Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00340563/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
- 2025/BZP 00352042/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa: aparatu USG, sprzętu i wyposażenia medycznego, serwerów i sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego p.n.: „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHLEWISKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141740466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 4 A
1.5.2.) Miejscowość: Chlewiska
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-510
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: chlewiskaspzoz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzozchlewiska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97572b50-32dd-493d-b5c3-bc8d04e033551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa: aparatu USG, sprzętu i wyposażenia medycznego, serwerów i sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego p.n.: „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97572b50-32dd-493d-b5c3-bc8d04e03355
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340563
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 449000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatu USG oraz sprzętu i wyposażenia medycznego, serwerów i sprzętu komputerowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Wszystkie części zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ opis przedmiotu zamówienia.Część nr 1: Aparat USG
Część zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ dotyczy dostawy:
- aparatu ultrasonograficznego wszechstronnego , fabrycznie nowego, niepowystawowego , rok produkcji 2025
- aparatu spełniającego wszystkie obowiązujące normy i rozporządzenia w prawie polskim , certyfikaty CE oraz parametry zawarte w załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dotyczące części nr 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.5.) Wartość części: 182000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatu USG oraz sprzętu i wyposażenia medycznego, serwerów i sprzętu komputerowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Wszystkie części zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ opis przedmiotu zamówienia.Część nr 2: Sprzęt i wyposażenie medyczne
Część zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ dotyczy dostawy:
-fantomu do nauki samobadania piersi 1szt.
-Otoskopu 3szt.
-aparatu do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi elektronicznego i/lub manualnego w różnych rozmiarach w tym z kompletem mankietów dla dzieci 5szt.
- aparatu EKG mobilnego 1szt.
- dermatoskopu 1szt.
- detektora tętna płodu 1szt.
- koncentratora tlenowego 2szt.
- detektora przepływu Doppler 1szt.
- tabletów medycznych 10szt.
- wagi z analizatorem masy ciała
- elektronicznej wagi dla niemowląt – przenośnej 1szt.
- wagi medycznej dla niemowląt 1szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33698000-9 - Produkty lekarskie
33121500-9 - Elektrokardiogram
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
42923110-6 - Wagi
4.5.5.) Wartość części: 107000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatu USG oraz sprzętu i wyposażenia medycznego, serwerów i sprzętu komputerowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Wszystkie części zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ opis przedmiotu zamówienia.Część nr 3: Serwery i sprzęt komputerowy
Część zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ dotyczy dostawy:
-Serwera NAS – 1 szt
-Serwera typu RACK wraz z oprogramowaniem, CAL / 15 user/ oraz UPS – 1 szt.
-Komputerów stacjonarnych ALLinONE – 15 sztuk
-Komputerów przenośnych Laptop – 5 szt.
- Centralki telefonicznej umożliwiającej: obsługę osoby dzwoniącej za pomocą IVR (tonowy wybór osoby/komórki, z którą chce się skontaktować), oczekiwanie w kolejce na połączenie (w przypadku, gdy linia jest zajęta), identyfikację pacjenta w systemie podczas rozmowy telefonicznej. -1 szt.
-Oprogramowania systemowego - w tym oprogramowania do realizacji opieki koordynowanej szt. -1
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8120004683
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 14
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając zgodnie z art. 260 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia postępowanie w części nr 2 na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy PZP „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” Zamawiający zamierzał na powyższą część zadania przeznaczyć kwotę w wysokości 107.000,00 zł. Oferta z najniższą ceną opiewała na kwotę 150.432,66 zł brutto.
Zamawiający informuje jednocześnie, że ofertę złożoną przez Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL LUBLIN SP. z o. o. z siedzibą w Lublinie 20-147 Lublin, Al. Spółdzielczości Pracy 38, odrzuca na podstawie z art. 224 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z wyjaśnieniami jakich udzielił w sprawie rażąco niskiej ceny (zła kalkulacja oferty).
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając zgodnie z art. 260 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia postępowanie w części nr 3 na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy PZP, ze względu na brak ofert dla danej części.
INNE PRZETARGI CHLEWISKA
- "Dostawa kriosauny do SPZOZ w Chlewiskach"
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chlewiska",
więcej: przetargi CHLEWISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera przeznaczonego do intensywnej wirtualizacji oraz zapasowego serwera do przeprowadzenia testów w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa sprzętu w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





