Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zam. w tryb. art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy pzp do umowy 523/MZDW/08/2024/UBR z dn. 14.08.2024 r. na wykonanie usługi związanej z usuwaniem usterek oraz awarii znaków aktywnych – postępowanie nr 207/25
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013305749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-217
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zam. w tryb. art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy pzp do umowy 523/MZDW/08/2024/UBR z dn. 14.08.2024 r. na wykonanie usługi związanej z usuwaniem usterek oraz awarii znaków aktywnych – postępowanie nr 207/252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5617c9e3-4703-4c8a-bc6b-5cdb6502d3a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022288/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.62 Zamówienie podobne do umowy nr 523/MZDW/08/2024/UBR na wykonanie usługi związanej z usuwaniem usterek oraz awarii znaków aktywnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie podobne polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zostało przewidziane w ogłoszeniu o
zamówieniu do zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została
uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zakres: usuwanie usterek (180 szt.), usuwanie awarii; wymiana D-6 - 20 szt., wymiana znaku D-6 94 szt.), wymiana D-6 (2 szt.), wymiana znaku U-3a/b (10szt.), wymiana U-3e (10 szt.), wymiana c-9 (8 szt.), wymiana znaku aktywnego U-5c (8 szt.), wymiana znaku U-5a 93 szt.), wymiana znaku aktywnego A-30 (2 szt.), wymiana znaku A-30 (2 szt.), wymiana znaku aktywnego T-18 (1 szt.),wymiana znaku T-18 (2 szt.), wymiana B-20 (2 szt.), wymiana B-20 (2 szt.), wymiana T-27 (4 szt.), wymiana lampy ostrzegawczej U-35 (2 szt.), wymiana radarowego miernika prędkości (1 szt.), wymiana konstrukcji wsporczej znaku - z wyłączeniem konstrukcji do znaków C-9+U5a/c (9 szt.), itd.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 207/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp do umowy 523/MZDW/08/2024/UBR z dnia 14.08.2024 r. na wykonanie usługi związanej z usuwaniem usterek oraz awarii znaków aktywnych.
2. Szczegółowy zakres robót został określony w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469398,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469398,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469398,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JD INŻYNIERIA RUCHU PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251744589
7.3.3) Ulica: Guzowatka 7B
7.3.4) Miejscowość: Dąbrówka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-252
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JD INŻYNIERIA RUCHU PROSTA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
JD INŻYNIERIA RUCHU PROSTA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469398,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Remont części pomieszczeń Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
- Zagospodarowanie terenu nieruchomości Ostroroga 25 w Warszawie, projekt i wykonanie parku kieszeniowego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2025/2026"
- Bieżące utrzymanie oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Miasta i Gminy Kórnik w 2026 roku, na urządzeniach stanowiących własność Miasta i Gminy Kórnik.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





