Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00385905/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach Szkół Podstawowych na terenie Gminy Zbuczyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbuczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Zbuczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-106
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zbuczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbuczyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9cae35f4-5fa3-41fc-b644-548311b7af7c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach Szkół Podstawowych na terenie Gminy Zbuczyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cae35f4-5fa3-41fc-b644-548311b7af7c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053407/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach Szkół Podstawowych na terenie Gminy Zbuczyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385905
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach Szkół Podstawowych na terenie Gminy Zbuczyn”.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (zakres robót budowlanych i wymagania jakościowe) przedstawia Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 p.z.p., ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 5 września 2025 r. dokonano otwarcia 6 ofert, które wpłynęły w ramach ww. postępowania. Najkorzystniejszą ofertę na kwotę 136 150,39 zł złożyła firma CYBOR-TECH Iwona Halat z siedzibą w Karwinie. Analiza oferty ww. firmy wykazała, iż jest ona o 31,26% niższa od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1,5a i 10 p.z.p. W związku z powyższym dnia 9 września 2025 r. Zamawiający skierował do Wykonawcy pismo na podstawie art. 224 ust. 2 pkt 1 wzywające do wyjaśnień w tym do złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny, kosztu lub ich istotnych części składowych. Przekazane przez oferenta w dniu 12 września 2025 r. wyjaśnienia nie odnoszą się przede wszystkim do wskazanych w wezwaniu następujących kwestii:
1) zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2020 r. poz. 2207) lub przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
2) zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie.
W związku z powyższym ofertę odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 p.z.p. jako zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Kolejna oferta na kwotę 173 826,06 zł została złożona przez firmę Alpida Power sp. z.o.o. z siedzibą w Słupnie. Oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 124 478,37 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny drugiej w rankingu oferty. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 p.z.p. unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI ZBUCZYN
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych i osób dorosłych w miejscowości Zbuczyn
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie zapewnienia posiłków dla placówek oświatowych i osób dorosłych na terenie Gminy Zbuczyn
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczna Gmina Zbuczyn"
więcej: przetargi ZBUCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie robót budowlanych dot. adaptacji budynku przy ul. Królowej Jadwigi na potrzeby administracji samorządowej
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Stefana Żeromskiego w Nowogardzie część I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





