Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00383183/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
- 2023/BZP 00388724/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-08
- 2023/BZP 00395004/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ogumienia zimowego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ogumienia zimowego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4167202b-4bc2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007485/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa ogumienia zimowego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedziba w Radomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383183
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 457383,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – ogumienie zimowe do pojazdów osobowych, szacowana ilość opon 886.Opony zimowe fabrycznie nowe, nie używane, nie regenerowane, nie bieżnikowane, wolne od wad fizycznych, gatunku 1.
1. Zamawiający wymaga, aby dostarczane ogumienie posiadało odpowiednio:
a) datę produkcji nie wcześniejszą niż 12 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego,
b) oznaczenie potwierdzające, że ogumienie spełnia wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny świadczący, że opony spełniają bądź przewyższają normy bezpieczeństwa),
c) naklejkę umieszczoną na bieżniku zawierającą klasyfikację parametrów opon zgodnie z:
załącznikiem nr I i II – Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/740 z dnia 25 maja 2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych parametrów, zmieniające rozporządzenie (UE) 2017/1369 oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 1222/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG).
2.. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do rodzaju, wydane zgodnie z:
• Regulaminem nr 30 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych do pojazdów silnikowych i ich przyczep.
• Regulaminem nr 54 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych pojazdów użytkowych i ich przyczep.
3. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie spełniały:
wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN-EN,
wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminem EKG ONZ i spełniały następujące parametry w zakresie (dla opon zimowych):
efektywności paliwowej (opór toczenia) – klasa minimum C
przyczepności na mokrej nawierzchni – klasa minimum C
Model z niskim oporem toczenia zużywa mniej energii, a co za tym idzie samochód pali mniej i emituje ograniczoną ilość spalin do atmosfery.
5. Poziom hałasu zewnętrznego dla opon nie może być większy niż 72 dB.
6. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania opon całorocznych lub wielosezonowych.
7. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane ogumienie liczonej od dnia jego dostarczenia do Zamawiającego, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.
8. Dostawy będą odbywały się cyklicznie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, w zależności od zapotrzebowań warsztatowych.
9. Miejsca dostaw:
a) SO Radom, 26-600 Radom, ul. Energetyków 14
b) SO Płock, 09-400 Płock, ul. Kilińskiego 8
c) SO Ostrołęka, 07-409 Ostrołęka, ul. Korczaka 16
d) SO Siedlce, 08-110 Siedlce, ul. Starowiejska 66
lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP zs. w Radomiu.
10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na każde żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego dokumentu homologacji w języku polskim. Jeżeli dokument ten jest wystawiony w języku obcym należy przedłożyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby dokument homologacji był aktualny w okresie obowiązywania umowy.
11. W przypadku, gdy dostarczony dokument utraci ważność w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu aktualnego dokumentu, nie później niż na 7 dni przed upływem terminu ważności pierwotnie dostarczonego dokumentu.
12. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru (raz na kwartał) i przetworzeniu na własny koszt zużytego ogumienia zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarowaniu odpadami. Ilość zużytego ogumienia przez Wykonawcę nie przekroczy ilości ogumienia zamówionego przez Zamawiającego w ramach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.5.) Wartość części: 255741,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – ogumienie zimowe do pojazdów osobowo – terenowych, furgonów, pozostałe, szacowana ilość opon 518 szt.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać opony zimowe fabrycznie nowe, nie używane, nie regenerowane, nie bieżnikowane, wolne od wad fizycznych, gatunku 1.
2. Dostawy będą odbywały się cyklicznie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, w zależności od zapotrzebowań warsztatowych.
3. Miejsca dostaw:
a) SO Radom, 26-600 Radom, ul. Energetyków 14
b) SO Płock, 09-400 Płock, ul. Kilińskiego 8
c) SO Ostrołęka, 07-409 Ostrołęka, ul. Korczaka 16
d) SO Siedlce, 08-110 Siedlce, ul. Starowiejska 66
lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP zs. w Radomiu.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do rodzaju, wydane zgodnie z:
• Regulaminem nr 30 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych do pojazdów silnikowych i ich przyczep.
• Regulaminem nr 54 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych pojazdów użytkowych i ich przyczep.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczane ogumienie posiadało odpowiednio:
a) datę produkcji nie wcześniejszą niż 12 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego,
b) oznaczenie potwierdzające, że ogumienie spełnia wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny świadczący, że opony spełniają bądź przewyższają normy bezpieczeństwa),
c) naklejkę umieszczoną na bieżniku zawierającą klasyfikację parametrów opon zgodnie z:
załącznikiem nr I i II – Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/740
z dnia 25 maja 2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej
i innych parametrów, zmieniające rozporządzenie (UE) 2017/1369 oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 1222/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG)
6. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie spełniały:
wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN-EN,
wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
7. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminem EKG ONZ i spełniały następujące parametry w zakresie (dla opon zimowych):
efektywności paliwowej (opór toczenia) – klasa minimum C
przyczepności na mokrej nawierzchni – klasa minimum C
Model z niskim oporem toczenia zużywa mniej energii, a co za tym idzie samochód pali mniej i emituje ograniczoną ilość spalin do atmosfery.
8. Poziom hałasu zewnętrznego dla opon nie może być większy niż 72 dB.
9. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania opon całorocznych lub wielosezonowych.
10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na każde żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego dokumentu homologacji w języku polskim. Jeżeli dokument ten jest wystawiony w języku obcym należy przedłożyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby dokument homologacji był aktualny w okresie obowiązywania umowy.
11. W przypadku, gdy dostarczony dokument utraci ważność w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu aktualnego dokumentu, nie później niż na 7 dni przed upływem terminu ważności pierwotnie dostarczonego dokumentu.
12. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru (raz na kwartał) i przetworzeniu na własny koszt zużytego ogumienia zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarowaniu odpadami. Ilość zużytego ogumienia przez Wykonawcę nie przekroczy ilości ogumienia zamówionego przez Zamawiającego w ramach umowy.
13. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane ogumienie liczonej od dnia jego dostarczenia do Zamawiającego, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.5.) Wartość części: 201642,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na zadanie nr 1 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210046,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370198,02 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na zadanie nr 2 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222991,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237286,68 PLN
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa artykułów biurowych
- Usługa sporządzenia operatów szac. określających wart. prawa własności nieruch. położonych w Radomiu przy ulicy: Słowackiego, Królowej Jadwigi, Wernera, Holszańskiej, Beliny - Prażmowskiego, Miodowej
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Radomiu
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do SWPZZPOZ w Radomiu" - 11/2025
- Pierwsze wyposażenie w nowym budynku Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Radomiu
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.