eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › KWP W GDAŃSKU, UL. CHLEBNICKA - PRZEBUDOWA OBIEKTU DO FUNKCJI SŁUŻBOWEJ POLICJI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
KWP W GDAŃSKU, UL. CHLEBNICKA – PRZEBUDOWA OBIEKTU DO FUNKCJI SŁUŻBOWEJ POLICJI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946/752

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KWP W GDAŃSKU, UL. CHLEBNICKA – PRZEBUDOWA OBIEKTU DO FUNKCJI SŁUŻBOWEJ POLICJI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8223e2f-3fd7-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074463/38/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa obiektu KWP w Gdańsku przy ul. Chlebnickiej do funkcji służbowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje zawarte są w Rozdziale XVI. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. RODO znajdują się w Rozdziale II. SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 42/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 284149,19 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: KWP W GDAŃSKU, UL. CHLEBNICKA – PRZEBUDOWA OBIEKTU DO FUNKCJI SŁUŻBOWEJ POLICJI.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń służbowych zlokalizowanych na kondygnacji parteru w budynku wykorzystywanym na cele szkoleniowe Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku, przy ul. Chlebnickiej 26, dz. bud. nr ew. 399, obr. nr 089.
W zakresie robót do wykonania są roboty budowlane, sanitarne i elektryczne zgodnie z załączoną do SIWZ wielobranżową dokumentacją projektowo – kosztorysową wraz STWiOR.

Obiekt objęty ochrona konserwatorską, zlokalizowany na terenie strefy i stanowi fragment obszaru wpisanego decyzją nr 8 z dnia 11 X 1947 r. do rejestru zabytków jako historyczny układ urbanistyczny Miasta Gdańska , a także stanowi fragment obszaru objętego decyzją Prezydenta RP uznanego jako pomnik historii .
Opracowywany obiekt widnieje w Gminnej Ewidencji zabytków jako Kamienica.

Roboty prowadzone będą w obiekcie częściowo czynnym. Klatka schodowa stanowi drogę ewakuacyjną ze wszystkich kondygnacji skrzydła budynku, zlokalizowanego od
ul. Grząskiej.

Dane budynku: powierzchnia zabudowy budynku – 139,25m2; powierzchnia użytkowa pomieszczeń przeznaczonych do przebudowy netto - 77,38 m2.
Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo określa:
 dokumentacja projektowa (projekt budowlany i projekt wykonawczy): opracowany w lipcu 2022 r. przez firmę projektową ARCHIBART BARTOSZ KRZYŻYŃSKI, z siedzibą w Gdańsku (80-384), przy ul. Mściwoja II nr 33a;
 Decyzja nr ZN.SG.5142.867.2022.JT z dnia 09.06.2022 r. wydana przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku;
 szczegółowe wymagania dotyczące realizacji robót zostały określone
w niniejszej SWZ, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz przedmiarach robót dla poszczególnych branż.
Szczegółowe wymogi stawiane Wykonawcy robót:
1) Wykonawca jest zobowiązany wykonać Przedmiot Zamówienia zgodnie z zaleceniami i wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektowo - kosztorysową, oraz z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, sztuką budowlaną i zaleceniami nadzoru inwestorskiego.
2) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac w sposób nie powodujący utrudnień w ruchu drogowym w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonych robót, a w szczególności prace nie mogą powodować utrudnień w sposób inny niż będący następstwem zakłóceń wynikających z zakresu i technologii prowadzonych robót;
3) Wykonawca jest zobowiązany utrzymać w czystości ciągi komunikacyjne (drogi, chodniki, parkingi i inne miejsca użyteczności publicznej), z których korzysta w trakcie realizacji robót. Wykonawca musi pozyskać wszelkie zezwolenia na wjazd samochodów służbowych na teren Starego Miasta w Gdańsku wraz z pozwoleniem na ich parkowanie w godzinach pracy oraz uzyskać pozwolenie od właściciela przyległego terenu – Gdańskie Nieruchomości - na lokalizacje konteneru na odpady budowlane po robotach rozbiórkowych i demontażowych;
4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Przedmiotu Zamówienia zgodnie ze szczegółowymi obowiązkami zawartymi w § 6 i 7 wzoru umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
Wytyczne branżowe wg dokumentacji projektowej:
1) Wytyczne i zakres robót budowlanych:
Zamawiający w zakresie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową rezygnuje z wymiany stolarki okiennej na rzecz jej renowacji.
Zakres robót:
 demontaż drzwiowej;
 renowacja stolarki okiennej (okna skrzynkowe) z parapetami wewnętrznymi wraz z wymianą okuć – wymiary okien zgodnie z rys. A4
 wykonanie niezbędnych wyburzeń i zamurowań wewnątrz budynku;
 wykonanie izolacji poziomej murów fundamentowych – iniekcja krystaliczna;
 naprawa spękań ściany elewacji w przestrzeni klatki schodowej
 wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych od strony patio, renowację drzwi wejściowych na klatkę schodową od strony ul.Grząskiej
 wymiana okładzin podłogowych i ściennych z likwidacją wszelkich warstw mogących powodować zagrożenie dla zdrowia użytkowników
 roboty malarskie;
 sprawdzenie i udrożnienie istniejących przewodów wentylacji grawitacyjnej;
 wywóz i utylizacja odpadów;
 roboty porządkowe

2) Wytyczne i zakres robót sanitarnych
Roboty demontażowe :
 wewnętrzna instalacja c.o., c.w.u.: demontaż grzejników, demontaż części wew. instalacji c.o. i c.w.u.;
 wewnętrzna instalacja wod.-kan.: demontaż pionów i poziomów instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z podejściami i wpustami podłogowymi, demontaż baterii zlewozmywakowych, umywalkowych, demontaż zaworów przelotowych z.w., demontaż części wew. instalacji z.w.;
 armatura i przybory sanitarne: demontaż miski ustępowej wraz z dolnopłukiem, demontaż brodzika i umywalek;
 wywóz i utylizację zdemontowanych urządzeń i wyrobów budowlanych.
Roboty montażowe:
 wewnętrzna instalacja c.o., c.w.u. : wykonanie nowej wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u, montaż nowych grzejników konwektorowych wraz z zaworami termostatycznymi;
 wewnętrzna instalacja wod.-kan.: montaż nowej wewnętrznej instalacji z.w., montaż nowych pionów i poziomów instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z podejściami i wpustami podłogowymi, montaż baterii zlewozmywakowych, umywalkowych i prysznicowych, montaż zaworów przelotowych z.w.;
 pojemnościowy pogrzewacz wody zlokalizowanego w obrębie łazienki;
 armatura i przybory sanitarne: montaż zestawu podtynkowych WC, montaż zlewozmywaka i umywalki, montaż kabiny prysznicowej wraz z brodzikiem, montaż podejść do montażu pralki.

3) Wytyczne i zakres robót elektrycznych:
 demontaż elementów istniejącej instalacji elektrycznej;
 wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego;
 wykonanie instalacji gniazd ogólnych 230V AC;
 wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych;
 wykonanie instalacji rozdzielcza WLZ + rozdzielnie elektryczne.

Termin płatności faktury końcowej, liczony od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego, prawidłowo sporządzonej w/w faktury, na podstawie zatwierdzonego przez osobę upoważnioną, reprezentującą Zamawiającego, protokołu końcowego odbioru robót (we wszystkich branżach), tj. 30 dni po bezusterkowym odbiorze końcowym robót.

Wymagania branżowe :

- branża ogólnobudowlana, sanitarna, elektryczna

a) wykonawca jest zobowiązany ująć w swojej ofercie wszystkie koszty związane z realizacją czynności obejmujących wykonywanie konserwacji, serwisowania, przeglądów technicznych, okresowych i eksploatacyjnych urządzeń, aparatów i maszyn zamontowanych/zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przez cały okres udzielonej gwarancji przez Wykonawcę

b) dokumentacja powykonawcza i dokumenty odbiorowe winny zostać przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (skany w wersji papierowej – 1 egz. oraz w wersji edytowalnej (*DWG programu ACAD wers. 2012)) na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru.

c) osoby wykonujące poszczególne roboty, prace winne posiadać wszelkie stosowne, wymagane obowiązującymi regulacjami prawnymi, tj. m.in. normami, przepisami itd. uprawnienia kwalifikacyjne branżowe

Roboty budowlane będą prowadzone w częściowo czynnym obiekcie (klatka schodowa) Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku pod opieką Wojewódzkiego Pomorskiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku -zakres robót ujęty w załączonych przedmiarach robót.

Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i realizowanych robót przy wykonaniu Przedmiotu Umowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na cały okres trwania robót. Ubezpieczenie od szkód (ryzyk) winno stanowić na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Kserokopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Ubezpieczenie winno obejmować również odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez podwykonawców.
Przedmiot zamówienia objęty jest wykazem załącznika nr 15 do ustawy
z dnia 09 sierpnia 2019 r. (Dz.U. 2019, poz.1751) o obowiązkowym mechanizmie podzielonej płatności: nr pozycji 99, 41.00.40.0.

Wykonawca jest zobowiązany m.in. wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zaleceniami i wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją wykonawczą, oraz z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, sztuką budowlaną i zaleceniami nadzoru inwestorskiego.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy inwestorskie.

Projektowane postanowienia umowy, Szczegółowy Opis oraz sposób realizacji zamówienia określa załącznik nr 5 do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem kosztorysowym.

Zamawiający dopuszcza udzielenia Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania Przedmiotu Umowy i wypłaty Wynagrodzenia Umownego na warunkach opisanych w paragrafie 20 umowy- załącznik nr 5 do SWZ.

SZCZEGÓŁOWY OPIS ZNAJDUJE SIĘ W SWZ.

Projektowane postanowienia umowy, szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia – załączniki nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według ilości uzyskanych punktów - od największej do najmniejszej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN.
W sytuacji, gdy fakt opłacenia składek nie wynika z samej treści polisy, wykonawca powinien załączyć do polisy inny dokument potwierdzający odprowadzanie stosownych składek, które stały się wymagalne do dnia upływu terminu składania ofert.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli Wykonawca wykaże się przynajmniej jedną realizacją związaną z remontem budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 280.000,00 zł brutto lub dwiema realizacjami o wartości minimum 140.000,00 zł brutto każda- wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Na potwierdzenie należy złożyć wykaz robót budowlanych zgodnie załącznikiem nr 8 do SWZ.


UWAGA!
W przypadku, gdy ww. zakres zadania budowlanego będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo zadanie budowlane, o którym mowa powyżej.

b) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, z minimum dwuletnim doświadczeniem, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:

Wykonawca musi zaprezentować zespół kadry technicznej, który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia, z uprawnieniami do wykonywania robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych, będących członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego z minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym:

1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności budowlano – konstrukcyjnej w zakresie wykonawstwa do pełnienia funkcji kierownika budowy;

1 osoba posiadającą uprawnienia do kierowania robotami na obiektach objętych ochroną konserwatorską przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art.37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz.U.2018.2067 ) – może to być osoba pełniąca jednocześnie funkcje kierownika budowy jeżeli posiada takie uprawnienia;

1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej z zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;

1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami o specjalności instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne.

Na potwierdzenie należy złożyć wykaz osób zgodnie załącznikiem nr 7 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą zał. nr 9 do SWZ – z którego wynikać będzie, które usługi lub dostawy lub roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
2) Zobowiązanie podmiotu o udostępnieniu zasobów opisane w rozdziale VII SWZ zał. nr 6 do SWZ
3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 u-Pzp - zał. nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób – KADRA TECHNICZNA, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.

2) Wykaz wykonywanych robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.

3) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN.
W sytuacji, gdy fakt opłacenia składek nie wynika z samej treści polisy, wykonawca powinien załączyć do polisy inny dokument potwierdzający odprowadzanie stosownych składek, które stały się wymagalne do dnia upływu terminu składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę należy złożyć z wymaganymi załącznikami:

1. Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr 1 do SWZ.
2. Szczegółowy kosztorys ofertowy stanowiący integralną część oferty.
UWAGA: dokumenty dot. pkt 1 i 2 nie podlegają uzupełnieniu i niezłożenie któregokolwiek z
nich spowoduje odrzucenie oferty.

3. Pełnomocnictwo
1) W sytuacji gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa lub inny dokument obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami lub do złożenia oferty i podpisania umowy.

2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, który musi mieć umocowanie do wykonywania czynności prawnych w imieniu wszystkich swoich mocodawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, w zakresie potrzebnym do uzyskania zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały opisane w rozdziale VIII SWZ.

3) Ww. pełnomocnictwa złożone wraz z ofertą muszą być opatrzone podpisem na zasadach opisanych w rozdziale XV niniejszej specyfikacji.


4. Wykonawcy oraz wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (każdy z nich) zobowiązani są dołączyć do oferty załącznik nr 2 do SWZ .

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą zał. nr 9 do SWZ – z którego wynikać będzie, które usługi lub dostawy lub roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.

5. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą:
a) zał. nr 6 do SWZ tj. Zobowiązanie podmiotu o udostępnieniu zasobów opisane w rozdziale VII SWZ
b) załącznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VIII oraz XIV SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

zostały opisane w paragrafie 20 umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień umowy, zgodnie z jej projektem tj. załącznikiem nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-17 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych w sytuacji, gdy Wykonawca nie będzie proponował rozwiązań równoważnych.
Natomiast wymagane są przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp w sytuacji gdy mają potwierdzać, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Tylko na taką okoliczność należy powyższe dokumenty należy złożyć w języku polskim z uwzględnieniem § 5 rozdziału XV SWZ i opatrzyć podpisem zgodnie z zapisami rozdziału XV SWZ. Informacje dotyczące równoważności zostały zawarte w rozdziale III, pkt 19 SWZ. Rozwiązania równoważne (jeżeli takie rozwiązania Wykonawca zaproponował) potwierdzone za pomocą przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp muszą być przedstawione Zamawiającemu wraz z ofertą.
Zamawiający nie przewidział ich uzupełnienia, co w sytuacji ich niezłożenia wraz z ofertą skutkować będzie odrzuceniem oferty!
Przewidziano obligatoryjne przesłanki wykluczenia na podstawie art. 108, ust. 1 u-Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) obejmują następujące czynności:

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi – 3 osoby
Czynności związane z robotami sanitarnymi – 1 osoba
Czynności związane z robotami elektrycznymi – 1 osoba
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy.


Określono wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy inwestorskie.

Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiąc od zawarcia umowy. Kwotę na realizację zadania Zamawiający musi wydatkować w roku 2022

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.