eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › KWP W GDAŃSKU, UL. CHLEBNICKA - PRZEBUDOWA OBIEKTU DO FUNKCJI SŁUŻBOWEJ POLICJI



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
KWP W GDAŃSKU, UL. CHLEBNICKA – PRZEBUDOWA OBIEKTU DO FUNKCJI SŁUŻBOWEJ POLICJI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946/752

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KWP W GDAŃSKU, UL. CHLEBNICKA – PRZEBUDOWA OBIEKTU DO FUNKCJI SŁUŻBOWEJ POLICJI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8223e2f-3fd7-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074463/53/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa obiektu KWP w Gdańsku przy ul. Chlebnickiej do funkcji służbowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370132/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 42/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284149,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: KWP W GDAŃSKU, UL. CHLEBNICKA – PRZEBUDOWA OBIEKTU DO FUNKCJI SŁUŻBOWEJ POLICJI.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń służbowych zlokalizowanych na kondygnacji parteru w budynku wykorzystywanym na cele szkoleniowe Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku, przy ul. Chlebnickiej 26, dz. bud. nr ew. 399, obr. nr 089.
W zakresie robót do wykonania są roboty budowlane, sanitarne i elektryczne zgodnie z załączoną do SIWZ wielobranżową dokumentacją projektowo – kosztorysową wraz STWiOR.

Obiekt objęty ochrona konserwatorską, zlokalizowany na terenie strefy i stanowi fragment obszaru wpisanego decyzją nr 8 z dnia 11 X 1947 r. do rejestru zabytków jako historyczny układ urbanistyczny Miasta Gdańska , a także stanowi fragment obszaru objętego decyzją Prezydenta RP uznanego jako pomnik historii .
Opracowywany obiekt widnieje w Gminnej Ewidencji zabytków jako Kamienica.

Roboty prowadzone będą w obiekcie częściowo czynnym. Klatka schodowa stanowi drogę ewakuacyjną ze wszystkich kondygnacji skrzydła budynku, zlokalizowanego od
ul. Grząskiej.

Dane budynku: powierzchnia zabudowy budynku – 139,25m2; powierzchnia użytkowa pomieszczeń przeznaczonych do przebudowy netto - 77,38 m2.
Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo określa:
 dokumentacja projektowa (projekt budowlany i projekt wykonawczy): opracowany w lipcu 2022 r. przez firmę projektową ARCHIBART BARTOSZ KRZYŻYŃSKI, z siedzibą w Gdańsku (80-384), przy ul. Mściwoja II nr 33a;
 Decyzja nr ZN.SG.5142.867.2022.JT z dnia 09.06.2022 r. wydana przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku;
 szczegółowe wymagania dotyczące realizacji robót zostały określone
w niniejszej SWZ, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarach robót dla poszczególnych branż.
Szczegółowe wymogi stawiane Wykonawcy robót:
1) Wykonawca jest zobowiązany wykonać Przedmiot Zamówienia zgodnie z zaleceniami i wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektowo - kosztorysową, oraz z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, sztuką budowlaną i zaleceniami nadzoru inwestorskiego.
2) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac w sposób nie powodujący utrudnień w ruchu drogowym w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonych robót, a w szczególności prace nie mogą powodować utrudnień w sposób inny niż będący następstwem zakłóceń wynikających z zakresu i technologii prowadzonych robót;
3) Wykonawca jest zobowiązany utrzymać w czystości ciągi komunikacyjne (drogi, chodniki, parkingi i inne miejsca użyteczności publicznej), z których korzysta w trakcie realizacji robót. Wykonawca musi pozyskać wszelkie zezwolenia na wjazd samochodów służbowych na teren Starego Miasta w Gdańsku wraz z pozwoleniem na ich parkowanie w godzinach pracy oraz uzyskać pozwolenie od właściciela przyległego terenu – Gdańskie Nieruchomości - na lokalizacje konteneru na odpady budowlane po robotach rozbiórkowych i demontażowych;
4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Przedmiotu Zamówienia zgodnie ze szczegółowymi obowiązkami zawartymi w § 6 i 7 wzoru umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
Wytyczne branżowe wg dokumentacji projektowej:
1) Wytyczne i zakres robót budowlanych:
Zamawiający w zakresie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową rezygnuje z wymiany stolarki okiennej na rzecz jej renowacji.
Zakres robót:
 demontaż drzwiowej;
 renowacja stolarki okiennej (okna skrzynkowe) z parapetami wewnętrznymi wraz z wymianą okuć – wymiary okien zgodnie z rys. A4
 wykonanie niezbędnych wyburzeń i zamurowań wewnątrz budynku;
 wykonanie izolacji poziomej murów fundamentowych – iniekcja krystaliczna;
 naprawa spękań ściany elewacji w przestrzeni klatki schodowej
 wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych od strony patio, renowację drzwi wejściowych na klatkę schodową od strony ul.Grząskiej
 wymiana okładzin podłogowych i ściennych z likwidacją wszelkich warstw mogących powodować zagrożenie dla zdrowia użytkowników
 roboty malarskie;
 sprawdzenie i udrożnienie istniejących przewodów wentylacji grawitacyjnej;
 wywóz i utylizacja odpadów;
 roboty porządkowe

2) Wytyczne i zakres robót sanitarnych
Roboty demontażowe :
 wewnętrzna instalacja c.o., c.w.u.: demontaż grzejników, demontaż części wew. instalacji c.o. i c.w.u.;
 wewnętrzna instalacja wod.-kan.: demontaż pionów i poziomów instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z podejściami i wpustami podłogowymi, demontaż baterii zlewozmywakowych, umywalkowych, demontaż zaworów przelotowych z.w., demontaż części wew. instalacji z.w.;
 armatura i przybory sanitarne: demontaż miski ustępowej wraz z dolnopłukiem, demontaż brodzika i umywalek;
 wywóz i utylizację zdemontowanych urządzeń i wyrobów budowlanych.
Roboty montażowe:
 wewnętrzna instalacja c.o., c.w.u. : wykonanie nowej wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u, montaż nowych grzejników konwektorowych wraz z zaworami termostatycznymi;
 wewnętrzna instalacja wod.-kan.: montaż nowej wewnętrznej instalacji z.w., montaż nowych pionów i poziomów instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z podejściami i wpustami podłogowymi, montaż baterii zlewozmywakowych, umywalkowych i prysznicowych, montaż zaworów przelotowych z.w.;
 pojemnościowy pogrzewacz wody zlokalizowanego w obrębie łazienki;
 armatura i przybory sanitarne: montaż zestawu podtynkowych WC, montaż zlewozmywaka i umywalki, montaż kabiny prysznicowej wraz z brodzikiem, montaż podejść do montażu pralki.

3) Wytyczne i zakres robót elektrycznych:
 demontaż elementów istniejącej instalacji elektrycznej;
 wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego;
 wykonanie instalacji gniazd ogólnych 230V AC;
 wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych;
 wykonanie instalacji rozdzielcza WLZ + rozdzielnie elektryczne.

Termin płatności faktury końcowej, liczony od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego, prawidłowo sporządzonej w/w faktury, na podstawie zatwierdzonego przez osobę upoważnioną, reprezentującą Zamawiającego, protokołu końcowego odbioru robót (we wszystkich branżach), tj. 30 dni po bezusterkowym odbiorze końcowym robót.

Wymagania branżowe :

- branża ogólnobudowlana, sanitarna, elektryczna

a) wykonawca jest zobowiązany ująć w swojej ofercie wszystkie koszty związane z realizacją czynności obejmujących wykonywanie konserwacji, serwisowania, przeglądów technicznych, okresowych i eksploatacyjnych urządzeń, aparatów i maszyn zamontowanych/zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przez cały okres udzielonej gwarancji przez Wykonawcę

b) dokumentacja powykonawcza i dokumenty odbiorowe winny zostać przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (skany w wersji papierowej – 1 egz. oraz w wersji edytowalnej (*DWG programu ACAD wers. 2012)) na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru.

c) osoby wykonujące poszczególne roboty, prace winne posiadać wszelkie stosowne, wymagane obowiązującymi regulacjami prawnymi, tj. m.in. normami, przepisami itd. uprawnienia kwalifikacyjne branżowe

Roboty budowlane będą prowadzone w częściowo czynnym obiekcie (klatka schodowa) Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku pod opieką Wojewódzkiego Pomorskiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku -zakres robót ujęty w załączonych przedmiarach robót.

Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i realizowanych robót przy wykonaniu Przedmiotu Umowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na cały okres trwania robót. Ubezpieczenie od szkód (ryzyk) winno stanowić na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Kserokopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Ubezpieczenie winno obejmować również odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez podwykonawców.
Przedmiot zamówienia objęty jest wykazem załącznika nr 15 do ustawy
z dnia 09 sierpnia 2019 r. (Dz.U. 2019, poz.1751) o obowiązkowym mechanizmie podzielonej płatności: nr pozycji 99, 41.00.40.0.

Wykonawca jest zobowiązany m.in. wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zaleceniami i wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją wykonawczą, oraz z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, sztuką budowlaną i zaleceniami nadzoru inwestorskiego.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy inwestorskie.

Projektowane postanowienia umowy, Szczegółowy Opis oraz sposób realizacji zamówienia określa załącznik nr 5 do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem kosztorysowym.

Zamawiający dopuszcza udzielenia Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania Przedmiotu Umowy i wypłaty Wynagrodzenia Umownego na warunkach opisanych w paragrafie 20 umowy- załącznik nr 5 do SWZ.

SZCZEGÓŁOWY OPIS ZNAJDUJE SIĘ W SWZ.

Projektowane postanowienia umowy, szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia – załączniki nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368169,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368169,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368169,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JATAJ Marian Kłopotek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421657411

7.3.3) Ulica: Kartuska 345/28

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-125

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368169,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.