Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00293505/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
- 2022/BZP 00312030/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
36/22 – Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070621590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Armii Krajowej 101
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-316
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338102160/65/77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@hospital.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.hospital.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://hospital.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
36/22 – Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a53f6cf6-131d-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023479/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293505/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 36/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101, dostawa odzieży roboczej dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej , wg zestawienia ilościowego i rodzajowego określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „swz”, spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku Nr 2 do swz, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 4 do swz.2. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.5.5.) Wartość części: 142000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101, dostawa obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej , wg zestawienia ilościowego i rodzajowego określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „swz”, spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku Nr 2 do swz, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 4 do swz.2. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 91000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101, dostawa obuwia operacyjnego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej , wg zestawienia ilościowego i rodzajowego określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „swz”, spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku Nr 2 do swz, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 4 do swz.2. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141960,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181257,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141960,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jullita Fashion MED Aneta Czekierda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951831655
7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Witosa 16
7.3.4) Miejscowość: Żurawica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-710
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jullita Fashion MED Aneta Czekierda
jakie przetargi wygrała firma
Jullita Fashion MED Aneta Czekierda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141964,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10504,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17321,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10504,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Produkcyjna "Świat Dziecka" Janusz Antoni Kowalski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Promedyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482023256
7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 76
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10504,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka przy ul. Kasprowicza 48 w Czechowicach Dziedzicach na Ambulatorium Zdrowia Psychicznego.
- Modernizacja pracowni zawodowej w Zespole Szkół Elektronicznych, Elektrycznych i Mechanicznych przy ul. Juliusza Słowackiego 24 w Bielsku-Białej w ramach projektu "Bielsko-Biała-zawodowo"
- "Z kulturą i edukacją w tle - zaprojektowanie i wykonanie wszechstronnego naukowego placu zabaw na terenie zielonym za Książnicą Beskidzką w Bielsku-Białej (...)
- Budowa wiat parkingowych, instalacji fotowoltaicznej na dachach wiat parkingowych i na dachach bud. A i B oraz układu przyłączenia instalacji fotowoltaicznych do stacji transformatorowej 15kV/0,4kV
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA NACZYŃ, SZTUĆCÓW I ARTYKUŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa wyposażenia specjalnego dla nieetatowych grup realizacyjnych garnizonu dolnośląskiego
- "Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Bircza w 2025r."
- Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2025
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej"
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.