Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00387484/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kośmidry i Pakuły
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kośmidry i Pakuły2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11ef0b0d-4d68-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020084/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kośmidry i Pakuły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387484
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1733866,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1:„Remont odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kośmidry i Pakuły” – odcinek drogi powiatowej nr 2322 S w m. Kośmidry.
A) Przedmiotem zamówienia w ramach ZADANIA NR 1 jest remont odcinka drogi powiatowej
nr 2322 S o dł. 1805 mb, znajdującej się w powiecie lublinieckim w gminie Pawonków i stanowi fragment drogi relacji gr. powiatu – Kośmidry - Lubliniec. Odcinek objęty opracowaniem stanowi drogę jednojezdniową, dwukierunkową o przekroju półulicznym, w terenie zabudowanym. Jezdnia ograniczona jest częściowo poboczem gruntowym i częściowo krawężnikiem. Odcinek ten jest odwadniany do istniejących wpustów i rowów przydrożnych.
B) Na odcinku objętym opracowaniem należy wykonać:
a) frezowanie profilujące istniejącej nawierzchni,
b) wyrównanie warstwą z betonu asfaltowego średnio o gr. 2 cm,
c) nakładkę z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna AC11S) o gr. 4 cm. Projektowana nakładka będzie posiadała stałą szerokość 6,00 m,
d) oczyszczenie istniejących rowów,
e) oczyszczenie istniejących studzienek i przykanalików,
f) wymianę uszkodzonych studzienek ściekowych,
g) oczyszczenie przepustów,
h) ścinkę poboczy gruntowych,
i) utwardzenie poboczy z wykorzystaniem destruktu bitumicznego pochodzącego
z wcześniejszego frezowania,
j) odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego.
C) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) Załącznik nr 2 do SWZ – Przedmiar robót w części dla ZADANIA NR 1
b) Załącznik nr 3 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla ZADANIA NR 1 i ZADANIA NR 2
c) Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt zagospodarowania terenu dla ZADANIA NR 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1018474,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2:„Remont odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kośmidry i Pakuły” – odcinek drogi powiatowej nr 2339 S w m. Pakuły.
A) Przedmiotem zamówienia w ramach ZADANIA NR 2 jest remont odcinka drogi powiatowej
nr 2339 S o dł. 1455 mb, znajdującej się w powiecie lublinieckim w gminie Woźniki i stanowi fragment drogi relacji Pakuły – Woźniki (Ligota Woźnicka). Odcinek objęty opracowaniem stanowi drogę jednojezdniową, dwukierunkową o przekroju drogowym, częściowo w terenie zabudowanym i niezabudowanym. Jezdnia ograniczona jest poboczem gruntowym. Odcinek ten jest odwadniany do istniejących rowów przydrożnych.
B) Na odcinku objętym opracowaniem należy wykonać:
a) frezowanie profilujące istniejącej nawierzchni,
b) wyrównanie warstwą z betonu asfaltowego średnio o gr. 2 cm,
c) nakładkę z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna AC11S) o gr. 4 cm. Projektowana nakładka będzie posiadała stałą szerokość 5,00 m,
d) oczyszczenie istniejących rowów,
e) oczyszczenie przepustów,
f) ścinkę poboczy gruntowych,
g) utwardzenie poboczy z wykorzystaniem destruktu bitumicznego pochodzącego
z wcześniejszego frezowania.
C) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) Załącznik nr 2 do SWZ – Przedmiar robót w części dla ZADANIA NR 2
b) Załącznik nr 3 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla ZADANIA NR 1 i ZADANIA NR 2
c) Załącznik nr 5 do SWZ – Projekt zagospodarowania terenu dla ZADANIA NR 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 715391,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 958665,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1789878,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 958665,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "LARIX" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 958665,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 654284,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 740735,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 654284,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 654284,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej/magazynu SPZOZ w Lublińcu
- Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS/AMMS PLUS
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.