Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00323445/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
- 2023/BZP 00349087/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i wyposażenie pomieszczeń dla osób zatrzymanych (PDOZ) w obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Mrągowie przy ul. Wolności 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510064784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-521
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 47 731-57-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ol.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee983c0f-262a-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i wyposażenie pomieszczeń dla osób zatrzymanych (PDOZ) w obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Mrągowie przy ul. Wolności 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee983c0f-262a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133663/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont pomieszczeń PDOZ w Komendzie Powiatowej Policji w Mrągowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323445
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z-t-P/16/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 947825,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń dla osób zatrzymanych (dalej „PDOZ”) w obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Mrągowie przy ul. Wolności 2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje roboty budowlane branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej oraz oraz dostawę i montaż w wyremontowanym PDOZ sprzętu i wyposażenia spełniającego warunki Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń, pokoi i izb (Dz. U. z 2012 r., poz. 638 ze zm.).
2. Szczegółowy opis zamawianych robót budowlanych, sprzętu i wyposażenia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz Specyfikacjach technicznych dla poszczególnych branż, stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.
3. Zamawiający zleca wykonanie zamawianych robót zgodnie z dokumentacją określoną w ust. 2, z zasadami sztuki budowlanej oraz z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4. Obiekt KPP w Mrągowie przy ul. Wolności 2 znajduje się w gminnej ewidencji zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej na podstawie ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1569497,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1569497,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1569497,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TSS ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385324052
7.3.3) Ulica: Towarowa, 19C
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-416
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługi Remontowo-Budowlane - Dariusz Makulec, Warpuny
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1569497,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1455N od skrzyżowania z droga powiatową nr 1442N w kierunku miejscowości Łęgajny.
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1994N od ul. Kościuszki w Barczewie do skrzyżowania z drogą do Zalesia.
- Wykonanie i dostawa gadżetów z logo UWM na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego.
- Zakup i dostawa laptopów dla administracji Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie usług konferencyjno-hotelowych na potrzeby Sympozjum pt. "Postęp techniczny w przetwórstwie mleka TECHMILK 2025" dla Wydziału Nauki o Żywności UWM w Olsztynie
- "Usługa wywozu odpadów z siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie w latach 2026 -2027."
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń oddziału rehabilitacji zlokalizowanej na drugim piętrze budynku "B" w Szpitalu Powiatowym w Międzyrzecu Podlaskim
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Miliczu przy ul. Dębowej na działce nr 3/1 AM 20, obręb Milicz
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Cieszkowie przy ul. Rolniczej na działce oznaczonej nr 124/44 AM 2 obręb Cieszków.
- Przebudowa i adaptacja budynku zabytkowego pałacu barokowego w Twardogórze na Centrum Kultury i Sztuki - Etap II
- Malowanie pomieszczeń administracyjnych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. w budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCYCH BUDYNKÓW W GMINIE JEŻÓW - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.