Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00348171/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
- 2022/BZP 00357534/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00365755/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-27
- 2023/BZP 00293433/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi publicznej na odcinku ul. Farbiarska - ul. Gajdy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi publicznej na odcinku ul. Farbiarska - ul. Gajdy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66cbe31f-341c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/40/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.66 Budowa drogi publicznej na odcinku ul. Farbiarska - ul. Gajdy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348171/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 79/WZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 485891,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi publicznej, łączącej ulicę Farbiarską z ulicą Gajdy w Warszawie, o długości 50,0 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa treść pkt 6 SWZ oraz
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Dokumentacja projektowa wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót , stanowiąca załącznik nr 5a do SWZ, będąca jednocześnie załącznikiem nr 2 do projektowanych postanowień umowy;
3) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5b do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 749935,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 749935,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 749935,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-KAN-BRUK sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8262156925
7.3.4) Miejscowość: Łomnica
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74993558 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa i montaż trzech urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej
- Dostawa mebli biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy
- Świadczenie usługi przeglądów, konserwacji i bieżących napraw agregatów prądotwórczych na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie PIB
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych i medycznych
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa analizatora biochemicznego dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Katedry Patologii i Diagnostyki Weterynaryjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi na dz. nr 338/1 obręb Lubiatów
- Rozbiórka budynku Filmoteki Narodowej w Łodzi przy ul. Łąkowej 29C wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej i uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia.
- "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prositach"
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 461 od km 0+778 do km 0+608 w miejscowości Tworyczów
- Modernizacja boiska przy Gminnej szkole Podstawowej w Oławie
- Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Pruszkowa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.