Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu wizyjnego endourologicznego wraz z narzędziami do Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP26/2025/WR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220799636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lęborska 13
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy.szpital@bytow.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bytow.com.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu wizyjnego endourologicznego wraz z narzędziami do Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP26/2025/WR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba67eb88-e4c7-44d5-b7d1-e10df9eaddbc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404912
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadza procedurę z wolnej ręki, ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym , jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP26/2025/WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa systemu wizyjnego endourologicznego wraz z narzędziami (zwanych dalej „urządzeniem medycznym” / „przedmiotem dostawy”) dla Szpitalu Powiatu Bytowskiego wraz z instalacją urządzenia.
2. Wynagrodzenie za wykonanie dostawy zostanie wypłacone w 36 miesięcznych równych ratach.
3. Szczegółowe wymagania techniczne urządzenia medycznego (graniczne) zawiera załącznik nr 1. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty załącznika nr 1 Parametrów technicznych z wypełnionymi wszystkimi pozycjami dotyczącymi oferowanych parametrów oferowanego urządzenia.
4. W ramach zamówienia Wykonawca: dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko (wraz z ubezpieczeniem transportu) do miejsca dostawy, a następnie dokona jego instalacji i uruchomienia oraz przeszkolenia ze sposobu korzystania personelu Zamawiającego.
5. Miejsce dostawy: Szpital Powiatu Bytowskiego, ul. Lęborska 13 w Bytowie.
6. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, dopuszczone do obrotu na polskim rynku i posiadać świadectwa i certyfikaty, o ile wymagają tego powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
7. Zamawiający wymaga, by przedmiot dostawy posiadał min. 24 miesiące gwarancje jakości udzieloną jednocześnie przez producenta (na warunkach rynkowych producenta) oraz Wykonawcę (na warunkach z umowy), liczoną od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego urządzenia
8. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji wykonywał na swój koszt również niezbędne przeglądy techniczne i prace konserwacyjne wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przedmiotu dostawy, z częstotliwością zalecana przez producenta lub obowiązujące normy i przepisy.
9. Szczegółowe warunki realizacji dostawy określa Załącznik nr 3 wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33125000-2 - Urządzenia do badań urologicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 522000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 522000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olympus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012330343
7.3.3) Ulica: ul. Wynalazek 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
- ROBOTY BUDOWLANE, DOSTAWA I MONTAŻ POMP CIEPŁA, KOTŁÓW I STANOWISKA DO BADANIA TURBIN WODNYCH W RAMACH PROJEKTU "DOSTOSOWANIE ORAZ ZAKUP WYPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ ZAWODOWYCH W POWIECIE BYTOWSKIM"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - umowa ramowa do Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP32/A/16/2025/II
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla spółki Wodociągi Miejskie Bytów Sp. z o.o." I część zamówienia
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych, mobilnych zbiorników wody oraz mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Bytów
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- "Zakup toru wizyjnego do cystoskopu wraz z procesorem, źródłem światła, monitorem i wózkiem jezdnym na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





