Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00387454/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni wspomagania projektowania układów elektronicznych i mikroprocesorowych w ramach realizacji projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 65
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umchelm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia pracowni wspomagania projektowania układów elektronicznych i mikroprocesorowych w ramach realizacji projektu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-758dd47b-fe37-4bc9-befb-d2047016254b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060729/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu i urządzeń eletronicznych i elektrotechnicznych w ramach realizacji projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcje centrów doskonałości zawodowej (CoVEs).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAIF-ZP.271.5.39.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa wyposażenia pracowni wspomagania projektowania układów elektronicznych
i mikroprocesorowych w ramach realizacji projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika”, w tym: Część nr 1: Urządzenia elektroniczne.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nie powystawowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, nieobciążonych prawami osób trzecich, nie będących przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia, odpowiadający normom dopuszczającym do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz sprawny technicznie i gotowy do jego eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem.
Przedsięwzięcie „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcje centrów doskonałości zawodowej (CoVEs).
Źródło finansowania: Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności Priorytet Odporność i konkurencyjność gospodarki – część grantowa Działanie A3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
1) Wzór umowy (odpowiednio dla Części nr 1-2) - załącznik nr 3 do SWZ.
2) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie
do 4 tygodni od podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 59423,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa wyposażenia pracowni wspomagania projektowania układów elektronicznych
i mikroprocesorowych w ramach realizacji projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika” w tym: Część nr 2: Zestawy elektroniczne.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nie powystawowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, nieobciążonych prawami osób trzecich, nie będących przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia, odpowiadający normom dopuszczającym do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz sprawny technicznie i gotowy do jego eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem.
Przedsięwzięcie „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcje centrów doskonałości zawodowej (CoVEs).
Źródło finansowania: Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności Priorytet Odporność i konkurencyjność gospodarki – część grantowa Działanie A3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
1) Wzór umowy (odpowiednio dla Części nr 1-2) - załącznik nr 3 do SWZ.
2) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie
do 4 tygodni od podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane
4.5.5.) Wartość części: 101010,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęła 1 oferta: INI Konrad Warda, Aleja Bzów 36, 02-495 Warszawa, na kwotę 862353,00 PLN.Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 93 480,00 zł brutto.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia środków w budżecie do ceny oferty w przedmiotowym postępowaniu. Cena określona w tej ofercie nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pokrycia finansowego.
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w oparciu
o art. 255 pkt 3 ustawy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęła 1 oferta:INI Konrad Warda, Aleja Bzów 36, 02-495 Warszawa, na kwotę 1108420,65 PLN.Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 135 607,50 zł brutto.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia środków w budżecie do ceny oferty w przedmiotowym postępowaniu. Cena określona w tej ofercie nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pokrycia finansowego.
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Opieka (...) - zaburzenia zdrowia psychicznego dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- "Remonty pokrycia dachu budynku 12 i w budynku 9 na DPG Dorohusk".
- Dostawa pojemników z podziałem na części
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Geriatria i pielęgniarstwo geriatryczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026 - II edycja
- "Podwyższenie ogrodzenia na drodze celnej łączącej DPG w Kukurykach z TS wraz z montażem elektronicznej bariery nadzoru - opracowanie dokumentacji projektowej" - DPG Kukuryki
- "Remont cząstkowy oświetlenia ulicznego"- DPG Dorohusk
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 5 szt. potencjostatów - urządzeń do elektrosyntezy chemicznej zintegrowanych z mieszadłami magnetycznymi
- Dostawa sprzętu w ramach zadania własnego realizowanego przez Gminę Jarosław wynikającego z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa materiałów, urządzeń i narzędzi ręcznych, elektrycznych, gazowych, urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz wyposażenia stanowiska pracy.
- Dostawa wyposażenia dla Zespół Szkół Zawodowych nr 1 w Kielcach w ramach projektu pn. "Nowe kwalifikacje szansą na lepszą pracę"
- dostawa miernika przewodnictwa cieplnego, dyfuzyjności cieplnej i pojemności cieplnej dla WIMiIP AGH-KC-DE-zp.272-483/25
- Zakup kamery termowizyjnej do badań temperatury powierzchni i strat do otoczenia wymiennika ciepła. Znak sprawy: DZPZ.282.80.2025.MK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.