Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00353117/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Żubrów 23 w Międzyrzeczu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJSZOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gaikowa 35
1.5.2.) Miejscowość: Bojszowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-220
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bojszowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bojszowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bojszowy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Żubrów 23 w Międzyrzeczu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1ebc563-e660-4eee-87c9-88a65d90615c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040966/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Żubrów 23 w Międzyrzeczu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Na realizację zadania planuje się pozyskać środki finansowe w formie dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska Gospodarki w Katowicach oraz ze środków Unii Europejskiej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RF.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: „Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Żubrów 23 w Międzyrzeczu”.
2. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Żubrów 23 w Międzyrzeczu w zakresie ocieplenia przegród zewnętrznych wraz z wymianą zadaszenia wejścia bocznego do budynku oraz zadaszenia balkonu na piętrze – demontażem balustrady balkonu oraz z kolorystyką elewacji.
3. Szczegółowy zakres prac określają:
a) Projekt budowlany.
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB).
c) Przedmiar robót.
Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zawierają również projektowane postanowienia umowy.
Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
4. Rozwiązania równoważne:
a) jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.;
b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami;
c) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że stawia wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na wykonaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegóły zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.
6. Na realizację zadania planuje się pozyskać środki finansowe w formie dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach oraz ze środków Unii Europejskiej.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki
publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach przedmiotowego zamówienia.
W ocenie Zamawiającego brak podziału zamówienia na części nie ogranicza na płaszczyźnie ilościowej jak również jakościowej możliwości udziału wykonawców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Ponadto decyzja w sprawie podziału zamówienia na części jest w gestii zamawiającego, zgodnie z ustawą Pzp i zawartych w niej przepisów statuujących obowiązek podziału zamówienia na części przez zamawiających. Przy czym art. 91 ust. 1 Pzp powinien być interpretowany łącznie z art. 91 ust. 2 ustawy Pzp w celu zbadania, czy przyczyny zaniechania podziału zamówienia nie naruszają zasad postępowania 5 wyrażonych w art. 16 pkt 1 Pzp. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części w żaden sposób nie ogranicza zasady uczciwej konkurencji. Przepis art. 91 ust. 1 Pzp wskazuje, że zamawiający może udzielić zamówienia w częściach – nie stanowi więc źródła obowiązku dla zamawiającego i na jego podstawie nie można sformułować zarzutu wobec zamawiającego, który takiego podziału nie dokona. Natomiast art. 91 ust. 2 Pzp tworzy obowiązek zawarcia w dokumentach postępowania uzasadnienia w przypadku zaniechania podziału zamówienia. Jest to obowiązek informacyjny, którego realizacja może być weryfikowana. W związku z tym treść uzasadnienia przedstawianego przez Zamawiającego jest istotna.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
11. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy.
12. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.
13. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
14. Zamawiający nie przewiduje organizowania dla Wykonawców wizji lokalnej oraz nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
15. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
19. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
20. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
21. Kod CPV dotyczący przedmiotu zmówienia:
główny przedmiot:
45000000-7 Roboty budowlane
kody pomocnicze:
45261410-1 Izolowanie dachu
45320000-6 Roboty izolacyjne
45321000-3 Izolacja cieplna
45111200-0 Roboty ziemne
45111000-8 Roboty ziemne
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45262520-2 Roboty murarskie
45262500-6 Roboty murarskie
45410000-4 Tynki i okładziny
45442100-8 Roboty malarskie
45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących
45431000-7 Roboty okładzinowe, posadzki i okładziny ścienne
45260000-7 Izolacja przeciwwilgociowa
45321000-3 Izolacja cieplna
45421000-4 Stolarka budowlana
45421000-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
45443000-4 Roboty elewacyjne
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262520-2 - Roboty murowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45261410-1 - Izolowanie dachu
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 735048,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 772133,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 735048,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PROGALBUD Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Progalbud Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492437833
7.3.3) Ulica: ul. Unii Europejskiej 10
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 735048,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI BOJSZOWY
więcej: przetargi BOJSZOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1885T na odcinku Bałków - Dzierzgów długości 400 mb
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





