. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce posiadanie i dopuszczenie odpowiedniej ilo¶ci karetek, minimum 3 karetki przez ca³y okres trwania umowy.
3. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia oraz dokument potwierdzaj±cy op³acenie sk³adki.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdz± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. spó³ka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi jednoznacznie wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, musi w swej tre¶ci zawieraæ wskazanie niniejszego postêpowania.
Spó³ka cywilna do³±cza ww. pe³nomocnictwo lub dokument, z którego wynika
ww. pe³nomocnictwo: po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em kopiê umowy spó³ki cywilnej lub uchwa³ê.
Konsorcjum do³±cza ww. pe³nomocnictwo lub po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê konsorcjum, z której wynika ustanowione pe³nomocnictwo.
2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 (uprawnieñ) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do oferty do³±czaj± o¶wiadczenie z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. Je¿eli oferta Wykonawców o których mowa w ust. 1 zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych podmiotów.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w zawartej umowie w sytuacjach wymienionych w Rozdziale XXIII SWZ.
1) Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia ca³kowitego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia w rozumieniu art. 439. Waloryzacja nastêpuje zarówno w przypadku wzrostu jak i spadku warto¶ci Wska¼nika indeksowanego.
2) W przypadku, gdy ¶rednioroczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em za poprzedni rok kalendarzowy (wska¼nik og³aszany przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeñ Spo³ecznych (dalej jako „Wska¼nik”) tj.:- Wska¼nik og³aszany w roku 2024 (dalej jako „Pocz±tkowy Termin Ustalenia Zmiany Wynagrodzenia w roku 2024”) - wyniesie powy¿ej 3 % i je¿eli wzrost/spadek ten bêdzie mia³ wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, to Strony dokonaj± waloryzacji wynagrodzenia wynikaj±cej ze zmian ceny materia³ów lub kosztów tylko w przedziale procentowym zmiany Wska¼nika powy¿ej 3 %, do rzeczywistej wysoko¶ci zmiany Wska¼nika.
3) Przewiduje siê mo¿liwo¶æ jednej waloryzacji wynikaj±cej ze zmian cen materia³ów lub kosztów po 6 pe³nych miesi±cach obowi±zywania umowy. Waloryzacj± objête bêdzie tylko wynagrodzenie za niezrealizowany zakres umowy.
4) W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 5, Strona zainteresowana wprowadzeniem zmiany sk³ada, w terminie 30 dni od daty opublikowania Wska¼nika, pisemny wniosek o zmianê wynagrodzenia za Przedmiot Umowy z uwzglêdnieniem zmiany Wska¼nika w ww. przedziale procentowym. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne, dok³adne wyliczenie kwoty Wynagrodzenia za Przedmiot Umowy po zmianie Umowy, szczegó³owe wyliczenia i zale¿no¶ci miêdzy dokonywan± zmian±, a wzrostem kosztów realizacji oraz niezbêdne ¶rodki dowodowe, potwierdzaj±ce powy¿sze okoliczno¶ci. W przypadku, gdy Stron± zainteresowan± wprowadzeniem zmiany jest:
a/ WYKONAWCA, to ZAMAWIAJ¡CY ocenia, czy wykazano rzeczywisty wp³yw ww. zmiany na zmianê kosztów realizacji Umowy. ZAMAWIAJ¡CY dokonuje powy¿szej oceny w terminie 10 dni od dnia uruchomienia procedury zmiany.
b/ ZAMAWIAJ¡CY, to Strony wspólnie oceni±, czy wykazano rzeczywisty wp³yw ww. zmiany na zmianê kosztów realizacji umowy. Strony dokonuj± powy¿szej oceny w terminie 10 dni od dnia uruchomienia procedury zmiany.
5) Zastrzega siê, ¿e je¿eli umowa zosta³a zawarta po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, pocz±tkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia za przedmiot umowy jest dzieñ otwarcia ofert.
6) ZAMAWIAJ¡CY, po zaakceptowaniu wniosku, o którym mowa w ust. 7 umowy wyznacza datê podpisania aneksu do umowy.
7) WYKONAWCA, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z powy¿szymi zasadami waloryzacji wynikaj±cej ze zmian ceny materia³ów lub kosztów, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy ze skutkiem od dnia zawarcia aneksu do niniejszej Umowy, je¿eli okres obowi±zywania umowy ³±cz±cej Wykonawcê z podwykonawc± przekracza 6 miesiêcy. WYKONAWCA powinien wykazaæ ZAMAWIAJ¡CEMU dope³nienie tego obowi±zku za pomoc± stosownych ¶rodków dowodowych.
8) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, przewiduje siê zmianê warto¶ci zamówienia o obowi±zuj±cy podatek VAT, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê w formie elektronicznej nale¿y zamie¶ciæ na Platformie pod adresem: https://wat.ezamawiajacy.pl. w zak³adce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-11

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nastêpuj±ce dokumenty:
1) Formularz ofertowy – systemowy;
2) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia – stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ;
3) O¶wiadczenia o braku podstaw wykluczenia – stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ;
4) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ;
5) Zobowi±zanie, o którym mowa w Rozdz. VIII ust. 4 – stanowi±ce za³±cznik nr 5 do SWZ.
6) Pe³nomocnictwo (w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±;

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.