eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ALEI I WYMIANA ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY W PARKU MONIUSZKI W KOLE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ALEI I WYMIANA ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY W PARKU MONIUSZKI W KOLE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Koło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Koło

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kolo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=status_tab&demandIdentity=125353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ALEI I WYMIANA ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY W PARKU MONIUSZKI W KOLE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ced09fa8-4654-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00098729/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa nawierzchni alei i wymiana elementów małej architektury w Parku Moniuszki w Kole

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371940

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni drogowych alei i wymiana elementów małej architektury w Parku Moniuszki w Kole.
2. Inwestycja zlokalizowana jest w Kole na działce nr 22/2, ark. mapy 33.
3. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilości robót do wykonania należy rozpatrywać w nawiązaniu do przedmiaru robót. Teren przeznaczony do wykonania robót związanych z przebudową istniejącej nawierzchni alei parkowej zlokalizowanej na działce nr 22/2 w rejonie ulicy Sienkiewicza w Parku Moniuszki jest w całości utwardzony nawierzchnią wykonaną z trylinki, betonu i płyt chodnikowych. Istniejące nawierzchnie jezdni na wyżej wymienionym terenie są w całości przeznaczone do rozbiórki, łącznie z krawężnikami i obrzeżami je otaczającymi oraz podbudową.
4. Zakres robót obejmuje: Wykonanie robót związanych z nowymi nawierzchniami alei parkowej tj.: roboty ziemne i roboty drogowe wg następującego zakresu robót:

1) Wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych.
2) Zakres robót przewidziany do wykonania krawężników - wykonanie obrzeży 8x30 na długości 319,00 m na ławie z betonu B-15.
3) Zakres robót przewidziany do wykonania nawierzchni jezdni i chodnika:

a) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża,
b) wykonanie podbudowy z kruszywa KŁSM 0-31,5 mm z kamienia łamanego o gr. 15 cm na powierzchni 393,00 m2.
c) wykonanie nawierzchni alei parkowej z kostki betonowej bezfazowej, w trzech wymiarach 9x12 cm, 12x12 cm, 18x12 cm - z tolerancją do +3cm., w kolorze naturalnego kamienia (jasny szary, w ciepłym odcieniu o niejednolitym ubarwieniu) - gr. 8 cm, na powierzchni 393,00 m2 na podsypce piaskowo – cementowej (1:4) grubości po zagęszczeniu 5 cm.
d) Wykonanie demontażu 15 szt. istniejących ławek i montażu 13 szt. nowych ławek.

4) Wykonanie trawników na powierzchni około 225,20 m2.

5. Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć kosztorys ofertowy wykonany metodą kalkulacji uproszczonej dla kosztorysu.
6. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą projektu budowlanego, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
7. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z istniejącymi warunkami w jakich będzie wykonywał roboty budowlane.
8. Do obowiązku Wykonawcy należy uzyskanie przed rozpoczęciem robót budowlanych akceptacji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Koninie dotyczących: rodzaju i kolorystyki kostki betonowej oraz elementów małej architektury.
9. Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały:

1) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu.
2) Wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny zatrudnić kierownika budowy, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym – specjalność drogowa.
3) Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac.
4) Zaopatrzenie budowy w energię elektryczną, wodę, odprowadzenie ścieków i utylizacja odpadów.
5) Ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków i utylizacji odpadów.
6) Zapewnienie dozoru placu budowy.
7) Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej.
8) Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały.

10. Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214660,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214660,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214660,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK Stella Konrad Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421

7.3.3) Ulica: Południowa 37

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214660,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.