Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00357790/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
- 2025/BZP 00366562/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-07
- 2025/BZP 00422282/01 - Wynik z dnia 2025-09-15
- 2025/BZP 00425213/01 - Wynik z dnia 2025-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Projektu pn.: Projekt Doradztwa Energetycznego finansowanego w ramach Programu Feniks 2021-2027 oraz w ramach WFOŚiGW w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 5044 100
1.5.8.) Numer faksu: 22 5044 139
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Projektu pn.: Projekt Doradztwa Energetycznego finansowanego w ramach Programu Feniks 2021-2027 oraz w ramach WFOŚiGW w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8a797fe-67da-47ff-955c-b5e36ce6eaef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00673596/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn.: Projekt Doradztwa Energetycznego finansowanego w ramach Programu Feniks 2021-2027 oraz w ramach WFOŚiGW w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021– 2027, Priorytet FENX.01 - Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności, Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna, Cel szczegółowy EFRR/FS.CP2.I.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357790
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-10/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 111635,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących materiałów wystawienniczych:Lp. Przedmiot zamówienia
(zgodny z OPZ zawartym w Załączniku nr 1A do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ) Liczba
(numer pozycji
z OPZ) (szt.)
1. Roll-up 6
2. Namiot z wyposażeniem 6
3. Obrus czarny z gumką 6
4. Stół cateringowy składany 6
5. Krzesło cateringowe składane 18
6. Potykacz reklamowy 6
7. Ścianka konferencyjna prosta 1
8. Flaga reklamowa/winder 6
2) Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia określony został w załączniku nr 1A (część 1) do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 jest finansowany z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021– 2027, Priorytet FENX.01 - Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności, Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna, Cel szczegółowy EFRR/FS.CP2.I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 26565,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących materiałów informacyjno-promocyjnych:Lp. Przedmiot zamówienia
(zgodny z OPZ zawartym w Załączniku nr 2 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ) J.m.
(numer pozycji
z OPZ) (szt.)
1. Bluza rozpinana z nadrukiem 12
2. Koszulka T-shirt typu polo 12
3. Torba materiałowa na ramię B2 200
4. Torba bawełna i juta 200
5. Torba jutowa 250
6. Worek transportowy na plecy 250
7. Długopis z kartonu z recyklingu 250
8. Zestaw szkolny 12 kredek (naostrzone), linijka 15 cm, gumka i temperówka 250
9. Notatnik blokowy pionowy klejony od góry – A5 250
10. Gniazdkowy licznik energii 50
11. Nasiona roślin oczyszczających powietrze 250
12. Zestaw słomek wielokrotnego użytku 200
2) Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia określony został w załączniku nr 1A (część 2) do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
Przedmiot zamówienia w zakresie części 2 jest finansowany z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021– 2027, Priorytet FENX.01 - Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności, Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna, Cel szczegółowy EFRR/FS.CP2.I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 19978,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących materiałów dydaktycznych:Lp. Przedmiot zamówienia
(zgodny z OPZ zawartym w Załączniku nr 3 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ) J.m.
(numer pozycji
z OPZ) (szt.)
1. Kolorowanka 200
2. Gra planszowa o tematyce ekologicznej 100
3. Gra typu dobble o tematyce ekologicznej 100
4. Gra typu memory o tematyce ekologicznej 100
5. Zestaw edukacyjny 50
6. Modele i zestawy dydaktyczne OZE 18
7. Edukacyjna mata podłogowa 50
8. Puzzle edukacyjne 100
2) Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia określony został w załączniku nr 1A (część 3) do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
Przedmiot zamówienia w zakresie części 3 jest finansowany z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021– 2027, Priorytet FENX.01 - Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności, Działanie FENX.01.01 Efektywność energetyczna, Cel szczegółowy EFRR/FS.CP2.I
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 31881,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących materiałów promocyjnych:Lp. Przedmiot zamówienia
(zgodny z OPZ zawartym w Załączniku nr 4 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ) J.m.
(numer pozycji
z OPZ) (szt.)
1. Kubek ceramiczny 100
2. Filiżanka z porcelany z podstawką 100
3. Zestaw świec zapachowych 100
4. Nawilżacz powietrza 500
5. Zegar ścienny 100
6. Latarka czołowa 100
7. Zestaw lampek rowerowych 100
8. Fartuch kuchenny 250
9. Parasol damski 50
10. Parasol męski, na sztywnej, nieskładanej konstrukcji w pokrowcu 50
11. Męski skórzany portfel 50
4) Opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia określony został w załączniku nr 1B (część 4) do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 332110,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52152 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87330 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52152 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): VIS-MEDIA s.c. Grzegorz Kamiński Iwona Kamińska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Kamiński VIS MEDIA, Iwona Kamińska LEXART Kancelaria Prawna; VISMEDIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340625024
7.3.3) Ulica: Złota 7
7.3.4) Miejscowość: Wielka Nieszawka
7.3.5) Kod pocztowy: 87-165
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52152 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem.
- Zaprojekt., uzgodn. i wykon. progów zwal. na ul. Gościniec i ul. K. Dąbrowskiego na ter. m. st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejsc. Zakręt, wyk. oznakowania, montaż barier, latarni oraz ogrodzenia
- Usługa telekomunikacyjna dostępu do dedykowanej sieci APN GSM dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania Ludności (SOiA) w celu zapewnienia bezpiecznej i niezawodnej komunikacji danych.
- Usługa w zakresie wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych przez 1 BLTR - sprawa 26/2025
- Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku przy ul. Żelaznej 91 w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej.
- Przebudowa wejścia tylnego do budynku N [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska 69/71]
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gadżetów promocyjnych z logo Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
- 24 miesięczna (od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.) usługa dzierżawy 44 szt. urządzeń drukujących.
- Wykonanie publikacji dla Muzeum Narodowego w Lublinie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z rozładunkiem (...) - 4 części
- Produkcja i dostawa do siedziby zamawiającego kompletów kubków ceramicznych oraz magnesów i breloków w kształcie szlakowskazów TPN
- NAJEM DRUKAREK WRAZ Z SERWISEM ORAZ DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
- Projektowanie, druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.