Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00409226/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Hrubieszowie. Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem chodników i ścieżek rowerowych w sezonie zimowego utrzymania dróg: 2023/2024, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 696 20 93
1.5.8.) Numer faksu: 84 697 26 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja drogowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Hrubieszowie. Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem chodników i ścieżek rowerowych w sezonie zimowego utrzymania dróg: 2023/2024, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f10597bf-5908-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 RDW w Hrubieszowie. Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem chodników i ścieżek rowerowych w sezonie zimowego utrzymania dróg: 2023/2024, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409226
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R3.ST.372.19.2023.tk
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 59000571,57 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157652,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie chodników oraz ścieżek rowerowych przy drogach wojewódzkich z punktu dyspozycyjnego – siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, wraz z zagospodarowaniem nadmiaru śniegu we własnym zakresie zgodnie z przedmiarem i lokalizacją usług w planowanej ilości godzin 237.2. Zakres usług obejmuje:
1) Zabezpieczenie we własnym zakresie i na swój koszt załadunku piasku , mieszanki piaskowo-solnej lub soli z miejsc ich składowania tj. dla zadania nr 1 teren na ul. Nowej w Hrubieszowie,
2) Odśnieżanie mechaniczne lub ręczne w miejscach niedostępnych dla sprzętu – chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych wraz z zagospodarowaniem nadmiaru śniegu we własnym zakresie zgodnie z przedmiarem i lokalizacją usług.
3) Równomierne posypywanie mieszanką piaskowo-solną powierzchni chodników i ścieżek rowerowych na całej szerokości, niedopuszczalne jest występowanie nieciągłości w posypywaniu.
4) Uzyskanie pełnej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia 15 listopada w roku 2023, do zakończenia świadczenia usług objętych zamówieniem tj. do dnia 15 kwietnia 2024 r.
5) Zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania zamówienia, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, oraz przekazywania przez obsługę sprzętu informacji o:
− aktualnym stanie chodników i ścieżek rowerowych,
− zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,
− innych zdarzeniach zauważonych na chodnikach i ścieżkach rowerowych.
− dokładnym czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach chodników i ścieżek rowerowych.
− Zamawiający dopuszcza możliwość składowania ww. materiałów na placach składowych Wykonawcy bez żadnego dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu, pod warunkiem wykazania, że wskazane place spełniają wymagania w zakresie ochrony środowiska.
− Ponadto, w przypadku składowania ww. materiałów na placach składowych Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem należytej ochrony ww. materiałów przed ich utratą i kradzieżą oraz negatywnym wpływem warunków atmosferycznych.
6) Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w załączonej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w „Opisie Przedmiotu Zamówienia” (dalej zwany „OPZ” stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 78826,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie chodników i ścieżek rowerowych przy drogach wojewódzkich z punktu dyspozycyjnego – siedziby Obwodu Drogowego w Tyszowcach, wraz z zagospodarowaniem nadmiaru śniegu we własnym zakresie zgodnie z przedmiarem i lokalizacją usług w planowanej ilości godzin 237.2. Zakres usług obejmuje:
1) Zabezpieczenie we własnym zakresie i na swój koszt załadunku piasku, mieszanki piaskowo-solnej lub soli z miejsc ich składowania dla zadania nr 2 teren Obwodu Drogowego w Tyszowcach ul. Wielka 103.
2) Odśnieżanie mechaniczne lub ręczne w miejscach niedostępnych dla sprzętu – chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych wraz z zagospodarowaniem nadmiaru śniegu we własnym zakresie zgodnie z przedmiarem i lokalizacją usług.
3) Równomierne posypywanie mieszanką piaskowo-solną powierzchni chodników i ścieżek rowerowych na całej szerokości, niedopuszczalne jest występowanie nieciągłości w posypywaniu.
4) Uzyskanie pełnej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia 15 listopada w roku 2023, do zakończenia świadczenia usług objętych zamówieniem tj. do dnia 15 kwietnia 2024 r.
5) Zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania zamówienia, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, oraz przekazywania przez obsługę sprzętu informacji o:
− aktualnym stanie chodników i ścieżek rowerowych,
− zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,
− innych zdarzeniach zauważonych na chodnikach i ścieżkach rowerowych.
− dokładnym czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach chodników i ścieżek rowerowych.
− Zamawiający dopuszcza możliwość składowania ww. materiałów na placach składowych Wykonawcy bez żadnego dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu, pod warunkiem wykazania, że wskazane place spełniają wymagania w zakresie ochrony środowiska.
− Ponadto, w przypadku składowania ww. materiałów na placach składowych Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem należytej ochrony ww. materiałów przed ich utratą i kradzieżą oraz negatywnym wpływem warunków atmosferycznych.
6) Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w załączonej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w „Opisie Przedmiotu Zamówienia” (dalej zwany „OPZ” stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 78826,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego polegającą na niezamieszczeniu na Platformie Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie druku dokumentu „Oferta przetargowa” - Załącznik A, który nie podlega uzupełnieniu.
W związku z powyższym w jedynej złożonej ofercie wykonawca nie mógł złożyć oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków określonych w SWZ.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81651,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81651,24 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego polegającą na niezamieszczeniu na Platformie Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie druku dokumentu „Oferta przetargowa” - Załącznik A, który nie podlega uzupełnieniu.
W związku z powyższym w jedynej złożonej ofercie wykonawca nie mógł złożyć oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków określonych w SWZ.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66293,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66293,64 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie przeglądu i wykonanie niezbędnych konserwacji drewnianych wiat turystycznych oraz stojących obok nich drewnianych tablic informacyjnych na Centralnym Szlaku Rowerowym Roztocza.
- Dostawa mięsa wieprzowego, drobiowego i wędlin
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych i materiałów filtracyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 14 części.
- RDW we Włodawie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
- Adaptacja pomieszczeń na serwerownię w budynku nr 90 na potrzeby 1 WSZKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości BPN-T i Epi-Centrum Nauki
- Utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych czynnych, zamkniętych i wojennych w Olsztynie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich w sezonie zimowym 2025/2026
- "Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2025"
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.