eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G±bin › ,,Remont zabytkowego budynku M³yna Parowego w G±binie po³o¿onego przy ul. Warszawskiej 33"



Og³oszenie z dnia 2023-10-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
,,Remont zabytkowego budynku M³yna Parowego w G±binie po³o¿onego przy ul. Warszawskiej 33”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA G¡BIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015425

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G±bin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-530

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad-sekretariat@gabin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gabin.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Remont zabytkowego budynku M³yna Parowego w G±binie po³o¿onego przy ul. Warszawskiej 33”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f2cbb792-6102-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00428066

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00064799/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ,,Remont zabytkowego budynku M³yna Parowego w G±binie po³o¿onego przy ul. Warszawskiej 33”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2cbb792-6102-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miasta i Gminy G±bin jest Burmistrz Miasta i Gminy G±bin z siedzib± w G±binie, ul. Stary Rynek 16, 09-530 G±bin. Z administratorem mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
• listownie na adres: Urz±d Miasta i Gminy G±bin, ul. Stary Rynek 16, 09-530 G±bin
• przez elektroniczn± skrzynkê podawcz± na adres /umiggabin/skrytka
• poprzez e-mail: sekretariat@gabin.pl
• telefonicznie: 24 267 41 50.
3. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê
w nastêpuj±cy sposób:
• listownie na adres: Urz±d Miasta i Gminy G±bin, ul. Stary Rynek 16, 09-530 G±bin
• przez elektroniczn± skrzynkê podawcz± na adres /umiggabin/skrytka
• poprzez e-mail: iod@gabin.pl
• telefonicznie: 24 267 41 70.
4. Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych.
5. Pani/Pana dane niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³anie przez administratora w interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.
6. Pani/Pana dane mog± byæ udostêpniane podmiotom i osobom upowa¿nionym do tego na podstawie przepisów prawa lub umowy. Mog± zostaæ tak¿e udostêpnione podmiotom realizuj±cym czynno¶ci niezbêdne do zrealizowania wskazanego celu przetwarzania, tzn. operatorzy pocztowi, kurierzy, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi dorêczeñ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej oraz podmioty wspieraj±ce Administratora w wype³nianiu uprawnieñ i obowi±zków oraz ¶wiadczeniu us³ug, w tym zapewniaj±cych asystê i wsparcie techniczne dla u¿ytkowanych w Urzêdzie systemów informatycznych.
7. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa.
8. Podane przez Pani±/Pana dane bêd± przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 5 lata, administrator przechowuje dane przez ca³y okres obowi±zywania tej umowy.
9. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mog± byæ tak¿e przekazywane do pañstw trzecich.
10. Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11. Administrator informuje, ¿e przepisy PZP ograniczaj± prawo do skorzystania:
- ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 RODO), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;
- z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
12. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2) w razie uznania, ¿e przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.
13. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wziêcia udzia³u w postêpowaniu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.1.23.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie dokumentacji projektowo-konserwatorskiej zabytkowego budynku M³yna Parowego w Gabinie a tak¿e uzyskanie wszelkich pozwoleñ, decyzji i zgód wymaganych przepisami prawa. Konieczno¶æ wykonania prac adaptacyjnych oraz zabezpieczaj±cych wynika z oko³o 30-letniego braku u¿ytkowania obiektu. Okres powstania m³yna to pocz±tek XX wieku, funkcjonowa³ do koñca lat 90-tych XX wieku.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci zawodowej je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 osob± posiadaj± wykszta³cenie techniczne i uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ, która w ci±gu ostatnich 5 lat wykona³a, lub uczestniczy³a w wykonaniu co najmniej 1 projektu architektoniczno – budowlanego objêtego ochron± konserwatora zabytków, lub posiadaj±c± inne to¿same uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, albo te¿ posiada zdobyte w innych pañstwach równowa¿ne kwalifikacje zawodowe, które zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z pó¼n. zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dn. 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
c) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cy zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenia konkurencji
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego zawieraj±cy dane projektanta wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia oraz informacjê o prawie do dysonowania osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Pe³nomocnictwo. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Formularz cenowy.
Zobowi±zanie podmiotu trzeciego. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa. Informacje czy wybór oferty wykonawcy bêdzie
prowadzi³ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy
w przypadkach wynikaj±cych z przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wskazanych poni¿ej, w nastêpuj±cym zakresie:
1) odst±pienia na wniosek Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci obowi±zków Wykonawcy i zakresu przedmiotu umowy i zwi±zanego z tym odpowiedniego obni¿enia wynagrodzenia,
2) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
3) zmiany sposobu, lub terminów p³atno¶ci, o ile nie spowoduj± konieczno¶ci zap³aty odsetek lub wynagrodzenia w wiêkszej kwocie na rzecz Wykonawcy,
4) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku przekroczenia ustawowych terminów przez organy administracji lub inne podmioty wydawania decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, lub odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, którym to opó¼nieniom Wykonawca nie móg³ zapobiec,
5) zmiany podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy,
6) zmiany zakresu zamówienia (np. zwiêkszenia), nie prowadz±ca do zmiany charakteru umowy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony nie mog³y przewidzieæ, a uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacj± postêpowania,
z zastrze¿eniem mo¿liwo¶ci zwiêkszenia wynagrodzenia,
7) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów Ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). oraz zmian zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
a tak¿e zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w Ustawie z dnia
4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 46). Zmiana wynagrodzenia i zasad, o których mowa
w zdaniu poprzednim, mo¿e nast±piæ w przypadku, gdy spowoduj± wzrost kosztów Wykonawcy. Po stronie Wykonawcy le¿y udowodnienie realnego wp³ywu wzrostu tych kosztów na realizacjê umowy. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu odpowiednie dokumenty np. wysoko¶æ p³ac za poprzednie miesi±ce realizacji umowy.
2. Wszelkie zmiany, jakie strony chcia³yby wprowadziæ do ustaleñ wynikaj±cych
z niniejszej umowy wymagaj± wcze¶niejszego uzgodnienia z Zamawiaj±cym oraz zawarcia aneksu do umowy.
3. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowi±zuje siê do pisemnego powiadamiania Zamawiaj±cego o:
1) zmianie siedziby lub nazwy firmy,
2) zmianie osób reprezentuj±cych,
3) z³o¿eniu wniosku o og³oszenie upad³o¶ci lub og³oszeniu upad³o¶ci,
4) rozpoczêciu procedury likwidacji lub og³oszeniu likwidacji,
5) zawieszeniu dzia³alno¶ci,
6) wszczêciu postêpowania uk³adowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
4. ¯adna ze stron nie mo¿e bez zgody drugiej strony przenie¶æ na osobê trzeci± wierzytelno¶ci wynikaj±cych z niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-13 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.