eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Remont odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kośmidry i Pakuły



Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kośmidry i Pakuły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kośmidry i Pakuły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11ef0b0d-4d68-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020084/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remont odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kośmidry i Pakuły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387484

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1733866,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1:

„Remont odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kośmidry i Pakuły” – odcinek drogi powiatowej nr 2322 S w m. Kośmidry.

A) Przedmiotem zamówienia w ramach ZADANIA NR 1 jest remont odcinka drogi powiatowej
nr 2322 S o dł. 1805 mb, znajdującej się w powiecie lublinieckim w gminie Pawonków i stanowi fragment drogi relacji gr. powiatu – Kośmidry - Lubliniec. Odcinek objęty opracowaniem stanowi drogę jednojezdniową, dwukierunkową o przekroju półulicznym, w terenie zabudowanym. Jezdnia ograniczona jest częściowo poboczem gruntowym i częściowo krawężnikiem. Odcinek ten jest odwadniany do istniejących wpustów i rowów przydrożnych.
B) Na odcinku objętym opracowaniem należy wykonać:
a) frezowanie profilujące istniejącej nawierzchni,
b) wyrównanie warstwą z betonu asfaltowego średnio o gr. 2 cm,
c) nakładkę z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna AC11S) o gr. 4 cm. Projektowana nakładka będzie posiadała stałą szerokość 6,00 m,
d) oczyszczenie istniejących rowów,
e) oczyszczenie istniejących studzienek i przykanalików,
f) wymianę uszkodzonych studzienek ściekowych,
g) oczyszczenie przepustów,
h) ścinkę poboczy gruntowych,
i) utwardzenie poboczy z wykorzystaniem destruktu bitumicznego pochodzącego
z wcześniejszego frezowania,
j) odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego.

C) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) Załącznik nr 2 do SWZ – Przedmiar robót w części dla ZADANIA NR 1
b) Załącznik nr 3 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla ZADANIA NR 1 i ZADANIA NR 2
c) Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt zagospodarowania terenu dla ZADANIA NR 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1018474,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2:

„Remont odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kośmidry i Pakuły” – odcinek drogi powiatowej nr 2339 S w m. Pakuły.

A) Przedmiotem zamówienia w ramach ZADANIA NR 2 jest remont odcinka drogi powiatowej
nr 2339 S o dł. 1455 mb, znajdującej się w powiecie lublinieckim w gminie Woźniki i stanowi fragment drogi relacji Pakuły – Woźniki (Ligota Woźnicka). Odcinek objęty opracowaniem stanowi drogę jednojezdniową, dwukierunkową o przekroju drogowym, częściowo w terenie zabudowanym i niezabudowanym. Jezdnia ograniczona jest poboczem gruntowym. Odcinek ten jest odwadniany do istniejących rowów przydrożnych.
B) Na odcinku objętym opracowaniem należy wykonać:
a) frezowanie profilujące istniejącej nawierzchni,
b) wyrównanie warstwą z betonu asfaltowego średnio o gr. 2 cm,
c) nakładkę z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna AC11S) o gr. 4 cm. Projektowana nakładka będzie posiadała stałą szerokość 5,00 m,
d) oczyszczenie istniejących rowów,
e) oczyszczenie przepustów,
f) ścinkę poboczy gruntowych,
g) utwardzenie poboczy z wykorzystaniem destruktu bitumicznego pochodzącego
z wcześniejszego frezowania.

C) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) Załącznik nr 2 do SWZ – Przedmiar robót w części dla ZADANIA NR 2
b) Załącznik nr 3 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla ZADANIA NR 1 i ZADANIA NR 2
c) Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt zagospodarowania terenu dla ZADANIA NR 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 715391,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 958665,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1789878,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 958665,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "LARIX" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 958665,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 654284,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 740735,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 654284,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 654284,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.