eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BUDYNKÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY LUZINO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BUDYNKÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY LUZINO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUZINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11

1.5.2.) Miejscowość: Luzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586782068

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_aw@luzino.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/669605

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BUDYNKÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY LUZINO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b166ee38-3fd5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037003/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.3 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejsc publicznych oraz z budynków będących własnością gminy Luzino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371496/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 137076,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów z budynków będących własnością gminy Luzino. Przedmiotowa usługa dotyczy następujących frakcji:
1) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, które gromadzone będą w pojemnikach, o pojemności 0,12 m3, 0,24 m3 i 1,1 m3,
2) selektywnie zebranych odpadów (tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe, papier, szkło, odpady ulegające biodegradacji - odpady zielone), które gromadzone będą w pojemnikach, o pojemności 0,12 m3 , 0,24 m3 i 1,1 m3.
Przedmiot zamówienia odejmuje również dzierżawę przedmiotowych pojemników na czas objęty zamówieniem, z uwzględnieniem, że:
1) dostarczone pojemniki winny zabezpieczać i chronić zebrane odpady przed negatywnym wpływem warunków atmosferycznych,
2) Wykonawca odpowiada za:
a) utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, poprzez ich czyszczenie i dezynfekcję,
b) utrzymanie pojemników we właściwym stanie technicznym i estetycznym poprzez ich odpowiednią naprawę lub wymianę, w razie potrzeby,
c) utrzymanie czystości miejsca wokół punktu gromadzenia odpadów, w promieniu 3 m, przy każdorazowym załadunku odpadów na pojazd.
2. Szacuje się łącznie ok. 2076 pojemniko-wywozów w okresie realizacji zamówienia; -dopuszcza się możliwość odbioru odpadów z dodatkowych miejsc, które powstaną w trakcie trwania umowy; - przewidywana ilość dodatkowych punktów, objętych zbiórką odpadów, w każdym roku trwania umowy, nie przekroczy trzech punktów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz wymagania jakościowe, odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, w tym: wykaz miejsc, ilość i rodzaj pojemników oraz szacunkowa częstotliwość ich opróżniania, określona została w załączniku nr 6 do SWZ, pn. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102643,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102643,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102643,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Logistik Usługi Komunalno Transportowe Budowa Pojazdów Dariusz Gruba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-204-65-20

7.3.3) Ulica: Wilczka 14

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102643,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.