eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwilczaPrzebudowa i remont pomieszczeń kuchni z zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej w Świlczy oraz przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej i elektrycznej



Ogłoszenie z dnia 2025-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont pomieszczeń kuchni z zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej w Świlczy oraz przebudowa
wewnętrznej instalacji gazowej i elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świlcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świlcza

1.5.2.) Miejscowość: Świlcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont pomieszczeń kuchni z zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej w Świlczy oraz przebudowa
wewnętrznej instalacji gazowej i elektrycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05acaa79-a0a7-4fb1-825e-d4897a52bde3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352165

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont części budynku szkolnego zlokalizowanego na działce 3621/3 w
miejscowości Świlcza tj. przebudowy pomieszczeń kuchni wraz z zapleczem poprzez wykonanie nowego układu
funkcjonalnego tych pomieszczeń i wykonaniu nowych przebić w ścianach wewnętrznych (konstrukcyjnych) i powiększenia
otworu okiennego w ścianie zewnętrznej dla drzwi - wyjścia ewakuacyjnego oraz w zakresie przebudowy istniejącej
wewnętrznej instalacji gazowej. Pozostałe instalacje w budynku tj. wod-kan, CO oraz elektryczna zostaną dostosowane do
nowego układu funkcjonalnego pomieszczeń.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) branża budowlana:
a) roboty rozbiórkowe,
b) ściany,
c) stolarka okienna i drzwiowa,
d) tynki wewnętrzne,
e) sufity podwieszane,
f) posadzki,
g) prace wykończeniowe,
h) pochylnia,
2) branża elektryczna:
a) oprawy oświetleniowe – prace demontażowe,
b) osprzęt,
c) zasilanie,
d) badania i pomiary;
3) branża sanitarna:
a) instalacje sanitarne roboty rozbiórkowe,
b) instalacja hydrantowa,
c) instalacja gazowa,
d) instalacja wodociągowa wewnętrzna,
e) instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej,
f) przeróbki instalacji c.o.,
g) wentylacja decentralna wyciągowa z pomieszczeń magazynów, obieralni oraz zmywalni,
h) roboty budowlane – przebicia otworów i ich zaprawianie;
4) dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte w dniu 30 lipca 2025 r. Termin składania ofert został wyznaczony na dzień 19 sierpnia 2025 r. do godz. 10:00. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia, tj. kwotę w wysokości 618 000,10 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert wpłynęły łącznie 3 oferty złożone przez F.U.H. Ksara Zbigniew Pastuła, 36-060 Budy Głogowskie 388 z ceną brutto 562 106,99 zł, Hydro-Met Sp. z o.o., 36-030 Błażowa, Futoma 750D z ceną brutto 758 483,05 zł oraz WAL MAR Waldemar Marciniak, 39-127 Klęczany 230 z ceną brutto 681 443,76 zł. Mając na uwadze fakt, że cena z najkorzystniejszej i niepodlegającej odrzuceniu oferty złożonej WAL MAR Waldemar Marciniak, 39-127 Klęczany 230 (681 443,76 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia (618 000,10 zł brutto) oraz wobec braku możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 ust. pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2004 roku Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym to przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.