eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza Wielka › Wyposażenie oraz dostosowanie do obowiązujących przepisów (zmienionych) przepisów sanitarnych budynku wykonanego w ramach realizacji projektu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyposażenie oraz dostosowanie do obowiązujących przepisów (zmienionych) przepisów sanitarnych budynku wykonanego w ramach realizacji projektu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KAZIMIERSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009455

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 350 - 23-12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.kazimierzaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kazimierzaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie oraz dostosowanie do obowiązujących przepisów (zmienionych) przepisów sanitarnych budynku wykonanego w ramach realizacji projektu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40497c3d-0f4d-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072533/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wyposaż. oraz dostosow. do obowiąz. przepisów sanit. budynku wyk. w ramach real. projektu pn. Wykorzystanie potencjału endogenicznego powiatu kazimierskiego przez budowę odkrytego basenu mineralnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Wykorzystanie potencjału endogenicznego Powiatu Kazimierskiego przez budowę odkrytego basenu mineralnego” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267220

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia technologicznego:
Zakres zamówienia obejmuje:
Oz. Rodzaj wyposażenia ilość
01. / komunikacja / 5,17
02. / WHS personelu / 5,00
2.1 Umywalka z zestawem higienicznym
+ bateria z wyciąganą wylewką 1szt.
2.2 Szafa na sprzęt i środki czystości 1szt.
2.3 Szafa ubraniowa 1szt.
02. / przygotowalnia potraw / 14,61
3.1 Stół roboczy z szafką 1 szt.
3.2 Nadstawka chłodnicza na dodatki 5xGN ¼ 0,18kW/230V z pojemnikami 1 szt.
3.3 Opiekacz salamander dwupoziomowy 3,25kW/230V 1 szt.
3.4 Stół roboczy z półkami 2 szt.
3.5 Okap gastronomiczny z łapaczem tłuszczu o wydajności 500m3/h 1 szt.
3.6 Mikrofalówka gastronomiczna 0,9kW/230V 1 szt.
3.7 Grill kontaktowy 2,2kW/230V 1 szt.
3.8 Frytownica elektryczna, nastawna 6l 3,3kW/230V 1 szt.
3.9 Opiekacz do kebabu elektryczny do 15kg wsadu 3,6kW/230V 1 szt.
3.10 Szafa wisząca z ociekaczem na sprzęt czysty 1 kpl.
3.11 Stół roboczy z półkami 1 szt.
3.12 Zlew dwukomorowy na szafce 1 szt.
3.13 Umywalka z zestawem higienicznym 1 szt.
3.14 Szafa chłodnicza 350l
3.15 Szafa mroźnicza 250l 1 szt.
3.16 Regał ze stali nierdzewnej 1 szt.
04. / magazyn podręczny / 2,48
4.1 Zamrażarka skrzyniowa 200l 1 szt.
4.2 Regał ze stali nierdzewnej 1 szt.
05. / zmywalnia / 4,94
5.1 Zmywarka z funkcją wyparzarki 1 szt.
5.2 Stół odkładczy 1 szt.
5.3 Szafa przelotowa stojąca 1 szt.
5.4 Zlew dwukomorowy na szafce 1 szt.
5.5 Umywalka z zestawem higienicznym 1 szt.
06. / bar/ 6,43
6.1 Meble i lada 1kpl.
6.2 Kasa fiskalna 1 szt.
6.3 Chłodziarka podblatowa 130l 1 szt.
6.4 Witryna mroźnicza skrzyniowana lody 200l 1 szt.
6.5 Witryna chłodnicza na napoje 320l 1 szt.
6.6 Nalewak do piwa z chłodziarką i osprzętem 1 kpl.
6.7 Ekspres do kawy ciśnieniowy 1-kolbowy 2,8kW 1 szt.
6.8 Młynek elektryczny do kawy 140W 1szt.
6.9 Czajnik elektryczny 2,2 kW 1 szt.
6.10 Szafka wisząca 1 szt.
6.11 Umywalka z zestawem higienicznym 1 szt.
07. / sala konsumencka/ 24,91
7.1 Ława 200cm w stylu góralskim 2 szt.
7.2 Stół 200cm w stylu góralskim 1 szt.
08. / taras zewnętrzny
7.1 Ława 180cm w stylu góralskim 2 szt.
7.2 Stół 180cm w stylu góralskim 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39315000-3 - Urządzenia restauracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 66977,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Roboty budowalne
Zakres zamówienia obejmuje:
Branża budowlana
Zmiana układu funkcjonalnego lokalu gastronomicznego wymagać będzie:
• rozbiórki części ścianki działowej pomiędzy Pomieszczeniem socjalnym nr 06s i Zapleczem nr 04s z demontażem drzwi, które ponownie zostaną zabudowane w miejsce nowopowstałej zmywalni (otwór 100 x 205cm przesklepiony nadprożem 2xL19/120)
• demontażu drzwi pomiędzy Pomieszczeniem gospodarczym nr 03s i Zapleczem nr 04s, które ponownie zostaną zabudowane w miejsce nowopowstałego pomieszczenia WHS personelu nr 02 (otwór 90 x 205cm przesklepiony nadprożem 2xL19/100) oddzielając kabinę ustępu od przedsionka izolującego;
• zabudowania otworu po demontażu drzwi pomiędzy Pomieszczeniem gospodarczym nr 03s i Zapleczem nr 04s (ścianka
z płyt G-K na ruszcie stalowym);
• wykonania ścianki działowej pomiędzy nowopowstałą Przygotowalnią Potraw nr 03, a Zmywalnią nr 05 z otworem
o wymiarach 72 x 182 – miejsce na szafę przelotową (ścianka z płyt G-K na ruszcie stalowym);
• demontażu ścianki z HPL pomiędzy kabiną, a przedsionkiem izolującym w pomieszczeniu WC personelu nr 07s;
• demontażu umywalki i miski ustępowej z pomieszczenia WC personelu nr 07s;
• wykonania niezbędnych uzupełnień okładzin ściennych i posadzek po rozbiórkach
• wykonania glazurowania ścian w barze do wysokości 1,6m przy umywalce;
• wykonania niezbędnych uzupełnień malarskich (nowa ścianka działowa i poprawki po wyburzeniach / ściany i sufity)
• montażu zdemontowanej umywalki w przedsionku izolującym WHS personelu nr 02 z baterią z wyciąganą wylewką;
Branża sanitarna
Zmiana układu funkcjonalnego lokalu gastronomicznego wymagać będzie:
• doprowadzenia wody ciepłej i zimnej do umywalki w pomieszczeniu zmywalni nr 05 oraz w przedsionku izolującym pomieszczenia WHS personelu nr 02;
• odprowadzenia ścieków sanitarnych z wyżej wymienionych umywalek;
• montażu miski stojącej typu kompakt w kabinie pomieszczenia WHS personelu nr 02;
• doprowadzenia wody do ekspresu do kawy wg zaleceń producenta urządzenia;
Branży wentylacyjnej
Zmiana układu funkcjonalnego lokalu gastronomicznego wymagać będzie:
• zamontowania okapu gastronomicznego z łapaczem tłuszczu o wymiarach 250x70cm nad urządzeniami gastronomicznymi w pomieszczeniu przygotowalni potraw nr 03. Do wyciągu należy zastosować wentylator dachowy na podstawie tłumiącej odporny na wysokie temperatury.
Kanał wyrzutowy z instalacji okapowej o średnicy 200mm należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej - rury gładkie.
Kanały wentylacyjne prowadzone wewnątrz pomieszczania nie wymagają zaizolowania. Kanały prowadzone na zewnątrz budynku należy zaizolować termicznie izolacją z wełny mineralnej w płaszczu aluminiowym o grubości 30mm
i obudować blachą stalową;
• zmiany trasy prowadzenia kanał wyciągowy ze starego WC personelu nr 07s do nowopowstałej kabiny wc
w pomieszczeniu WHS personelu nr 02;
• wykonania kratek przepływowych w celu napływu powietrza do pomieszczeń, w których realizowany jest jedynie wywiew. Kratki te powinny być zlokalizowane w dolnej części drzwi i powinny mieć minimalną powierzchnię 220cm2 (dotyczy to drzwi w pomieszczeniu Zmywalni nr 05, Magazynu podręcznego nr 04 oraz WHS personelu nr 02 – drzwi wejściowe i do kabiny wc);
Branża elektryczna
Zmiana układu funkcjonalnego lokalu gastronomicznego wymagać będzie:
• wykonania niezbędnych przeróbek instalacji elektrycznej zasilającej gniazda elektryczne – wykonania dodatkowych 7szt gniazd podwójnych
- w Barze nr 06:1szt
- w Przygotowalni potraw nr 03: 3szt na ścianie przy okapie, 1szt na ścianie przy stole z nadstawką chłodniczą, 1szt przy chłodziarce i zamrażarce;
- w Magazynie podręcznym; 1szt. przy zamrażarce skrzyniowej;
• wykonania niezbędnych przeróbek instalacji elektrycznej zasilającej włączniki światła – włącznik światła w pomieszczeniu WHS personelu załącza oprawy w jej przedsionku i kabinie;
• zapewniania podłączenie wszystkich urządzeń elektrycznych zgodnie z ich dokumentacją techniczno - ruchową;
• wykonania niezbędnych ewentualnie napraw i obejść miejsc kolizyjnych elektrycznych;
Grota Solna
Zmiana aranżacji wykończenia wymagać będzie:
• montaż ścian z cegieł solnych jednostronnie szlifowanych z różowej soli Himalajskiej na profilach aluminiowych
w grocie solnej. Wymiary cegieł 20x10x5cm;
• montażu podświetlenia ściany solnej – ściana naprzeciwko wejścia do groty;
• montażu i zapewniania podłączenia jonizatora powietrza do instalacji elektrycznej zgodnie z jego dokumentacją techniczno - ruchową;
• wykonania półki drewnianej na ścianie na jonizator powietrza;
• uszczelnienia sufitu pomieszczenia groty solnej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 81534,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114882,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114882,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMAL GASTRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389829895

7.3.3) Ulica: Ul. Miłocińska 17

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-232

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114882,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 1 ustawy który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty”.
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 05.07.2023 r. do godz.: 09:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na zadanie 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.