eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZagrodnoOdbudowa kładki dla pieszych w miejscowości Zagrodno



Ogłoszenie z dnia 2025-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa kładki dla pieszych w miejscowości Zagrodno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGRODNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647676

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 52

1.5.2.) Miejscowość: Zagrodno

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-516

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzagrodno@zagrodno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zagrodno.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1140334

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa kładki dla pieszych w miejscowości Zagrodno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2a6c191-48be-490e-bbd1-22c77794077d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067668/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Odbudowa kładki dla pieszych w miejscowości Zagrodno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322468

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zadania obejmuje odbudowę kładki dla pieszych w miejscowości Zagrodno (zniszczonej wskutek powodzi w dniach 13-15 września 2024 roku na terenie Gminy Zagrodno). Nr działki ewidencyjnej: 022605_2.0010.977; 022605_2.0010.236/3 - obręb 0010 Zagrodno 022605_2.0008.243/1 obręb 0008 Uniejowice Jednostka ewidencyjna: 022605_2 Zagrodno. Planowane prace będą polegały na realizacji robót na istniejącym obiekcie budowlanym w zakresie odtworzenia stanu pierwotnego, z zastosowaniem wyrobów budowlanych takich samych i innych niż użyto w stanie pierwotnym.
2. Wyszczególnienie prac budowlanych na przedmiotowej kładce:
1) odtworzenie istniejącej uszkodzonej konstrukcji stalowej dwudźwigarowej kratownicowej,
2) wymiana skorodowanego pomostu drewnianego na kompozytowy,
3) naprawy uszkodzeń na górnej powierzchni przyczółka lewobrzeżnego w technologii monolitycznej (żelbetowej),
4) uzupełnienie ubytków i spoin na powierzchniach kamiennych podpory lewobrzeżnej,
5) remont dojść do kładki z użyciem betonowej kostki brukowej,
6) oczyszczenie koryta z uszkodzonych kamiennych elementów podpory na długości 5 m przed i 5 m za kładką,
7) uzupełnienie umocnień,
8) roboty rozbiórkowe, odtworzeniowe,
9) Koszty dostosowania wymagań warunków umowy i wymagań ogólnych, ustawienie i utrzymanie przez cały okres budowy elementów zabezpieczających teren budowy oraz demontaż po zakończeniu robót. Wykonanie dojść, dróg i dojazdów tymczasowych, ewentualne opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu odbudowa zniszczonego przyczółka prawobrzeżnego w technologii monolitycznej (żelbetowej),
10) wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń także wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji oraz ich prawidłowe funkcjonowanie w okresie gwarancji i po jej zakończeniu.
4. Wykonawca zrealizuje zadanie w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawę prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi. W przypadku konieczności opracowania projektu organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzenia Wykonawca odpowiada w całości za prawidłowość wykonania prac. Wykonawca złoży do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego zawiadomienie o zakończeniu robót oraz wniosek o pozwolenie na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane).
5. Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do budowy muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać wymogi Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych.
6. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. Przewiduje się roboty towarzyszące oraz tymczasowe, w szczególności są to:
1) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
2) wykonanie zabezpieczenia robót zrealizowanych;
3) dostarczenie wszystkich niezbędnych elementów;
4) transport i rozładunek na miejscu robót wszystkich materiałów;
5) wywóz, zagospodarowanie materiałów rozbiórkowych, resztek materiałów, gruzu, odpadów itp. oraz utylizację zgodnie z ich rodzajem,
6) demontaż istniejących instalacji i urządzeń;
7) inne uznane przez Wykonawcę za niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zakresu robót.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót ujęty został w dokumentacji projektowej (Projekcie Wykonawczym, Specyfikacjach Technicznych, rysunkach oraz przedmiarze) załączonych do niniejszego SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45262300-4 - Betonowanie

71322300-4 - Usługi projektowania mostów

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344210,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441570 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344210,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRIDCON Solutions Karolina Turek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9292085389

7.3.3) Ulica: Kożuchowska 30 lok.11

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-364

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344210,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 82 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.