Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00391971/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Urządzenia komputerowe i biurowe: część 3 - działania w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego u świadczeniodawcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIONKACH IM. LECHA I MARII KACZYŃSKICH - PARY PREZYDENCKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670140015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 29
1.5.2.) Miejscowość: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozpionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzozpionki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8163631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Urządzenia komputerowe i biurowe: część 3 - działania w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego u świadczeniodawcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab4b8a4d-514d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00168278/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Urządzenia komputerowe i biurowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391971
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP-42/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 338432,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje zakup i wdrożenie urządzeń oraz oprogramowania, które stanowią działania podnoszące poziom bezpieczeństwa teleinformatycznego u zamawiającego jako świadczeniodawcy, o których mowa w §3 zarządzenia nr 8/2023/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 16 stycznia 2023r. w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego u świadczeniodawców, tj.:
System ochrony poczty w wersji VM 24 m-ce z wdrożeniem i szkoleniem – 1kpl
EDR 106 stanowisk do dnia 31.12.2025r. z wdrożeniem i szkoleniem – 1kpl
Serwer z wdrożeniem i szkoleniem – 2szt.
Macierz z wdrożeniem i szkoleniem – 1szt.
NAS z oprogramowaniem z wdrożeniem i szkoleniem – 1szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych parametrów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz załącznik nr 7 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48811000-6 - System poczty elektronicznej
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
48820000-2 - Serwery
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zaistniała obligatoryjna przesłanka unieważnienia, tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi oraz tarasami zabytkowego budynku Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Zakładowej 5 w Pionkach - II Etap
- Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa lekkiego oleju opałowego do placówek oświatowych na terenie Gminy Pionki 2025/2026
- Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla dzieci i młodzieży do siedmiu placówek oświatowych na terenie gminy Pionki w okresie od 02.09.2025 r. do 25.06.2026 r.
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu kinotechnicznego w ramach projektu pn. "Nowe kino cyfrowe w dużej sali Kina Światowid"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji oraz cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Jarocinie
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Modernizacja magazynu depozytowego i SSWiN w TS w Koroszczynie" - DPG w Kukurykach
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Lubaczów" - część I
- Doposażenie szkolnych pracowni nauki zawodów w Zespole Szkół Samorządowych w Witnicy w sprzęt komputerowy, oprogramowanie i materiały dydaktyczne.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.