Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00360353/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
- 2025/BZP 00368775/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ZWIĘKSZENIE BEZPIECZEŃSTWA USŁUG ORAZ INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W URZĘDZIE GMINY W BARANOWIE ORAZ JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 7
1.5.2.) Miejscowość: Baranowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@baranowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-87383dc9-37c2-4cef-9409-725c6692e5571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZWIĘKSZENIE BEZPIECZEŃSTWA USŁUG ORAZ INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W URZĘDZIE GMINY W BARANOWIE ORAZ JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87383dc9-37c2-4cef-9409-725c6692e557
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062782/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wydatki inwestycyjne w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Funduszy Europejskich Na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Program Fundusze Europejskie Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe działania 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa numer naboru FERC.02.02-CS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360353
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FED.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 321425,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i usług w ramach zadania „ZWIĘKSZENIE BEZPIECZEŃSTWA USŁUG ORAZ INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W URZĘDZIE GMINY W BARANOWIE ORAZ JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD” z podziałem na części. W zakres przedmiotowy zamówienia wchodzi realizacja usług oraz dostawa sprzętów teleinformatycznych zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym Cyberbezpieczny Samorząd, w tym:1.1 Część 1:
usługa wykonania audytów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz zgodności KRI (audyty początkowe oraz audyt końcowe) dla Urzędu Gminy w Baranowie oraz jednostek organizacyjnych;
usługa opracowania pełnej, kompleksowej dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Gminy w Baranowie oraz jednostek organizacyjnych;
usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Urzędu Gminy w Baranowie (kadra zarządzająca oraz pracownicy);
4.5.3.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
79212000-3 - Usługi audytu
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 20507,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i usług w ramach zadania „ZWIĘKSZENIE BEZPIECZEŃSTWA USŁUG ORAZ INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W URZĘDZIE GMINY W BARANOWIE ORAZ JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD” z podziałem na części. W zakres przedmiotowy zamówienia wchodzi realizacja usług oraz dostawa sprzętów teleinformatycznych zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym Cyberbezpieczny Samorząd, w tym:Część 2: dostawa i wdrożenie systemu backup dla Urzędu Gminy oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;
dostawa serwera wraz z licencjami oraz urządzeniem UPS dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;
dostawa przełączników zarządzalnych dla Urzędu Gminy;
usługa szkolenia specjalistycznego dla kadry zarządzającej oraz informatyków Urzędu Gminy w zakresie zastosowanych środków bezpieczeństwa w obrębie projektu;
usługa szkolenia specjalistycznego dla informatyków Urzędu Gminy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48821000-9 - Serwery sieciowe
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 309266,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i usług w ramach zadania „ZWIĘKSZENIE BEZPIECZEŃSTWA USŁUG ORAZ INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W URZĘDZIE GMINY W BARANOWIE ORAZ JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD” z podziałem na części. W zakres przedmiotowy zamówienia wchodzi realizacja usług oraz dostawa sprzętów teleinformatycznych zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym Cyberbezpieczny Samorząd, w tym: dostawa agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy.4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 65005,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20507,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64452,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20507,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techbud Czesław Godlewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471627227
7.3.3) Ulica: ul. Wolnosci 37/2
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20507,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309266,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309266,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309266,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Czesław Godlewski Techbud
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471627227
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 37/2
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309266,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65005,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65005,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65005,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Czesław Godlewski Techbud
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471627227
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 37/2
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65005,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych technika informatyka i technika grafiki i poligrafii cyfrowej.
- Dostawa Platformy e-learningowej wraz z instalacją i konfiguracją oraz obsługą gwarancyjną i asystą
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych technika analityka i technika pojazdów samochodowych, w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Zakup mebli, sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 6 w Cieszynie, finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO IM. ZOFII SĘKOWSKIEJ W RADZYNIU PODLASKIM
- Cyberbezpieczna Gmina Miedźno - obszar techniczny
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.