eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzerzynyZadanie 3 - Modernizacja otoczenia budynku ośrodka zdrowia w Szerzynach w ramach projektu " Poprawa jakości usług zdrowotnych w Gminie Szerzyny



Ogłoszenie z dnia 2025-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 3 - Modernizacja otoczenia budynku ośrodka zdrowia w Szerzynach w ramach projektu " Poprawa jakości usług zdrowotnych w Gminie Szerzyny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZERZYNACH

1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370477936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 26

1.5.2.) Miejscowość: Szerzyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-246

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146517300

1.5.8.) Numer faksu: 146517901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor.spzoz@szerzyny.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/spzozwszerzynach

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Udzielenie świadczeń zdrowotnych służących zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia ludności zamieszkałej na obszarze jego działania oraz promocja zdrowia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie 3 - Modernizacja otoczenia budynku ośrodka zdrowia w Szerzynach w ramach projektu " Poprawa jakości usług zdrowotnych w Gminie Szerzyny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c392641d-18ca-4ca5-a711-b30cf8106759

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00329337/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja otoczenia budynku ośrodka zdrowia w Szerzynach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362808

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FER.271.2.2025/SPZOZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 604029,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa: budynku garażowego który służyć będzie do parkowania samochodu - karetki pogotowia będącej własnością ośrodka zdrowia. Obiekt będzie stanowił konstrukcyjnie samodzielną całość. Budynek na planie kwadratu o całkowitym wymiarze zewnętrznym 9,05 m szerokości i 9,05 m długości. Wysokość budynku od poziomu terenu przy głównym wejściu do budynku 7,61m. Budynek jako "wcięty" w istniejącą skarpę, obsypany gruntem od strony południowej i od strony wschodniej i zachodniej grunt schodzi łagodnie do poziomu wjazdu. Ściany zewnętrzne od strony południowej, wschodniej i zachodniej do poziomu 3,0 m jako żelbetowe grubości 25 cm ocieplone gr. 15cm. Powyżej tego poziomu oraz ścianę północną murowane z pustaków ceramicznych gr. 25cm, ocieplone styropianem gr. 15cm. W budynku strop monolityczny, żelbetowy grubości 16cm. Dach czterospadowy o kącie nachylenia połaci 30°, o konstrukcji drewnianej, kryty blachodachówką powlekaną. Poziom parteru wyznaczono na poziomie ±0.00 = 277,45 m n.p.m.
W celu wentylacji pomieszczeń system wentylacji grawitacyjnej. Budynek z niezbędną infrastrukturą techniczną t.j. instalacją elektryczną. Inwestycja nie wymaga wykonania nowych przyłączy, zewnętrzny odcinek instalacji elektrycznej zostanie poprowadzony z istniejącego budynku ośrodka zdrowia. Inwestycja prowadzona będzie na działkach nr 1785/3, 1785/4, obr. 0001 Szerzyny, jednostka ewidencyjna 121616_2 Szerzyny, gm. Szerzyny.
Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pozwolenie na użytkowanie.

Realizacja inwestycji podzielona będzie na dwa etapy odbioru / płatności:
1) Roboty budowlane (budowa budynku garażu, utwardzenie placu) : termin realizacji do 80 dni od daty udzielenia zamówienia, płatne po odbiorze częściowym robót do 80 % wartości umowy,
2) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie : termin realizacji do 100 dni od daty udzielenia zamówienia, płatne po odbiorze częściowym/ uzyskaniu prawomocnej decyzji do 20 % wartości umowy.

Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w załączonej dokumentacji.

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 696981,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 578100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA KIPIEL S.C. Tomasz i Wojciech Kipiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382094511

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka

7.3.4) Miejscowość: Bobowa

7.3.5) Kod pocztowy: 38-350

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.