Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00453689/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-02
- 2025/BZP 00594597/01 - Wynik z dnia 2025-12-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont nawierzchni ciągów pieszych, pieszo-jezdnych oraz dróg na terenach SP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieniem Skrabu Państwa.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni ciągów pieszych, pieszo-jezdnych oraz dróg na terenach SP.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2a655ce-b5c2-418c-abde-7b12030ffa70
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00006519/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.48 Remont nawierzchni ciągów pieszych, pieszo jezdnych, dróg na terenach SP - OR Warszawa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://amw.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej lub przy użyciu poczty
elektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiem przypadków wskazanych w SWZ. Oferty oraz
oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należy składać tylko i wyłącznie przy użyciu Platformy. Strona internetowa
prowadzonego postępowania jest dostępna pod adresem: https://amw.ezamawiajacy.pl . Bezpośredni link do przedmiotowego
postępowania: https://amw.ezamawiajacy.pl/pn/AMW/demand/231472/notice/public/details .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały wskazane w pkt VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr
12 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr
12 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-OW.2616.353.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: remont nawierzchni ciągów pieszych, pieszo-jezdnych oraz dróg na terenach SP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
- Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ;
- Przedmiarze robót - załącznik nr 1a do SWZ.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wraz z załącznikiem - załącznik nr 1b do SWZ;
- Projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium Cena (parametr C) - waga 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
1. Wykonawca wykaże, że wykonał w terminie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej trzy roboty budowlane drogowe, z których każda zawierała wykonanie lub remont nawierzchni drogowej lub chodnikowej wraz z podbudową o powierzchni co najmniej 100 m2.
2. Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną (1) osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno- budowlanej.
Zamawiający dopuszcza także odpowiadające wymaganym uprawnieniom budowlanym, uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 8 do SWZ
2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień
i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Wykaz powinien obejmować osobę wskazaną w pkt XIV ppkt 1.4) ppkt 2 SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1) Kosztorys ofertowy szczegółowy, który musi składać się z pozycji kosztorysowych, zgodnie z przedmiarem Zamawiającego, zawierających w szczególności opis robót, jednostkę miary, ilość robót, nakłady (R-robocizna, M-materiały, S-sprzęt) oraz ich ceny jednostkowe (pokazane w każdej pozycji kosztorysowej), ceny jednostkowe pozycji oraz wartość pozycji. Wytyczne dotyczące opracowania kosztorysu ofertowego zostały zawarte w Rozdziale XXIII SWZ. Zaleca się sporządzenie kosztorysu ofertowego w formacie .pdf*;
2) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców;
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierające wykaz robót budowlanych, które wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy – wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ - jeżeli dotyczy;
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy, wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ - jeżeli dotyczy;
5) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty i dokumentów złożonych wraz z ofertą, o ile ofertę podpisuje pełnomocnik;
6) Pełnomocnictwo (lub inny dokument z którego wynika umocowanie) do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;
7) Uzasadnienie zastosowania innej stawki podatku VAT niż wskazana w dokumentach zamówienia wraz ze wskazaniem podstawy prawnej - jeżeli dotyczy;
8) Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania w zakresie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały zawarte w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy jest zawarty w § 10 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://amw.ezamawiajacy.pl, lub za pomocą bezpośredniego odnośnika do przedmiotowego postępowania: https://amw.ezamawiajacy.pl/pn/AMW/demand/231472/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-03 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 6 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1140F relacji Nowogród Bobrzański - Łagoda"
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Przebudowa drogi gminnej nr 070128C w miejscowości Dąbrówka
- Remont nawierzchni drogi ul. Górna 17-18 w Czerwonej Wodzie dz. nr 2419
- Bieżące utrzymanie ulic o nawierzchni z płyt betonowych na terenach administrowanych przez Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
- Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 0+000 do km 1+240 na terenie gminy Maciejowice, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 279/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





