eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakroczymRewitalizacja terenów nadwiślańskich w mieście Zakroczym



Ogłoszenie z dnia 2025-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenów nadwiślańskich w mieście Zakroczym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakroczym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 7

1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edyta.kaczynska@zakroczym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1146417

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja terenów nadwiślańskich w mieście Zakroczym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d85bddb1-a541-4f1d-aa83-ffdaad460355

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062877/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Rewitalizacja terenów nadwiślańskich w mieście Zakroczym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339687

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.22.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1095620,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rewitalizacji terenów nadwiślańskich w mieście Zakroczym, obejmujące modernizację drogi gminnej na dz. ew. nr 74, 76 ob. 01-09 oraz modernizację drogi gminnej na dz. ew. nr 1/1, 20/25 ob. 01-06, w ramach zadania “Rewitalizacja terenów nadwiślańskich w mieście Zakroczym”.
2. Lokalizacja inwestycji: dz. ew. nr 74, 76 ob. 01-09 Zakroczym oraz dz. ew. nr 1/1,20/25 obręb ew. 01-06 Zakroczym na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego, w powiecie nowodworskim, gmina Zakroczym.
3. Zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został określony w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418) oraz ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
5. Zakres robót obejmuje:
1) Modernizacja drogi gminnej w Zakroczymiu na dz. ew. nr 74, 76 ob. 01-09:
a) Wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych;
b) Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. I-II;
c) Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
d) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV głębokości 35 cm;
e) Podbudowa pomocnicza, warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego pospółki (CBR≥25%) grubości 10 cm;
f) Podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 (C90/3) o grubości po zagęszczeniu 20 cm;
g) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej typu Holland o grubości 8 cm koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej;
h) Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0.3 m2 - Znaki nowe;
i) Plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10 cm;
j) Nawierzchnie tłuczniowe, warstwa górna gr. po zagęszczeniu 12 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie - zmniejszenie grubości nawierzchni poboczy z naturalnego kruszywa łamanego 0/31,5 do 10 cm;
k) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
l) Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia określa: Przedmiar, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiące Załączniki do SWZ;
2) Modernizacja drogi gminnej w Zakroczymiu na dz. ew. nr 1/1,20/25 obręb ew. 01-06:
a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych;
b) Rozebranie krawężników betonowych lub oporników na podsypce cementowo-piaskowej;
c) Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych – murki oporowe typu L o wysokości 60 cm;
d) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 10 km;
e) Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. I-II;
f) Ława pod krawężniki betonowa z oporem - Beton C12/15;
g) Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
h) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm;
i) Podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego cementem (z betoniarni) C 1,5/2 - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
j) Podbudowa zasadnicza z kruszywa naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 (C90/3) – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm;
k) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej typu Holland o grubości 8 cm koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej;
l) Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0.3 m2 - Znaki nowe;
m) Plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10 cm;
n) Nawierzchnie tłuczniowe, warstwa górna gr. po zagęszczeniu 12 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie - zmniejszenie grubości nawierzchni poboczy z naturalnego kruszywa łamanego 0/31,5 do 10 cm;
o) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
p) Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia robót określa: Przedmiar, Szkic sytuacyjny, SOR, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiące Załączniki do SWZ.
7. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu.
8. Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
9. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy Prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
10. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
11. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Pzp:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób w zakresie realizacji zamówienia, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, tj. pracowników wykonujących wszystkie roboty drogowe;
2) Wykonywanie powyższych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2025 r. poz. 277);
3) Wymóg ten nie dotyczy osobistego wykonywania wymienionych czynności przez Wykonawcę lub Podwykonawcę będącego osobą fizyczną, w tym przedsiębiorcy prowadzącego indywidualną działalność gospodarczą, tzw. samozatrudnienie;
4) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy;
5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu weryfikacji zatrudnienia i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.
12. Okres gwarancji na roboty budowlane oraz użyte materiały wynosi 5 lat od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych bez zastrzeżeń. Okres rękojmi za wady zostaje rozszerzony na czas udzielonej gwarancji.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w przedmiarze pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w dokumentacji technicznej, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zmiany takie muszą uzyskać akceptację Zamawiającego oraz nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia.
14. Jeżeli Zamawiający w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, STWiORB lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia określił przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Podane w dokumentach zamówienia parametry należy w takim przypadku traktować jako minimalne a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w dokumentach zamówienia, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zmiany takie muszą uzyskać akceptację Zamawiającego oraz nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45454100-5 - Odnawianie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 780504,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1836110,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 780504,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro-Invest Kinga Szerszeń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 53111549771

7.3.3) Ulica: Jaworowo-Trębki Stare 5

7.3.4) Miejscowość: Zakroczym

7.3.5) Kod pocztowy: 05-170

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 780504,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.