eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług asystentów osobistych osób niepełnosprawnych dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asystentów osobistych osób niepełnosprawnych
dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA 4”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY NOWOSOLNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470530998

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Nowosolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-703

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opsnowosolna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsnowosolna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminanowosolna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług asystentów osobistych osób niepełnosprawnych
dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA 4”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faf54793-3493-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt "Wisienka 4" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach regionalnego programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021- 2027, Nr OPS.412.1.2024.ZP

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388807

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.412.1.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług asystentów osobistych osób nie-pełnosprawnych dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA 4”, współfinansowanego ze środków Europej-skiego Funduszu Społecznego Plus w ramach regionalnego programu Fundusze Euro-pejskie dla Łódzkiego na lata 2021- 2027.
4.3. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Opi-sie Przedmiotu zamówienia (OPZ), tj. Załączniku nr 2 do SWZ oraz Załączniku nr 6 do SWZ (projekt umowy).
4.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
4.6. Cześć nr 1 – świadczenie usług AOON nr 1
4.7. Część nr 2 – świadczenie usług AOON nr 2
4.8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Odpowiednio na jedną (pierw-szą lub drugą część) lub dwie części, z tym, że w przypadku wykonawców będących osobami fizycznymi możliwe jest złożenie 1 oferty tylko na jedną z dwóch części z uwagi na fakt, że jedna osoba nie może równocześnie świadczyć usług w obu częściach przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 264000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług asystentów osobistych osób nie-pełnosprawnych dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA 4”, współfinansowanego ze środków Europej-skiego Funduszu Społecznego Plus w ramach regionalnego programu Fundusze Euro-pejskie dla Łódzkiego na lata 2021- 2027.
4.3. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Opi-sie Przedmiotu zamówienia (OPZ), tj. Załączniku nr 2 do SWZ oraz Załączniku nr 6 do SWZ (projekt umowy).
4.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
4.6. Cześć nr 1 – świadczenie usług AOON nr 1
4.7. Część nr 2 – świadczenie usług AOON nr 2
4.8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Odpowiednio na jedną (pierw-szą lub drugą część) lub dwie części, z tym, że w przypadku wykonawców będących osobami fizycznymi możliwe jest złożenie 1 oferty tylko na jedną z dwóch części z uwagi na fakt, że jedna osoba nie może równocześnie świadczyć usług w obu częściach przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 264000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

2. Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2) Pzp unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, że wszystkie oferty zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263947,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263947,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263947,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

2. Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2) Pzp unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, że wszystkie oferty zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263947,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263947,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263947,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.