eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek › Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W LĄDKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000533104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Lądek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-406

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminaladek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa76cf55-1894-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039849/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300280/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych pn. 1. „Przebudowa drogi gminnej Jaroszyn- Dziedzice”;
2. Zamówienie obejmuje:
1) Uruchomienie kredytu w kwocie:
- Zadanie 1: do kwoty 1 942 965,58 zł w jednej transzy w terminie zgodnym z ofertą wykonawcy, od pisemnej dyspozycji wypłaty, (przewidywane dyspozycje wypłaty IV kwartał 2022 r.);
Okres kredytowania: lata 2022-2039.
2) Zamawiający przewiduje składanie dodatkowego dokumentu do uruchomienia wypłaty, tj. dyspozycji Zamawiającego poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki.
3) Uruchomienie kredytu następować będzie w formie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego o nr 47 8542 0001 2200 1935 0213 3323 prowadzony przez SGB Bank Spółdzielczy w Słupcy.
4) Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową (kontrasygnowany przez Skarbnika Gminy Lądek ).
5) Okres karencji w spłacie kapitału:
- Zadanie 1: do końca 2023 r.
6) Spłata rat kapitałowych kredytu dokonywana będzie w miesięcznych ratach w ostatnim dniu roboczym miesiąca w następujących kwotach łącznych rocznych:
6.1 Przebudowa drogi gminnej Jaroszyn- Dziedzice
Okres kredytowania: 2024-2039.
Spłata w następujących wysokościach:
rok 2024 kwota spłaty 50 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 4.166,67 zł przy czym rata 12 wyniesie 4.166,63 zł)
rok 2025 kwota spłaty 50 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 4.166,67 zł przy czym rata 12 wyniesie 4.166,63 zł)
rok 2026 kwota spłaty 50 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 4.166,67 zł przy czym rata 12 wyniesie 4.166,63 zł)
rok 2027 kwota spłaty 50 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 4.166,67 zł przy czym rata 12 wyniesie 4.166,63 zł)
rok 2028 kwota spłaty 50 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 4.166,67 zł przy czym rata 12 wyniesie 4.166,63 zł)
rok 2029 kwota spłaty 50 000,00 zł. (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 4.166,67 zł przy czym rata 12 wyniesie 4.166,63 zł)
rok 2030 kwota spłaty 100 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 8.333,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 8.333,37zł)
rok 2031 kwota spłaty 100 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 8.333,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 8.333,37zł)
rok 2032 kwota spłaty 200 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 16 666,67 zł przy czym rata 12 wyniesie 16 666,63)
rok 2033 kwota spłaty 200 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 16 666,67 zł przy czym rata 12 wyniesie 16 666,63)
rok 2034 kwota spłaty 178 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 14.833,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 14 833,37 zł)
rok 2035 kwota spłaty 100 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 8.333,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 8.333,37zł)
rok 2036 kwota spłaty 143 800,53 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 11 983,37 zł przy czym rata 12 wyniesie 11 983,46 zł )
rok 2037 kwota spłaty 198 000,00 zł (rata miesięczna przez 12 miesięcy 16 500,00 zł )
rok 2038 kwota spłaty 198 000,00 zł (rata miesięczna przez 12 miesięcy 16 500,00 zł )
rok 2039 kwota spłaty 225 165,05 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 18 763,75 zł przy czym rata 12 wyniesie 18 763,80 zł )
Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.12.2023r.
3. Adres email Zamawiającego dla powiadomień o zmianie oprocentowania i wysokości rat do spłaty zgodny jest z głównym adres email Zamawiającego tj.gmina@gminaladek.pl
4. W umowie kredytowej należy przyjąć kalendarz: 365/366.
5. Zamawiający jako jednostka samorządu terytorialnego zaciąga kredyt będący przedmiotem postępowania ZP.271.10.2022 jako finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego zgodnie z art. 89 ustawy o finansach publicznych.
6. Zamawiający informuje, iż:
1) Na rachunkach Zamawiającego nie ciążą zajęcia egzekucyjne;
2) Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań finansowych w bankach;
3) w ciągu ostatnich 18 miesięcy ani nigdy wcześniej, nie był prowadzony u Zamawiającego program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
4) w ciągu ostatnich 36 miesięcy a i nigdy wcześniej nie były prowadzone wobec Zamawiającego za pośrednictwem komornika sądowego postępowania egzekucyjne wszczynane na wniosek banków;
5) Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań wobec ZUS lub US;
6) w ciągu ostatnich dwóch lat nie została podjęta uchwała o nieudzieleniu absolutorium organowi wykonawczemu reprezentującemu Zamawiającego;
7) Zamawiający nie udzielał żadnemu podmiotowi poręczeń ani gwarancji;
8) sytuacja finansowa gminy w 2020, 2021 roku oraz w pierwszej połowie 2022 roku w związku ze stanem epidemii, nie uległa zmianie.
9) przy wyliczeniu wskaźnika zdefiniowanego w art. 243 Uofp nie zastosowano innych wyłączeń, aniżeli wykazane w WPF;
10) wysokość wydatków bieżących poniesionych w 2020 roku oraz w 2021 roku w celu realizacji zadań związanych z przeciwdziałaniem COVID-19 i nie objętych finansowaniem otrzymanymi na ten cel dotacjami i środkami bieżącymi (pozycja wykazywana w WPF w kolumnie 10.11) wyniosła: 0,00- 2020r., 0,00 – 2021r.
7. Spłata odsetek w okresach miesięcznych w latach 2022 - 2039 następować będzie w ostatnim dniu roboczym miesiąca. Odsetki płatne na bieżąco od kwoty uruchamianego kredytu.
8. Stopa oprocentowania kredytu ustalona jest w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 1M i powiększoną, w całym okresie obowiązywania umowy, o stałą marżę Banku.
9. Do wyliczenia oprocentowania kredytu w ofercie, należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 9 sierpnia 2022 r. w wysokości 6,82 % i marży banku oraz daty uruchomienia kredytu. Przyjmuje się datę uruchomienia całego kredytu na dzień 1 listopada 2022 r., która stanowi wyłącznie datę orientacyjną, podaną na potrzeby niniejszego zamówienia, w celu jednolitego wyliczenia ceny dla wszystkich wykonawców.
10. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M zostanie ona, za porozumieniem stron zmieniona na stawkę, która zstąpi stawkę WIBOR 1M albo stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M bez kosztów obciążających dla zamawiającego.
11. W przypadku, gdy stawka WIBOR 1M osiągnie poziom poniżej zera, do wyliczenia stopy procentowej przyjęta zostanie stawka WIBOR 1M równa 0.
12. Odsetki od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów, prowizji i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania części lub całości kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o zamiarze takiej spłaty w terminie 15 dni przed jej realizacją.
16. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.
17. Wszystkie rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).
18. Oferta nie może zawierać zapisów warunkowych, uzależniających wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu umowy od jakichkolwiek zdarzeń.
19. Zamawiający nie korzysta z leasingu, emisji papierów dłużnych, nie występuje jako strona w partnerstwie publiczno-prywatnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.5.5.) Wartość części: 640000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

jest Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych pn. „Przebudowa budynków użyteczności publicznej w miejscowości Ciążeń i Lądek w zakresie poprawienia efektywności energetycznej”.
1) Uruchomienie kredytu w kwocie:
- Zadanie 2: do kwoty 250 000,00 zł w jednej transzy w terminie zgodnym z ofertą wykonawcy, od pisemnej dyspozycji wypłaty (przewidywane dyspozycje wypłaty III/IV kwartał 2022 r.)
Okres kredytowania: lata 2022-2035.
2) Zamawiający przewiduje składanie dodatkowego dokumentu do uruchomienia wypłaty, tj. dyspozycji Zamawiającego poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki.
3) Uruchomienie kredytu następować będzie w formie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego o nr 47 8542 0001 2200 1935 0213 3323 prowadzony przez SGB Bank Spółdzielczy w Słupcy.
4) Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową (kontrasygnowany przez Skarbnika Gminy Lądek ).
5) Okres karencji w spłacie kapitału:
- Zadanie 2: do końca 2022 r.
6.2 Przebudowa budynków użyteczności publicznej w miejscowości Ciążeń i Lądek w zakresie poprawienia efektywności energetycznej”.
Okres kredytowania: 2022-2035.
Spłata w następujących wysokościach:
rok 2023 kwota spłaty 2 200,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 183,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 183,37 zł )
rok 2024 kwota spłaty 2 200,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 183,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 183,37 zł )
rok 2025 kwota spłaty 2 200,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 183,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 183,37 zł )
rok 2026 kwota spłaty 2 200,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 183,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 183,37 zł )
rok 2027 kwota spłaty 2 200,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 183,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 183,37 zł )
rok 2028 kwota spłaty 24 000,00 zł (rata miesięczna przez 12 miesięcy 2 000,00 zł )
rok 2029 kwota spłaty 24 000,00 zł (rata miesięczna przez 12 miesięcy 2 000,00 zł )
rok 2030 kwota spłaty 24 000,00 zł (rata miesięczna przez 12 miesięcy 2 000,00 zł )
rok 2031 kwota spłaty 24 000,00 zł (rata miesięczna przez 12 miesięcy 2 000,00 zł )
rok 2032 kwota spłaty 24 000,00 zł (rata miesięczna przez 12 miesięcy 2 000,00 zł )
rok 2033 kwota spłaty 24 000,00 zł (rata miesięczna przez 12 miesięcy 2 000,00 zł )
rok 2034 kwota spłaty 48 000,00 zł (rata miesięczna przez 12 miesięcy 4 000,00 zł )
rok 2035 kwota spłaty 47 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 3 916,66 zł przy czym rata 12 wyniesie 3 916,74 zł )
Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.12.2022 r.
3. Adres email Zamawiającego dla powiadomień o zmianie oprocentowania i wysokości rat do spłaty zgodny jest z głównym adres email Zamawiającego tj.gmina@gminaladek.pl
4. W umowie kredytowej należy przyjąć kalendarz: 365/366.
5. Zamawiający jako jednostka samorządu terytorialnego zaciąga kredyt będący przedmiotem postępowania ZP.271.10.2022 jako finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego zgodnie z art. 89 ustawy o finansach publicznych.
6. Zamawiający informuje, iż:
1) Na rachunkach Zamawiającego nie ciążą zajęcia egzekucyjne;
2) Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań finansowych w bankach;
3) w ciągu ostatnich 18 miesięcy ani nigdy wcześniej, nie był prowadzony u Zamawiającego program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
4) w ciągu ostatnich 36 miesięcy a i nigdy wcześniej nie były prowadzone wobec Zamawiającego za pośrednictwem komornika sądowego postępowania egzekucyjne wszczynane na wniosek banków;
5) Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań wobec ZUS lub US;
6) w ciągu ostatnich dwóch lat nie została podjęta uchwała o nieudzieleniu absolutorium organowi wykonawczemu reprezentującemu Zamawiającego;
7) Zamawiający nie udzielał żadnemu podmiotowi poręczeń ani gwarancji;
8) sytuacja finansowa gminy w 2020, 2021 roku oraz w pierwszej połowie 2022 roku w związku ze stanem epidemii, nie uległa zmianie.
9) przy wyliczeniu wskaźnika zdefiniowanego w art. 243 Uofp nie zastosowano innych wyłączeń, aniżeli wykazane w WPF;
10) wysokość wydatków bieżących poniesionych w 2020 roku oraz w 2021 roku w celu realizacji zadań związanych z przeciwdziałaniem COVID-19 i nie objętych finansowaniem otrzymanymi na ten cel dotacjami i środkami bieżącymi (pozycja wykazywana w WPF w kolumnie 10.11) wyniosła: 0,00- 2020r., 0,00 – 2021r.
7. Spłata odsetek w okresach miesięcznych w latach 2022 - 2039 następować będzie w ostatnim dniu roboczym miesiąca. Odsetki płatne na bieżąco od kwoty uruchamianego kredytu.
8. Stopa oprocentowania kredytu ustalona jest w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 1M i powiększoną, w całym okresie obowiązywania umowy, o stałą marżę Banku.
9. Do wyliczenia oprocentowania kredytu w ofercie, należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 9 sierpnia 2022 r. w wysokości 6,82 % i marży banku oraz daty uruchomienia kredytu. Przyjmuje się datę uruchomienia całego kredytu na dzień 1 listopada 2022 r., która stanowi wyłącznie datę orientacyjną, podaną na potrzeby niniejszego zamówienia, w celu jednolitego wyliczenia ceny dla wszystkich wykonawców.
10. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M zostanie ona, za porozumieniem stron zmieniona na stawkę, która zstąpi stawkę WIBOR 1M albo stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M bez kosztów obciążających dla zamawiającego.
11. W przypadku, gdy stawka WIBOR 1M osiągnie poziom poniżej zera, do wyliczenia stopy procentowej przyjęta zostanie stawka WIBOR 1M równa 0.
12. Odsetki od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów, prowizji i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania części lub całości kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o zamiarze takiej spłaty w terminie 15 dni przed jej realizacją.
16. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.
17. Wszystkie rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).
18. Oferta nie może zawierać zapisów warunkowych, uzależniających wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu umowy od jakichkolwiek zdarzeń.
19. Zamawiający nie korzysta z leasingu, emisji papierów dłużnych, nie występuje jako strona w partnerstwie publiczno-prywatnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1657639,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1767865,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1657639,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Słupcy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677-000 -36- 99

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 22

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1657639,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177842,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190872,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177842,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Słupcy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677-000 -36- 99

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 22

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177842,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.