eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cie › Remont drogi powiatowej ul. Mostowej w ¦winouj¶ciu- odcinek od ul. Wyspowej do ul. Pomorskiej



Og³oszenie z dnia 2023-10-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej ul. Mostowej w ¦winouj¶ciu- odcinek od ul. Wyspowej do ul. Pomorskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦winouj¶cie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 91 321 24 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej ul. Mostowej w ¦winouj¶ciu- odcinek od ul. Wyspowej do ul. Pomorskiej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4bcfb102-6350-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00428812

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/827876

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/827876

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa za po¶rednictwem platformy do obs³ugi postêpowañ przetargowych, dostêpnej pod adresem: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie (zwanej dalej „Platform±”).
1.2. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: bzp@um.swinoujscie.pl.
1.3. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty, wymaga za³o¿enia konta u¿ytkownika. W celu za³o¿enia konta u¿ytkownika konieczne jest posiadanie przez u¿ytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la regulamin Platformy (dostêpny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla wykonawców (dostêpne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania
z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
1.5. W sprawach merytorycznych zwi±zanych z danym postêpowaniem Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ porozumiewania siê wy³±cznie drog± elektroniczn±, poprzez wykorzystanie na Platformie przycisku: Wiadomo¶ci.
1.6. W sprawach technicznych zwi±zanych z obs³ug± Platformy nale¿y korzystaæ z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji zwi±zanych z procesem sk³adania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostêpne codziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godz. Od 7.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.
1.7. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku dzia³ania Platformy, Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej.
1.8. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie z Platformy to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome i FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako „RODO”), informujê, ¿e:
1.1. administratorem, czyli podmiotem decyduj±cym o celach i ¶rodkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦winouj¶cie, reprezentowana przez Prezydenta Miasta ¦winouj¶cie z siedzib±: Urz±d Miasta ¦winouj¶cie ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 ¦winouj¶cie;
1.2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta ¦winouj¶cie,
mail: iodo@um.swinoujscie.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
1.5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, je¿eli obowi±zek taki bêdzie wynikaæ z przepisów prawa; Do Pani/Pana danych mog± te¿ mieæ dostêp podmioty przetwarzaj±ce dane w naszym imieniu, np. podmioty ¶wiadcz±ce pomoc prawn±, us³ugi informatyczne, us³ugi niszczenia dokumentów, jak równie¿ inni administratorzy danych osobowych przetwarzaj±cy dane we w³asnym imieniu,
np. podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±;
1.6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
1.7. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.9. posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO**;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.10. nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.51.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedsiêwziêcia obejmuje remont drogi powiatowej nr 5710Z ul. Mostowej od skrzy¿owania z ul. Pomorsk± do skrzy¿owania z ul. Wyspow±. Inwestycja zlokalizowana jest w ca³o¶ci w obrêbie geodezyjnym Ognica 13, miasto ¦winouj¶cie

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego w okresie nie d³u¿szym ni¿ 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy tych zamówieñ bêdzie dotyczy³ ¶wiadczeñ, które rzeczowo s± przedmiotem zamówienia podstawowego lub ¶wiadczeñ pozostaj±cych z nimi w bezpo¶rednim zwi±zku opisanych
w dokumentacji postêpowania, a w szczególno¶ci za³±cznikach 6.1.-6.3 do SWZ. Warunki zawarcia umowy bêd± kszta³towane w sposób odpowiedni w oparciu o warunki umowy
o zamówienie podstawowe z uwzglêdnieniem ró¿nic wynikaj±cych z warto¶ci, czasu realizacji i innych istotnych okoliczno¶ci maj±cych miejsce w chwili udzielania zamówienia

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty bêd± przyznawane dla ka¿dej czê¶ci osobno wg nastêpuj±cych zasad:
1 Cena oferty (C)
C = 0,8 x (Cmin / Cob) x 100 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najni¿sza,
Cob - cena brutto oferty badanej

2 Kwalifikacje i do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia: (D) - 10%
W tym kryterium ocena bêdzie siê odbywa³a na podstawie informacji zawartych w tabeli w pkt 3 formularza oferty.
Ocenie podlegaæ bêdzie do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z poni¿szymi zasadami:
2.1 Do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy (D) - 10%
Punkty w tym kryterium bêd± przyznawane za do¶wiadczenie zawodowe osoby wskazanej przez wykonawcê do pe³nienia funkcji kierownika budowy i posiadaj±cej do¶wiadczenie zawodowe polegaj±ce na pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót drogowych w trakcie realizacji polegaj±cych na budowie lub przebudowie drogi publicznej o warto¶ci 1 000 000,00 z³otych brutto (s³ownie z³otych: jeden milion), a okres pe³nienia funkcji obejmowa³ ca³o¶æ realizacji, tj. okres od przekazania placu budowy do odbioru koñcowego lub odbioru wad i usterek.
Za ka¿de zadanie spe³niaj±ce powy¿sze warunki, oferta otrzyma 5 punktów (maksymalnie 10 w kryterium)

Ilo¶æ realizacji, na których wskazana osoba pe³ni³a funkcjê kierownika budowy:
1 realizacja - 5 pkt.
2 realizacje i wiêcej -10 pkt.

W przypadku niewskazania do¶wiadczenia Kierownika budowy Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ nie posiada do¶wiadczenia i do oceny przyjmie 0 pkt.
2.2. Do¶wiadczenie zawodowe kierownika robót sanitarnych (DS) - 10%
Punkty w tym kryterium bêd± przyznawane za do¶wiadczenie zawodowe osoby wskazanej przez wykonawcê do pe³nienia funkcji kierownika robót sanitarnych i posiadaj±cej do¶wiadczenie zawodowe polegaj±ce na pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych w trakcie realizacji polegaj±cych na budowie lub przebudowie odwodnienia drogi, a okres pe³nienia funkcji obejmowa³ ca³o¶æ realizacji, tj. okres od przekazania placu budowy do odbioru koñcowego lub odbioru wad i usterek..
Za ka¿de zadanie spe³niaj±ce powy¿sze warunki, oferta otrzyma 5 punktów (maksymalnie 10 w kryterium)
Ilo¶æ realizacji, na których wskazana osoba pe³ni³a funkcjê
kierownika robót sanitarnych:
1 realizacja - 5 pkt.
2 realizacje i wiêcej -10 pkt.


W przypadku niewskazania do¶wiadczenia Kierownika robót sanitarnych Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ nie posiada do¶wiadczenia i do oceny przyjmie 0 pkt.
Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
L = C + DB + DS
gdzie:
L - ca³kowita liczba punktów
C - ilo¶æ punktów za cenê oferty
DB - ilo¶æ punktów za do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy
Ds - ilo¶æ punktów za do¶wiadczenie zawodowe kierownika robót sanitarnych
3. Ocena punktowa bêdzie dotyczyæ wy³±cznie ofert uznanych za wa¿ne i niepodlegaj±cych odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertê.
4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielenia przez
wykonawców wyja¶nieñ tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert.
5. Za ofertê najkorzystniejsz± Zamawiaj±cy uzna ofertê z najwiêksz± ilo¶ci± punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy (D)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe kierownika robót sanitarnych (DS)

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±:
1.2.1 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Minimalny poziom zdolno¶ci:
- zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
osi±gn±³ ¶redni roczny przychód w ci±gu ostatnich trzech lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, w wysoko¶ci co najmniej 500 000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêæset tysiêcy 00/100).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden wykonawca.
1.2.2 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolno¶ci:
- zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne i/lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane, odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia.
Przez zadanie (robotê budowlan±) odpowiadaj±ce wymaganemu rodzajowi i warto¶ci Zamawiaj±cy rozumie zadanie polegaj±ce na budowie lub przebudowie drogi publicznej o nawierzchni asfaltowej o warto¶ci 1 000 000,00 z³otych brutto.
Realizacja ka¿dej z robót budowlanych powinna byæ potwierdzona dokumentami, potwierdzaj±cymi, ¿e roboty zosta³y wykonane nale¿ycie oraz prawid³owo ukoñczone.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden wykonawca.
b) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:

• kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej okre¶lone w art. 14 ust. 1 pkt 3 lit. b ustawy Prawo Budowlane lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub uprawnienia uznane na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.),
• kierownikiem robót bran¿y sanitarnej posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ okre¶lone w art. 14 ust. 1 pkt 4 lit. b ustawy Prawo Budowlane lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub uprawnienia uznane na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.);
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: b) o¶wiadczenia wykonawcy o ¶rednim rocznym przychodzie w ci±gu ostatnich trzech lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres;
c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. a Rozdzia³u VIII SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu
z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ. O¶wiadczenie powinno zosta³ z³o¿one nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem w Postêpowaniu.
W przypadku, gdy wykonawca pos³ugiwaæ siê bêdzie zasobami podmiotów trzecich
w celu potwierdzania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 lit. a Rozdzia³u VIII SWZ.

Oferta powinna zawieraæ:
1. wype³niony formularz ofertowy wykonawcy - za³±cznik nr 1 do SWZ;
2. o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SWZ; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich;
3. zobowi±zanie podmiotów trzecich, na których zasoby powo³uje siê wykonawca (za³±cznik nr 5 do SWZ) wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego
o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SWZ);
4. dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium, w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz (tzn. w postaci gwarancji lub porêczenia), wymagane jest za³±czenie oryginalnego dokumentu/gwarancji w postaci elektronicznej za po¶rednictwem platformy z zastrze¿eniem, ¿e dokument bêdzie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta/porêczyciela.
5. wype³niony zakres rzeczowo-finansowy (za³±cznik nr 6.2. do SWZ).
6. dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
7. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±ce robót wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (sk³adane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (za³±cznik nr 7 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

2. Ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, na ca³y okres zwi±zania ofert±, w wysoko¶ci 44 000,00 z³
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
3.1. pieni±dzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 299 ze zm.)
4. UWAGA! Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, porêczenie nie mo¿e ograniczaæ Zamawiaj±cego jako beneficjenta gwarancji/porêczenia w skutecznym przedstawieniu ¿±dania zap³aty kwoty wadium gwarantowi/porêczycielowi w terminie jego wa¿no¶ci. Przez ww. brak ograniczeñ rozumie siê, ¿e gwarant uzna ¿±danie zap³aty kwoty wadium przes³ane drog± elektroniczn± na wskazany w gwarancji adres poczty elektronicznej przed up³ywem terminu zwi±zania ofert± lub uzna za z³o¿one skutecznie ¿±danie nadane u operatora pocztowego przed up³ywem terminu zwi±zania ofert± (decyduj±c± dla uznania z³o¿enia ¿±dania zap³aty kwoty wadium bêdzie data stempla pocztowego). Powy¿sze ma zastosowanie tak¿e w razie przed³u¿enia terminu zwi±zania ofert±.
5. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, porêczenie winny zostaæ z³o¿one
w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien byæ wystawiony na Zamawiaj±cego jako beneficjenta gwarancji, mieæ formê o¶wiadczenia bezwarunkowego, nieodwo³alnego
i p³atnego na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Dokument wadialny powinien wskazywaæ wszystkie przes³anki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu, nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do wystawcy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wraz z ofert± wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o niepodleganiu
wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SWZ; w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich.
2.Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê partnerów przy realizacji przedmiotowego zamówienia, w przypadku, gdy za ofertê najkorzystniejsz± uznano ofertê z³o¿on± przez partnerów ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 58 ustawy Pzp).
3. Wraz z ofert± wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji wykonawcy,
w tym pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
4.Wraz z ofert± wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±ce robót wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (sk³adane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (za³±cznik nr 7 do SWZ).
5.Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wniesione w formie gwarancji lub porêczeñ powinny w swej tre¶ci mieæ
wymienionych wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, tj. cz³onków konsorcjum/spó³ki cywilnej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ Umowy mo¿e nast±piæ tylko w formie pisemnej w postaci aneksu do Umowy. Katalog zmian zawiera § 15 projektu umowy (za³±cznik nr 6 do SWZ)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-05 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/827876

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-03

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zadanie dofinansowane z Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg
Nazwa zadania: „Remont drogi powiatowej ul. Mostowej w ¦winouj¶ciu – odcinek od ul. Wyspowej do ul. Pomorskiej”

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.