eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Usługa transportu odpadów z BESKID ŻYWIEC Sp. z o.o. do wskazanej instalacji.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportu odpadów z BESKID ŻYWIEC Sp. z o.o. do wskazanej instalacji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BESKID ŻYWIEC Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070453336

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kabaty 2

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beskid@beskidzywiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.beskidzywiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.beskidzywiec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportu odpadów z BESKID ŻYWIEC Sp. z o.o. do wskazanej instalacji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63db1a78-28f7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045443/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa transportu odpadów z BESKID ŻYWIEC Sp. z o.o. do wskazanej instalacji.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326422/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS-228/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 380700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi transportu odpadów o następujących kodach:
a) 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane odpady komunalne) - w ilości ok 7 700 Mg,
z zakładu Zamawiającego tj. BESKID ŻYWIEC Sp. z o. o., zlokalizowanego przy ul. Kabaty 2, 34-300 Żywiec na wskazaną instalację należącą do PreZero Recycling Południe Sp. z o. o. zlokalizowaną pod adresem: 44-194 Knurów, ul. Szybowa 44.
Zamawiający zastrzega, że w pkt. 1 podane są ilości prognozowane. W związku z tym Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń z tytułu zamówionych mniejszych ilości odpadów do transportu.
2) Rozliczenie następować będzie na podstawie ilości wykonanych kursów.
3) Odległość pomiędzy BESKID ŻYWIEC Sp. z o. o. a instalacją w 44-194 Knurów, ul. Szybowa 44 wynosi ok. 90 km (w jedną stronę), czas przejazdu: ok. 2 godziny (w jedną stronę). Odległość przyjęta do rozliczeń: Żywiec–Knurów–Żywiec – 180 km. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany instalacji docelowej w trakcie trwania umowy.
4) Wykonawca powinien posiadać zdolność przetransportowania ok. 70 Mg dziennie. Zamawiający zakłada transport odpadów samochodami ciężarowymi:
4.1. typu ciągnik siodłowy z naczepą (dalej zwanym „zestawem)
a) naczepa musi być wyposażona w ruchomą podłogę;
b) naczepa musi być otwierana z tyłu;
c) naczepa musi mieć pojemność nie mniejszą niż 92 m3;
d) wysokość naczepy nie może być wyższa niż 4 m;
e) minimalna ładowność zestawu wynosi 24 Mg;
4.2. typu hakowiec wraz z zestawem 2 kontenerów o poj. 33 - 40 m3 każdy o łącznej min. ładowności 20 Mg /zestaw.
Konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz musi minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpad;
5) Załadunek odpadów na terenie BESKID ŻYWIEC Sp. z o. o. odbywać się będzie przez pracownika i sprzętem Zamawiającego, na koszt Zamawiającego.
6) Wszystkie kursy podczas wyjazdu będą ważone na wadze w zakładzie Zamawiającego przez pracownika obsługi wagi. Załadunek możliwy będzie w godz. 7:00 - 14:00 w miejscu wskazanym przez operatora sprzętu.
7) Zlecenie poszczególnych transportów odbywać się będzie pocztą elektroniczną na e-mail Wykonawcy maksymalnie 48h przed koniecznością przetransportowania odpadów, z podaniem ich ilości.
8) Transport odpadów powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie transportu i gospodarki odpadami oraz zgodnie z wymaganiami w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi, w szczególności w sposób uwzględniający właściwości chemiczne i fizyczne odpadów, w tym stan skupienia, oraz zagrożenia, które mogą powodować odpady.
9) Wymagania dla transportu odpadów:
9.1. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć odpady do miejsca przeznaczenia odpadów i przekazać je posiadaczowi odpadów, o którym mowa w pkt. 1);
9.2. transport odpadów odbywa się w sposób uniemożliwiający mieszanie poszczególnych rodzajów odpadów, z wyjątkiem gdy strumień zmieszanych rodzajów odpadów w całości jest kierowany do przetwarzania w tym samym procesie;
9.3. transport odpadów odbywa się w sposób uniemożliwiający rozprzestrzenianie się odpadów poza środki transportu, w szczególności ich wysypywanie, pylenie i wyciek, oraz ograniczający do minimum uciążliwość zapachową;
9.4. transport odpadów odbywa się w sposób ograniczający do minimum oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, jeżeli mogą one spowodować negatywne oddziaływanie transportowanych odpadów na środowisko lub życie i zdrowie ludzi;
10) Wykonawca na każdym etapie realizacji zamówienia powinien monitorować obowiązujące przepisy i zgodnie z nimi realizować przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597501,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646200,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597501,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-KRUSZ Sp. z o. o. Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492436383

7.3.3) Ulica: ul. Rybnicka 6

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597501,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.