Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00302813/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja półkolonii profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci w okresie wakacji i ferii zimowych w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej”półkolonie w okresie wakacji 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290507889
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sikorskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412525035
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cus.skarkam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.skarkam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07d00ba8-f71a-4fa0-afd7-53ca6b8be72a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja półkolonii profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci w okresie wakacji i ferii zimowych w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej”półkolonie w okresie wakacji 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07d00ba8-f71a-4fa0-afd7-53ca6b8be72a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049241/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Organizacja półkolonii profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci w okresie wakacji i ferii zimowych w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302813
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.I.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pierwsza z trzech edycji w okresie wakacyjnym 2025 roku, organizacja półkolonii profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci w okresie wakacji i ferii zimowych w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych
w Skarżysku -Kamiennej” – półkolonie w okresie wakacji 2025 r.
Organizacja półkolonii dla dzieci realizowana jest w ramach usług z zakresu wsparcia rodziny i pieczy zastępczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opisany został w Załączniku Nr 2
do SWZ.
Planowane są jeszcze dwie edycje:
1) II edycja – Półkolonie zimowe i letnie w 2026 roku;
2) III edycja – Półkolonie zimowe i letnie w 2027 roku.
2. Przed wszczęciem postępowania nie przeprowadzano konsultacji rynkowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części:
Zamawiający podjął decyzję o niedzieleniu przedmiotu zamówienia na części, kierując się względami technicznymi, organizacyjnymi oraz merytorycznymi, które mają bezpośredni wpływ na prawidłową i efektywną realizację zamówienia.
Podział zamówienia na części byłby nieuzasadniony i niecelowy, a jego brak służy zapewnieniu prawidłowej, efektywnej oraz bezpiecznej realizacji usługi.
5. Zakres i sposób realizacji zamówienia określa także Załącznik Nr 9 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85650 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85650 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Tropem Przygody
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952316
7.3.3) Ulica: Olszewskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-663
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA TROPEM PRZYGODY
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA TROPEM PRZYGODY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85650 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- "Sprzedaż i dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej"
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego - III 2025
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





