Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00332164/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
89/ZP/25 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI POMIESZCZEŃ, SPRZĘTU GOSPODARCZEGO I WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11425651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
89/ZP/25 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI POMIESZCZEŃ, SPRZĘTU GOSPODARCZEGO I WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3770455-1775-48db-a2bf-1c9cc7984c03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085338/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Środki czystości i higieny osobistej, środki do higienizacji bloku żywnościowego oraz materiały jednorazowego użytku, środki do utrzymania czystości pomieszczeń oraz sprzęt gospodarczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332164
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 89/ZP/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zamieszczony został w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
18930000-7 - Worki i torby
39514200-0 - Ścierki
18424000-7 - Rękawice
39510000-0 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
4.5.5.) Wartość części: 132029,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zamieszczony został w załączniku nr 14.5.3.) Główny kod CPV: 44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38622000-1 - Lustra
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 81932,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39713430-6 - Odkurzacze
4.5.5.) Wartość części: 20735,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39831250-3 - Roztwory myjące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39810000-3 - Preparaty i woski wonne
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831220-4 - Środki odtłuszczające
4.5.5.) Wartość części: 212701,41 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33740000-9 - Produkty do pielęgnacji rąk i paznokci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39812000-7 - Pasty i kremy
33741100-7 - Środek do mycia rąk
39812200-9 - Pasty do butów
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
39831000-6 - Preparaty piorące
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 51064,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113192,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129580,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129580,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTICO s.c. Anna Samulak, Mariusz Samulak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182193780
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTICO S.C. ANNA SAMULAK MARIUSZ SAMULAK
jakie przetargi wygrała firma
HURTICO S.C. ANNA SAMULAK MARIUSZ SAMULAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129580,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104141,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104141,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104141,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUCJAN Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542926995
7.3.4) Miejscowość: Solec Kujawski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104141,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23485,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23485,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23485,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEOBOX Rafał Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170342587
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Deobox" Rafał Stępień
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Deobox" Rafał Stępień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23485,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170137,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170137,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170137,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS SERVICE s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522194077
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170137,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33719,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33719,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33719,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DEOBOX Rafał Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170342587
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Deobox" Rafał Stępień
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Deobox" Rafał Stępień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33719,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 dni
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Świadczenie pomocy prawnej oraz kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Gminy Zgierz, Rady Gminy Zgierz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Zgierz z wyłączeniem GZK zs. w Dąbrówce Wielkiej
- Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych DDSW przygotowanie i dostawa całodobowego i całotygodniowego wyżywienia dla uczestników COM oraz posiłków dla klientów MOPS w Zgierzu
- Zapewnienie opieki zwierzętom oraz zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Miasto Zgierz na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2026 r. - część II
- 25/ZP/26 KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH ORAZ PRZEGLĄD POMPOWNI INSTALACJI TRSYKACZOWEJ W 2026 ROKU
- USŁUGA WYKONANIA PRANIA ODZIEŻY I INNYCH PRZEDMIOTÓW ORAZ USŁUGA CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa preparatów do dezynfekcji dla Milickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w restrukturyzacji w Miliczu
- Dostawa środków czystości, gąbek, mopów, ścierek, papierów i ręczników, opakowań jednorazowych i gastronomicznych, worków oraz materiałów dezynfekcyjnych i ochrony osobistej podzielonych na ZADANIA.
- Dostawy środków myjących oraz dezynfekcyjnych.
- Modernizacja zaplecza oraz zasad prowadzenia gospodarki odpadami na terenie Gminy Kuryłówka w oparciu o składowe zadania częściowe
- Zakup i dostawy środków dezynfekcyjnych.
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





