Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00395845/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku biurowo mieszkalnego w Opolu, przy ul. Ozimskiej 40”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Opole
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530613130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Groszowicka 10
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-517
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 454 05 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opole@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opole.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/32999/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie gospodarki leśnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa budynku biurowo mieszkalnego w Opolu, przy ul. Ozimskiej 40”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5cbb963-4e08-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00210641/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa windy w budynku biurowym przy ul. Ozimskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395845/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 782000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego budynku biurowo mieszkalnego polegająca na budowie wewnętrznej windy osobowej oraz wyposażenie budynku w zabezpieczenia PPOŻ wynikające z ekspertyzy warunków bezpieczeństwa pożarowego. Zamierzenie budowlane będzie realizowane jednoetapowo. W ramach realizacji inwestycji nie będzie żadnej ingerencji w istniejące zagospodarowanie terenu.
W zakres robót wchodzi:
- rozbiórka stropów między piętrowych
- budowa szybu windy i instalacja urządzeń dźwigowych
- przebudowa wejściowej klatki schodowej z dostosowaniem dla ruchu osób niepełnosprawnych
- przebudowa balustrad schodowych dla zapewnienia szerokości spoczników 150 cm
- wyposażenie budynku w system hydrantów 25 mm
- wyposażenie klatki budynku w system oddymiania grawitacynego
- wyposażenie budynku w instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
- wydzielenie klatki schodowej ścianami REI60 i drzwiami EI30 dymoszczelnymi
- przebudowa drzwi wejściowych klatki schodowej do budynku bezprogowo
- wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w wymaganym terminie wpłynęła jedna oferta. Cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1280000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1280000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usługi niszczenia elektronicznych nośników danych wraz z utylizacją.
- D/37/2025/A - Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie do sporządzania kosztorysów na potrzeby Centrum Inwestycyjnego -3 szt.
- D/30/2025/D Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- Zakup i dostawa peryferii komputerowych
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Budowa teletechnicznej kanalizacji kablowej wraz z kablem światłowodowym w ramach rozbudowy infrastruktury telekomunikacyjnej Optycznej Sieci Teleinformatycznej Opola (OSTO) [...]
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Utworzenie mieszkań wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
- WYKONANIE INIEKCJI KRYSTALICZEJ W ŚCIANACH FUNDAMENTOWYCH BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM UL. ZŁOCIENIECKA 5
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.