Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366794/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Zakup materiałów promocyjnych dla uczestników konferencji "Rolnictwo ekologiczne - szansa dla rolników i konsumentów” oraz "Test wiedzy o rolnictwie ekologicznym" - zamówienie podzielone na 2 części.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 0
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.maraszkiewicz@cdr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/226618/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiałów promocyjnych dla uczestników konferencji "Rolnictwo ekologiczne - szansa dla rolników i konsumentów” oraz "Test wiedzy o rolnictwie ekologicznym" - zamówienie podzielone na 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddca25c0-16f4-4fe4-b1d5-b44165b674f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015953/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami
1.2.14 Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich+ na 2025 rok2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366794
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.DREPR.26.32.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35245,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zakup materiałów promocyjnych dla uczestników konferencji "Rolnictwo ekologiczne - szansa dla rolników i konsumentów".Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami na konferencję „Rolnictwo ekologiczne – szansa dla rolników i konsumentów” w ramach operacji do realizacji w Planie Operacyjnym Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich+ na rok 2025", tj. teczka konferencyjna A5, torba bawełniana wg wymogów zawartych w szczegółowym opisie zamówienia (w ilości po 150 sztuk). Rodzaj i minimalne parametry materiałów promocyjnych określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ i projektowanych postanowieniach umowy Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 5245,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zakup materiałów promocyjnych dla uczestników konkursu "Test wiedzy o rolnictwie ekologicznym".Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami dla uczestników konkursu "Test wiedzy o rolnictwie ekologicznym" etap krajowy w ramach operacji do realizacji w Planie Operacyjnym Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich+ na rok 2025", tj. torba rowerowa z wyposażeniem, podróżny kubek termiczny, bambusowy kalkulator, piórnik filc z pokrywką, torba męska na laptop, teczka A5 (w ilości po 80 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu dla części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ i projektowane postanowienia umowy załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6475,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6475,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOMA Mariusz Markut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8650010415
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6475,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25584,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38277,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27256,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Pracownia Reklamy “AD” w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770001808
7.3.3) Ulica: Igołomska 12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-718
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma 
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27256,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-22INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w placówkach Gminnego Ośrodka Kultury w Brwinowie
 - Przygotowywanie i dostarczanie posiłków (pełny obiad) dla podopiecznych Środowiskowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brwinowie
 
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych MARR S.A.
 - AD/ZP/121/25 Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży z oznakowaniem graficznym PP na okres 12 mies lub zrealizowania pełnej ilości zamówiania dla Politechniki Poznańskiej (pakiety)
 - Dostawa artykułów promocyjnych dla Centrum Współpracy Międzynarodowej
 - Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych związanych z tematyką kulinarną
 - Druk i dostawa miesięcznika "Kurier Rolniczy" w 2026 roku
 - Skład, korekta tekstu, projekty graficzny okładki, druk oraz dostawa broszur i e-broszur pt. "Przewodnik po apiterapii - zdrowie z ula"... - KSOW+
 
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





