eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-KamiennaOrganizacja półkolonii profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci w okresie wakacji i ferii zimowych w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej"półkolonie w okresie wakacji 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja półkolonii profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci w okresie wakacji i ferii zimowych w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej”półkolonie w okresie wakacji 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290507889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sikorskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412525035

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cus.skarkam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.skarkam.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07d00ba8-f71a-4fa0-afd7-53ca6b8be72a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja półkolonii profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci w okresie wakacji i ferii zimowych w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej”półkolonie w okresie wakacji 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07d00ba8-f71a-4fa0-afd7-53ca6b8be72a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049241/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Organizacja półkolonii profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci w okresie wakacji i ferii zimowych w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302813

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS.I.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pierwsza z trzech edycji w okresie wakacyjnym 2025 roku, organizacja półkolonii profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci w okresie wakacji i ferii zimowych w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych
w Skarżysku -Kamiennej” – półkolonie w okresie wakacji 2025 r.
Organizacja półkolonii dla dzieci realizowana jest w ramach usług z zakresu wsparcia rodziny i pieczy zastępczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opisany został w Załączniku Nr 2
do SWZ.
Planowane są jeszcze dwie edycje:
1) II edycja – Półkolonie zimowe i letnie w 2026 roku;
2) III edycja – Półkolonie zimowe i letnie w 2027 roku.
2. Przed wszczęciem postępowania nie przeprowadzano konsultacji rynkowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części:
Zamawiający podjął decyzję o niedzieleniu przedmiotu zamówienia na części, kierując się względami technicznymi, organizacyjnymi oraz merytorycznymi, które mają bezpośredni wpływ na prawidłową i efektywną realizację zamówienia.
Podział zamówienia na części byłby nieuzasadniony i niecelowy, a jego brak służy zapewnieniu prawidłowej, efektywnej oraz bezpiecznej realizacji usługi.
5. Zakres i sposób realizacji zamówienia określa także Załącznik Nr 9 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85650 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85650 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Tropem Przygody

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952316

7.3.3) Ulica: Olszewskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-663

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85650 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.