Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00350051/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
- 2023/BZP 00364105/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku Urzędu Gminy w Rzewniu wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzewnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19
1.5.2.) Miejscowość: Rzewnie
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-225
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297673001
1.5.8.) Numer faksu: 297613445
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugrzewnie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarzewnie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminarzewnie.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/1235181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Urzędu Gminy w Rzewniu wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8ea3fb8-376c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030699/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont budynku Urzędu Gminy w Rzewniu wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350051
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIROŚ.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem robót budowlanych jest projekt remontu i modernizacji następujących
pomieszczeń:
Parter – remont w zakresie:
1. Montaż sufitu podwieszonego kasetonowego 60x60 w ciągach
komunikacyjnych z uwzględnieniem demontażu i montażu istniejących opraw.
2. Wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami regulowanymi i tabliczkami
znamionowymi – oprócz drzwi wyremontowanych łazienek.
3. Malowanie i wypełnienie ubytków w ciągach komunikacyjnych.
4. Skucie i wymiana posadzek w komunikacji.
5. Montaż odbojnic ściennych wys. 20 cm – z płyty meblowej o grubości 18mm.
6. Prace wyburzeniowe, przygotowawcze.
7. Wymiana włączników i gniazd.
8. Wykonanie fundamentu pod platformę dla niepełnosprawnych.
9. Wykucie otworu i montaż i podłączenie platformy dla niepełnosprawnych.
10. Usunięcie istniejących płyt i wykonanie fragmentu stropu monolitycznego,
wraz z podparciem celem lokalizacji szybu windowego.
11. Kompleksowy montaż szybu wraz z uruchomieniem wraz z przebudową
rozdzielni elektrycznej.
12. Montaż i uruchomienie klimatyzacji wraz z przebudową rozdzielni elektrycznej.
Piętro:
13. Remont i przebudowa pokoi biurowych.
14. Remont pomieszczenia biurowego z dostosowaniem do Sali ślubów dla
Urzędu Stanu Cywilnego.
15. Dostawa i montaż wyposażenia pokoi biurowych oraz Sali ślubów.
16. Skucie i wymiana uszkodzonych warstw posadzkowych w pokojach i
komunikacji.
17. Wymiana włączników i gniazd.
18. Wymiana grzejników, ewentualne prace naprawcze i uszczelniające łącznie z
uruchomieniem instalacji po remoncie.
19. Naprawa uszkodzeń i ubytków w ścianach.
20. Kompleksowy remont ciągów komunikacyjnych.
21. Montaż odbojnic ściennych wys. 20 cm – z płyty meblowej o grubości 18mm.
22. Wymiana stolarki drzwiowej wraz ościeżnicami regulowanymi i z tabliczkami
znamionowymi.
23. Montaż sufitów podwieszonych w ciągach komunikacyjnych o wym. 60x60 z
uwzględnieniem istniejących opraw.
24. Kompleksowy remont pomieszczeń sanitarnych, wraz z wyposażeniem.
25. Wykucie otworu i dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych.
26. Prace wyburzeniowe i naprawcze.
27. Montaż żaluzji pionowych.
28. Montaż paneli podłogowych wraz cokołami.
29. Montaż płytek gresowych wraz z cokołami.
30. Montaż płytek ceramicznych w łazienkach do wysokości otworu drzwiowego.
31. Demontaż i montaż oznaczeń, piktogramów i innych elementów wyposażenia
urzędu.
32. Montaż i uruchomienie klimatyzacji wraz z przebudową rozdzielni elektrycznej.
Prace zewnętrzne:
33. Remont schodów wejściowych i murków do budynku Urzędu Gminy.
34. Kompleksowy remont schodów bocznych do budynku Urzędu Gminy,
wymiana balustrad na balustrady ze stali nierdzewnej.
35. Remont podjazdu dla niepełnosprawnych, poprzez poszerzenie podjazdu do
120cm oraz wymiana nawierzchni pochylni i balustrad.
36. Wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej.
37. Likwidacja bramy po prawej stronie schodów.
Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w załącznikach:
a) Załączniki nr 8a do SWZ – Przedmiar robót
c) Załączniki nr 9a do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
e) Załącznik nr 10a do SWZ – Dokumentacja techniczna (branża budowlana)
f) Załącznik nr 10b do SWZ – Dokumentacja techniczna (wizualizacje gabinetu, Sali ślubów oraz wejścia głównego))
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45000000-7 - Roboty budowlane
45410000-4 - Tynkowanie
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45431200-9 - Kładzenie glazury
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45262522-6 - Roboty murarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1249599,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1583368,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1249599,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana ,,GRO” Grzegorz Gronowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 14094413
7.3.3) Ulica: Łukowo 17
7.3.4) Miejscowość: Karniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 06-425
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1249599 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.