Ogłoszenie z dnia 2025-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00368775/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-08
- 2025/BZP 00428558/01 - Wynik z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„ZWIĘKSZENIE BEZPIECZEŃSTWA USŁUG ORAZ INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W URZĘDZIE GMINY W BARANOWIE ORAZ JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 7
1.5.2.) Miejscowość: Baranowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@baranowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZWIĘKSZENIE BEZPIECZEŃSTWA USŁUG ORAZ INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W URZĘDZIE GMINY W BARANOWIE ORAZ JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87383dc9-37c2-4cef-9409-725c6692e557
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00360353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062782/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wydatki inwestycyjne w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest dofinansowane ze środków Funduszy Europejskich Na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Program Fundusze Europejskie Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe działania 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa numer naboru FERC.02.02-CS.01-001/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-87383dc9-37c2-4cef-9409-725c6692e5573.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma E-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem htts://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pani Sławomir Lipka, tel. 29 761 37 76
wew.40 e-mail: ug@baranowo.pl
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Wszelka korespondencja kierowana do zamawiającego powinna/ musi być sygnowana wskazanym nr referencyjnym sprawy
(FED.271.9.2025).
5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Regulamin”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ug@baranowo.pl
(nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FED.271.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i usług w ramach zadania „ZWIĘKSZENIE BEZPIECZEŃSTWA USŁUG ORAZ INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W URZĘDZIE GMINY W BARANOWIE ORAZ JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD” z podziałem na części. W zakres przedmiotowy zamówienia wchodzi realizacja usług oraz dostawa sprzętów teleinformatycznych zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym Cyberbezpieczny Samorząd, w tym:
1.1 Część 1:
usługa wykonania audytów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz zgodności KRI (audyty początkowe oraz audyt końcowe) dla Urzędu Gminy w Baranowie oraz jednostek organizacyjnych;
usługa opracowania pełnej, kompleksowej dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Gminy w Baranowie oraz jednostek organizacyjnych;
usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Urzędu Gminy w Baranowie (kadra zarządzająca oraz pracownicy);
4.2.6.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
79212000-3 - Usługi audytu
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt):
2.1. Punkty za kryterium „cena” (C) zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena brutto
Oferty o najniższej cenie ofertowej niepodlegającej odrzuceniu
----------------------------------------------- x100 x 60 % (waga kryterium) = ilość punktów Cena brutto
oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
2.2. Punkty za kryterium „Termin realizacji zamówienia” (T) zostaną przyznane przez Zamawiającego, w skali punktowej maksymalnie od 0 do 40. 40 punktów odpowiada 40% wadze tego kryterium (1 pkt =1% wagi). Wykonawca oferuje gwarancję i rękojmię na okres:
Do 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 40 pkt.
Do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.
Do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 0 pkt
Maksymalny okres realizacji przedmiotu zamówienia do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2.3. Punkty za wszystkie kryteria podlegają zsumowaniu tj. C+T = Łączna liczba punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i usług w ramach zadania „ZWIĘKSZENIE BEZPIECZEŃSTWA USŁUG ORAZ INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W URZĘDZIE GMINY W BARANOWIE ORAZ JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD” z podziałem na części. W zakres przedmiotowy zamówienia wchodzi realizacja usług oraz dostawa sprzętów teleinformatycznych zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym Cyberbezpieczny Samorząd, w tym:Część 2:
dostawa i wdrożenie systemu backup dla Urzędu Gminy oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;
dostawa serwera wraz z licencjami oraz urządzeniem UPS dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej;
dostawa przełączników zarządzalnych dla Urzędu Gminy;
usługa szkolenia specjalistycznego dla kadry zarządzającej oraz informatyków Urzędu Gminy w zakresie zastosowanych środków bezpieczeństwa w obrębie projektu;
usługa szkolenia specjalistycznego dla informatyków Urzędu Gminy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48821000-9 - Serwery sieciowe
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt):
3.1. Punkty za kryterium „cena” (C) zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena brutto
Oferty o najniższej cenie ofertowej niepodlegającej odrzuceniu
----------------------------------------------- x100 x 60 % (waga kryterium) = ilość punktów Cena brutto
oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
3.2. Punkty za kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” (Og) zostaną przyznane przez Zamawiającego, w skali punktowej maksymalnie od 0 do 40. 40 punktów odpowiada 40% wadze tego kryterium (1 pkt =1% wagi). Wykonawca oferuje gwarancję i rękojmię na okres:
36 miesięcy – 0 pkt
42 miesiące – 10 pkt.
48 miesięcy – 20 pkt.
54 miesiące – 30 pkt.
60 miesięcy -40 pkt.
Maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy, minimalny okres gwarancji 36 miesięcy. W ofercie należy podać okres gwarancji i rękojmi w miesiącach.
3.3. Punkty za wszystkie kryteria podlegają zsumowaniu tj. C+Og = Łączna liczba punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i usług w ramach zadania „ZWIĘKSZENIE BEZPIECZEŃSTWA USŁUG ORAZ INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W URZĘDZIE GMINY W BARANOWIE ORAZ JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD” z podziałem na części. W zakres przedmiotowy zamówienia wchodzi realizacja usług oraz dostawa sprzętów teleinformatycznych zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym Cyberbezpieczny Samorząd, w tym: dostawa agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt):
3.1. Punkty za kryterium „cena” (C) zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena brutto
Oferty o najniższej cenie ofertowej niepodlegającej odrzuceniu
----------------------------------------------- x100 x 60 % (waga kryterium) = ilość punktów Cena brutto
oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
3.2. Punkty za kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” (Og) zostaną przyznane przez Zamawiającego, w skali punktowej maksymalnie od 0 do 40. 40 punktów odpowiada 40% wadze tego kryterium (1 pkt =1% wagi). Wykonawca oferuje gwarancję i rękojmię na okres:
36 miesięcy – 0 pkt
42 miesiące – 10 pkt.
48 miesięcy – 20 pkt.
54 miesiące – 30 pkt.
60 miesięcy -40 pkt.
Maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy, minimalny okres gwarancji 36 miesięcy. W ofercie należy podać okres gwarancji i rękojmi w miesiącach.
3.3. Punkty za wszystkie kryteria podlegają zsumowaniu tj. C+Og = Łączna liczba punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835 ze zm.), zgodnie z którym wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1 ppkt 1.1;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1.2.1. zdolności występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
1.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
1.2.3. sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający stawia w tym zakresie następujące wymagania:
– w zakresie Części 1
1.2.4.1. Wykonawca dysponuje następującym potencjałem osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia:
Wymaga się, aby Wykonawca dysponował zespołem audytorskim składającym się z minimum dwóch audytorów posiadających Certyfikaty Audytora Wiodącego wg normy PN-EN ISO 27001 z akredytacją PCA lub innych certyfikatów wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu, jak również, aby Wykonawca dysponował osobą, która ukończyła studia z zakresu ochrony danych;
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w ramach Zespołu.
W przypadku zaproponowania osób wchodzących w skład zespołu, które nie znają języka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza.
– w zakresie Części 2
1.2.4.3 doświadczenie zawodowe Wykonawcy: Wykonawca, który wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, które polegało na dostawie sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto.
Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie w walutach obcych Zamawiający przeliczy ich wartość przyjmując średni kurs PLN od tej waluty podanej przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
UWAGA: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków. (ścieżka dostępu)
2.1.2 Oświadczenie o aktualności oświadczeń złożonych wraz z ofertą tj. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj. oświadczenia o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp. –(załącznik 1C do SWZ)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o którym mowa w pkt 2.1.1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. W takiej sytuacji nie stosuje się warunków co do terminu ich wystawienia, określonych powyżej tj.
nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SWZ);
2) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 6 do SWZ);- część 2.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Część 2:1)dostawa i wdrożenie systemu backup:
a.karta produktowa oferowanego serwera umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
b.oświadczenie producenta serwera w zakresie deklaracji CE dla serwera;
c.oświadczenie producenta serwera, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz ISO-14001 lub normę równoważną;
d.dokument potwierdzający, że sprzęt spełnia wymogi Dyrektywy WEEE 2002/96/EC (wydruk ze strony internetowej www.epeat.net) co najmniej Epeat Silver;
e.oświadczenie producenta serwera, że serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
f.oświadczenie producenta lub podmiotu realizującego serwis, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego;
g.dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych lub normę równoważną oraz posiada autoryzację producenta urządzenia.
h.karta produktowa oferowanej biblioteki taśmowej umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
i.oświadczenie producenta o gwarancji świadczonej w rygorze 5/9/NBD realizowanej przez producenta;
j.oświadczenie producenta, że serwis będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta (posiadającym certyfikat ISO9001 na usługi serwisowe);
k.karta produktowa oferowanego oprogramowania do backup’u umożliwiająca weryfikację jego parametrów.
2)dostawa serwera wraz z licencjami oraz urządzeniem UPS dla GOPS
a.karta produktowa oferowanego serwera umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
b.oświadczenie producenta serwera w zakresie deklaracji CE dla serwera;
c.oświadczenie producenta serwera, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz ISO-14001 lub normą równoważną;
d.dokument potwierdzający, że sprzęt spełnia wymogi Dyrektywy WEEE 2002/96/EC (wydruk ze strony internetowej www.epeat.net) co najmniej Epeat Silver;
e.oświadczenie producenta serwera, że serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
f.oświadczenie producenta lub podmiotu realizującego serwis, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego;
g.dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta urządzenia.
h.karta produktowa oferowanego urządzenia UPS
i.oświadczenie producenta urządzenia UPS o posiadaniu pełnych praw oraz licencji do oprogramowania do monitorowania pracy zasilacza UPS;
j.oświadczenie producenta urządzenia UPS o możliwości pobierania i dokonywania aktualizacji oprogramowania do monitorowania pracy zasilacza UPS bez dodatkowych kosztów;
k.oświadczenie producenta urządzenia UPS o miejscu realizacji serwisu (wymagany autoryzowany punkt serwisowy);
l.oświadczenie producenta urządzenia UPS, że oferowane urządzenie pochodzi o oficjalnego kanału sprzedaży, jest fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 r., a w przypadku niewywiązywania się przez wykonawcę z obowiązków gwarancji przejmie na siebie obowiązki związane z gwarancją.
3)dostawa przełączników zarządzalnych:
•karta produktowa oferowanych przełączników umożliwiająca weryfikację parametrów;
Część 3:
1)dostawa agregatu prądotwórczego:
a.karta produktowa oferowanego agregatu umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
b.oświadczenie producenta agregatu w zakresie deklaracji CE dla sprzętu;
c.dokumenty potwierdzające, że producent sprzętu posiada wdrożony system ISO 9001:2015;
d.oświadczenie Wykonawcy, że posiada umowę o współpracy z producentem agregatu w zakresie dostawy, uruchomienia i serwisowania dostarczonego urządzenia oraz urządzeń dodatkowych;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Część 2:1)dostawa i wdrożenie systemu backup:
a.karta produktowa oferowanego serwera umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
b.oświadczenie producenta serwera w zakresie deklaracji CE dla serwera;
c.oświadczenie producenta serwera, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz ISO-14001 lub normę równoważną;
d.dokument potwierdzający, że sprzęt spełnia wymogi Dyrektywy WEEE 2002/96/EC (wydruk ze strony internetowej www.epeat.net) co najmniej Epeat Silver;
e.oświadczenie producenta serwera, że serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
f.oświadczenie producenta lub podmiotu realizującego serwis, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego;
g.dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych lub normę równoważną oraz posiada autoryzację producenta urządzenia.
h.karta produktowa oferowanej biblioteki taśmowej umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
i.oświadczenie producenta o gwarancji świadczonej w rygorze 5/9/NBD realizowanej przez producenta;
j.oświadczenie producenta, że serwis będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta (posiadającym certyfikat ISO9001 na usługi serwisowe);
k.karta produktowa oferowanego oprogramowania do backup’u umożliwiająca weryfikację jego parametrów.
2)dostawa serwera wraz z licencjami oraz urządzeniem UPS dla GOPS
a.karta produktowa oferowanego serwera umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
b.oświadczenie producenta serwera w zakresie deklaracji CE dla serwera;
c.oświadczenie producenta serwera, że serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz ISO-14001 lub normą równoważną;
d.dokument potwierdzający, że sprzęt spełnia wymogi Dyrektywy WEEE 2002/96/EC (wydruk ze strony internetowej www.epeat.net) co najmniej Epeat Silver;
e.oświadczenie producenta serwera, że serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
f.oświadczenie producenta lub podmiotu realizującego serwis, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego;
g.dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta urządzenia.
h.karta produktowa oferowanego urządzenia UPS
i.oświadczenie producenta urządzenia UPS o posiadaniu pełnych praw oraz licencji do oprogramowania do monitorowania pracy zasilacza UPS;
j.oświadczenie producenta urządzenia UPS o możliwości pobierania i dokonywania aktualizacji oprogramowania do monitorowania pracy zasilacza UPS bez dodatkowych kosztów;
k.oświadczenie producenta urządzenia UPS o miejscu realizacji serwisu (wymagany autoryzowany punkt serwisowy);
l.oświadczenie producenta urządzenia UPS, że oferowane urządzenie pochodzi o oficjalnego kanału sprzedaży, jest fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 r., a w przypadku niewywiązywania się przez wykonawcę z obowiązków gwarancji przejmie na siebie obowiązki związane z gwarancją.
3)dostawa przełączników zarządzalnych:
•karta produktowa oferowanych przełączników umożliwiająca weryfikację parametrów;
Część 3:
1)dostawa agregatu prądotwórczego:
a.karta produktowa oferowanego agregatu umożliwiająca weryfikację jego parametrów;
b.oświadczenie producenta agregatu w zakresie deklaracji CE dla sprzętu;
c.dokumenty potwierdzające, że producent sprzętu posiada wdrożony system ISO 9001:2015;
d.oświadczenie Wykonawcy, że posiada umowę o współpracy z producentem agregatu w zakresie dostawy, uruchomienia i serwisowania dostarczonego urządzenia oraz urządzeń dodatkowych;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa w punkcie 1:1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2A/2B/2C do SWZ, zawierający, w szczególności cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawców (art. 462 ust. 2).
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. (w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
3.zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 7 )
4.Przedmiotowe środki dowodowe (odpowiednio dla danej części określone w dziale V SWZ (dotyczy części 2 i 3).
5. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:Dla Części 1: nie dotyczy
Dla Części 2: w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100 złotych).
Dla Części 3: nie dotyczy
1. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Pozostałe warunki zawarte w SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie
postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
wskazanie ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Ustanowienie przedmiotowego pełnomocnika może
zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą.
2) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres
Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie
pełnomocnika tych Wykonawców.
4) Dokumenty składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu,
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają odrębnie dla każdego z wykonawców biorących
udział w postępowaniu.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 SWZ,
składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. (w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ i ogólnymi postanowieniami umowy załącznik 4A/4B i 4C7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy dotyczy części 2.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa symulatora osób z niepełnosprawnościami w technologii VR dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia Karkonoskiego Centrum Informatycznego w Jeleniej Górze - wyposażenie i sprzęt do pracowni informatycznej w filii DODN we Wrocławiu mieszczącej się w Jeleniej(...)"-II postępowanie
- Organizacja i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży uczęszczających do 7 Świetlic Środowiskowych na terenie Miasta Nowego Sącza.
- Modernizacja systemu wirtualizacji w obiekcie Stadion Polsat Plus Arena Gdańsk w Gdańsku
- WYKONANIE INSTAL. I OBWODÓW ZASILANIA AWAR. Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO I ZASILACZA AWARYJNEGO UPS W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE""
- Zakup i dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych wraz z przyczepami
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.