eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęcinDOSTAWA TABLIC I ZNAKÓW DROGOWYCH DLA 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI



Ogłoszenie z dnia 2025-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA TABLIC I ZNAKÓW DROGOWYCH DLA 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676225

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1124588

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA TABLIC I ZNAKÓW DROGOWYCH DLA 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea6632b0-416a-47aa-83b4-08ef2065a920

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269368

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 40/TP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 239060,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa tablic i znaków drogowych dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie w podziale na dwie części:
Część I: dostawa tablic specjalnych dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie;

Zamawiający zobowiązuje się przyjąć do magazynu przedmiot zamówienia i zapłacić za niego umówioną cenę.
Dostarczenie przedmiotu zamówienia obejmuje: przetransportowanie z miejsca składowania lub wytworzenia do magazynu SOI, rozładunek ze środka transportu i złożenie w magazynie SOI lub we wskazanym miejscu przez Kierownika SOI.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia najwyższej jakości, nowy w pierwszej kategorii, wolny od wad fizycznych i prawnych.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów – załącznik nr 5a ,5b do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992100-8 - Podświetlane znaki drogowe

34992200-9 - Znaki drogowe

34992300-0 - Znaki uliczne

4.5.5.) Wartość części: 211010,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa tablic i znaków drogowych dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie w podziale na dwie części:
Część II: dostawa znaków drogowych i bhp oraz tablic informacyjnych dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wędrzynie.
Zamawiający zobowiązuje się przyjąć do magazynu przedmiot zamówienia i zapłacić za niego umówioną cenę.
Dostarczenie przedmiotu zamówienia obejmuje: przetransportowanie z miejsca składowania lub wytworzenia do magazynu SOI, rozładunek ze środka transportu i złożenie w magazynie SOI lub we wskazanym miejscu przez Kierownika SOI.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia najwyższej jakości, nowy w pierwszej kategorii, wolny od wad fizycznych i prawnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów – załącznik nr 5a ,5b do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992100-8 - Podświetlane znaki drogowe

34992200-9 - Znaki drogowe

34992300-0 - Znaki uliczne

4.5.5.) Wartość części: 28050,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103664,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168815,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103664,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLIKUZ Piotr Pindel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910090884

7.3.3) Ulica: Magnuszowice 8

7.3.4) Miejscowość: Gracze

7.3.5) Kod pocztowy: 49-156

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103664,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18638,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34403,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18638,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLIKUZ Piotr Pindel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910090884

7.3.3) Ulica: Magnuszowice 8

7.3.4) Miejscowość: Gracze

7.3.5) Kod pocztowy: 49-156

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18638,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.