Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00325722/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowej siedziby Posterunku Policji w Szczytnej realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 478714323
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzat.lenik@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowej siedziby Posterunku Policji w Szczytnej realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a28d49c9-2b8f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016033/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa Posterunku Policji w Szczytnej w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325722
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-069-055-067/2023/ML
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2320342,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej siedziby Posterunku Policji w Szczytnej realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj.
2.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje budowę nowej siedziby Posterunku Policji w Szczytnej w systemie tradycyjnym. Adres obiektu budowlanego: Szczytna, dz. Nr ewidencyjny 533/13 obręb 0003 Nowe Miasto Szczytna, ul. Dojazdowa.
3. W zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi:
1) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
2) opracowanie dokumentacji wykonawczej,
3) przeprowadzenie wszelkich czynności w celu uzyskania odpowiednich pozwoleń i decyzji,
4) pełnienie nadzoru autorskiego,
5) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją.
4. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego i załączników do niego (załącznik nr 1 do SWZ )
5.Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w załączniku nr 2 do SWZ tj. PPU (Projektowane postanowienia umowy).
6.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonaniem robót budowlanych, w tym operatorzy sprzętu, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) lub na podstawie analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG.
Wyłączeniu podlegają osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r.poz. 682 z późn. zm.) oraz osób wykonujących czynności pomiarów i uruchomienia urządzeń i instalacji, dostaw towarów, usług transportu załadunku i rozładunku.
2) Zatrudnienie osób (przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę), o których mowa powyżej nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności i najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania czynności przez daną osobę. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów o pracę oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy celem wystawienia przepustek.
3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do weryfikacji sposobu zatrudnienia, kontroli spełniania przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań (par. 13 i par. 27 PPU).
W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy PZP dotyczącego dostępności dla osób
niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że wykonanie przedmiotu zamówienia uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych – Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić potrzeby osób niepełnosprawnych w tworzonej dokumentacji projektowej.
Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców (załącznik nr 3 do SWZ – formularz ofertowy) – jeżeli są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.
1) Zamawiający wymaga, aby umowa o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zawierała postanowienia określone w par. 11 PPU, gdzie Zamawiający określił również sposób weryfikacji i kontroli zapisów umów o podwykonawstwo.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4) Zasady udziału oraz obowiązki podwykonawców oraz dalszych podwykonawców zostały opisane w par. 11 PPU.
5) Zamawiający nie będzie badał, czy nie zachodzą wobec podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, podstawy wykluczenia z niniejszego postępowania
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie określa wymagań o których mowa w art. 96 ust. 2 ustawy PZP.
Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
Zamawiający nie określił wymagania dotyczące wydajności i funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP.
Zamawiający nie żąda określonej etykiety (nie wskazuje miejsca zastosowania) zgodnie z art. 104 ustawy PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216111-5 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2979800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5048614,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2979800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wasama Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8810002360
7.3.3) Ulica: ul. Nadbrzeżna 9
7.3.4) Miejscowość: Lądek Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-540
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2979800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia poza- i dojelitowego, koncentratów do dializy na 2 lata.
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej
- Świadczenie usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ: KMP Jelenia Góra, KPP Środa Śląska, KPP Polkowice.
- SZP/243-335/2025 Dostawa elektrodynamicznego wzbudnika z poziomym stolikiem wraz z akcesoriami dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Sprzątanie pomieszczeń: pokoje biurowe, sala operatorska, sala szkoleniowo-konferencyjna, korytarze, klatka schodowa, szatnie, zaplecze socjalne, pomieszczenia sanitarne, pomieszczenie piwniczne
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi zlokalizowanego przy ul. I. Paderewskiego 17 w Wałbrzychu"
- Remont dodatkowego budynku Centrum Kultury i Turystyki wraz z zagospodarowaniem terenu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





