Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00396242/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
- 2025/BZP 00400229/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Projekt, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na konstrukcji
przy ul. Nowe Ogrody 1-6 w Gdańsku. - powtórka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital św. Wojciecha al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221964385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 1-6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/copernicus/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Projekt, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na konstrukcjiprzy ul. Nowe Ogrody 1-6 w Gdańsku. - powtórka”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dff4a03e-b59d-423c-8c92-8f6a197ea20e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396242
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D10.251.73.B.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „ Projekt, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na konstrukcji przy ul. Nowe Ogrody
1-6 w Gdańsku”. Postępowanie przetargowe w formie zaprojektuj – wybuduj.
2. Przedmiot zamówienia składa się z jednej części. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia
określa załącznik nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 3 do SWZ – Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 256 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania w zakresie tejczęści jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
W związku z koniecznością uwzględnienia nowych uwarunkowań technicznych, które spowodowałoby istotne zmiany opisu przedmiotu zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym oraz z dużym
prawdopodobieństwem zmieniłoby krąg wykonawców zainteresowanych postępowaniem, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie. Zgodnie z motywem 81 dyrektywy klasycznej, zmiany „(…) nie powinny
być na tyle istotne, by umożliwić dopuszczenie innych kandydatów niż kandydaci pierwotnie zakwalifikowani lub by zainteresować postępowaniem o udzielenie zamówienia dodatkowych uczestników. Taki przypadek wystąpiłby w sytuacji, gdy wprowadzane modyfikacje istotnie zmieniają charakter zamówienia lub umowy ramowej w porównaniu z charakterem pierwotnie określonym w dokumentach zamówienia (…)”. Po dokładnej analizie Zamawiający uznał, że wprowadzona zmiana jest zmianą istotną w rozumieniu PZP, a w takim przypadku postępowanie należy unieważnić. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia w/w postępowanie o
udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, uznając, że wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Czteroletni dostęp do subskrypcji Rocznej ArcGIS Online użytkownika typu Creator (dająca dostęp do oprogramowania ArcGIS Pro Basic),
- 55/TP/2025 pobór i badania wód podziemnych, wód powierzchniowych oraz ścieków
- Zakup wyposażenia dla Budynku Ośrodka Terapii Uzależnień w Smażynie - do kuchni między innymi meble kuchenne i sprzęt kuchenny
- Świadczenie usług w zakresie napraw bieżących oraz obsługi technicznej pojazdów Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Zakup wyposażenia dla Ośrodka Terapii Uzależnień w Wejherowie w tym gabinetu lekarskiego i dyżurki pielęgniarskiej, gabinet terapeutycznych, sekretariatu, pokoi mieszkalnych, poczekalnia, świetlica
- "ADAPTACJA OBIEKTU DAWNEGO KOŚCIOŁA MENNONITÓW NA CELE DZIAŁALNOŚCI CAPPELLI GEDANENSIS"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa boiska szkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Osowcu
- Wymaina windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej "Wójtowska " przy ul Wójtowskiej 13
- Opracowanie dokumentacji technicznej kompleksowej modernizacji energetycznej obiektów użyteczności publicznej.
- "Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą: Modernizacja wybranych pomieszczeń w budynku nr 4 i nr 5 Zamku Królewskiego na Wawelu"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami w parterze, w technologii prefabrykowanej, przy ul. Skaryszewskiej 5 w dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO- KOSZTORYSOWEJ BUDOWY POŁĄCZENIA ULICY DŁUGIEJ (2217G) Z ULICĄ LOTNICZĄ W CIEPLEWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.