Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00402034/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
- 2023/BZP 00008295/01 - Wynik z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont części nowszej budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5
1.4.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422599
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00402034/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części nowego budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego.
Prace objęte remontem na zewnątrz części nowszej budynku Urzędu Miasta:
a) rozbiórka muru oporowego od wejścia głównego budynku,
b) remont schodów zewnętrznych - wejście boczne,
c) demontaż istniejącej bramy i montaż nowej bramy wjazdowej na łączniku między starym i nowym budynkiem,
d) demontaż istniejącej bramy i montaż nowej bramy wjazdowej od strony zachodniej (nowy budynek),
e) montaż 3 szt. zaworów czerpalnych i spustowych do wody śr. 15mm na zewnętrz budynku.
f) montaż barier do korzystania przez osoby z niepełnosprawnością z poręczami przy pochylni archiwum i balustrady
dwustronnej przy schodach zejściowych do archiwum,
g) wykonanie przyłącza kablowego do możliwości ładowania samochodu elektrycznego,
k) remont zadaszenia nad wejściem głównym do budynku,
j) remont sieci telekomunikacyjnej- wg przedmiaru robót.
k) ułożyć dwie rury osłonowe typu DVK 75 o długości około 50 m każda, pomiędzy
pomieszczeniem nr 004, a miejscem wskazanym przez Zamawiającego instalacji
projektowanego agregatu prądotwórczego na placu za budynkiem urzędu.
l) wykonanie podwyższenia odciągów trzech anten na dachu budynku,
m) wykonanie i montaż na elewacji budynku urzędu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego trzech daszków
łukowych z poliwęglanu na profilach stalowych lub aluminiowych,
Prace objęte remontem wewnątrz części nowszej budynku Urzędu Miasta:
1) wykonanie szpachlowania ścian wewnętrznych i sufitów,
2) wymiana parapetów o szerokości do 50 cm z płyt z konglomeratów kamiennych na spoiwie poliestrowym,
3) remont posadzek części nowszej budynku (remont nie obejmuje pomieszczeń archiwum (0/4,0/14,0/15,0/16) na każdej
kondygnacji,
4) demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki aluminiowej w dyżurce straży miejskiej,
5) demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej na każdej
kondygnacji,
6) demontaż istniejących okien PVC i montaż okien aluminiowych EI 60 ze szkleniem potrójnym,
7) demontaż istniejących i montaż wyznaczonych nowych okien jednoskrzydłowych ze szkleniem potrójnym w kolorze
białym,
8) rozbiórka ścianek działowych na I piętrze pokój nr 100,
9) wykonanie ścianki działowej po rozbiórce istniejącej, na I piętrze pokój nr 100 spełniającej wymogi strefy oddzielenia
ppoż. EI 60 z dwoma otworami drzwiowymi o wymiarach 1,00m x 2,08m wraz z nadprożami. Dokładna lokalizacja ścianki
działowej w uzgodnieniu z Zamawiającym,
10) rozbiórka ścianek działowych na II piętrze pokój nr 200 i 201,
11) wykonanie ścianki działowej po rozbiórce istniejącej, na II piętrze pokój 200 i 201 spełniającego wymogi strefy
oddzielenia ppoż. EI 60 z dwoma otworami drzwiowymi o wymiarach 1,00m x 2,08m wraz z nadprożami. Dokładna
lokalizacja ścianki działowej w uzgodnieniu z Zamawiającym,
12) wykonanie tynku cementowo-wapiennego wraz ze szpachlowaniem ścian (I i II piętro), pomieszczenie nr 100, 100/a,
200 i 201.
13) wymiana istniejących łączników instalacyjnych,
14) wymiana gniazd jednofazowych podtynkowych 2x2P+Z,
15) wymiana gniazd jednofazowych podtynkowych bryzgoszczelnych,
16) montaż dekla uniwersalnego,
17) wymiana instalacji elektrycznej gniazd jednofazowych w pokoju nr 100, w dyżurce straży miejskiej oraz w pokoju nr
3/21,
18) wykonanie okablowania podtynkowego dla instalacji nagłośnieniowej w sali konferencyjnej,
19) wykonanie przepustu kablowego po lewej stronie wejścia głównego,
20) wykonanie remontu instalacji elektrycznej dedykowanej zasilaniu gniazd 1-fazowych z pomieszczenia nr 004 do
pomieszczeń: 1/4, 104, 106, 100 oraz 3/22,
21) wykonanie remontu instalacji RTV z istniejącego przyłącza telewizji kablowej zlokalizowanego na elewacji łącznika oraz
instalację telewizji naziemnej DVBT do pomieszczeń nr 104a 1/4, 105,
22) ułożyć rurę osłonową typu DVK 75 pod elewacją nowego budynku dla przewodów anten Straży Miejskiej.
23) Poprowadzenie kabla światłowodowego 24J pomiędzy serwerownią pom. nr 0/15 zlokalizowaną w piwnicy budynku, a
punktem dystrybucyjnym pom. nr 3/22, zlokalizowanym na 2-gim piętrze,
24) Dołożenie 2 kabli typu Ethernet kat 5, pomiędzy punktem dystrybucyjnym pom.
nr 3/22, zlokalizowanym na 2-gim piętrze, a przyłączem telefonicznym znajdującym się w piwnicy budynku,
25) Przeniesienie szafy RACK z pomieszczenia 006 do pomieszczenia dyżurki Straży Miejskiej pom. 1/3, montaż,
doprowadzenie do szafy koryta montażowego,
26) Przedłużenie dwóch kabli Ethernet UTP kat 5 w pomieszczeniu nr 104 na drugą ścianę.
27) Wykonanie dwóch kanałów i montaż dwóch kaset floorbox w sekretariacie, zapewnienie w nich zasilania sieciowego
oraz sygnału sieci komputerowej,
28) Kabel światłowodowy 24J do połączeń między punktami – kabel światłowodowy jednomodowy wewnętrzny,
29) demontaż istniejących i montaż nowych skrzynek hydrantowych z gaśnicą (wąż półsztywny dł. 30m, gaśnica GP6)
DZ03 (materiał inwestora), demontaż drzwi dwuskrzydłowych z futryną w pomieszczeniu nr 0/11 wraz z zamurowaniem
otworu i obustronnym otynkowaniem, szpachlowaniem oraz malowaniem,
31) remont klatki schodowej (klatka schodowa od wejścia głównego oraz klatka schodowa boczna), pom. 01, 012, 1/8, 1/1,
2/11, 2/10, 3/13, 3/23
32) wykonanie ścieżek naprowadzających na wejściu do budynku oraz korytarzach każdej kondygnacji dla osób z
niepełnosprawnością,
33) wykonanie jednej sztuki na postumencie tablicy tyflograficznej umiejscowionej przy dyżurce Straży Miejskiej w budynku
urzędu o wymiarach dostosowanych do możliwości odczytu planu budynku i odczytu napisów w języku polskim oraz Braill’a,
34) demontaż i montaż po pracach remontowych istniejących klimatyzatorów,
35) wymiana 3 szt. kamer zewnętrznych IP, innych niezbędnych elementów do uruchomienia systemu CCTV oraz
wykonanie instalacji do ww. kamer,
36) W ramach remontu należy wykonać lub wymienić elementy instalacji elektrycznej,
37) wykonanie elementów wykończenia i aranżacji
2. Budynek nie zostanie wyłączony z użytkowania na okres trwania remontu.
Prace prowadzone będą równocześnie z trwającymi robotami budowlanymi na części nowszej budynku związanymi z
rozbudową i termomodernizacją budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego realizowanych w ramach zadania
budżetowego pn.: ,,Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego”.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części nowego budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego.
Prace objęte remontem na zewnątrz części nowszej budynku Urzędu Miasta:
a) rozbiórka muru oporowego od wejścia głównego budynku,
b) remont schodów zewnętrznych - wejście boczne,
c) demontaż istniejącej bramy i montaż nowej bramy wjazdowej na łączniku między starym i nowym budynkiem,
d) demontaż istniejącej bramy i montaż nowej bramy wjazdowej od strony zachodniej (nowy budynek),
e) montaż 3 szt. zaworów czerpalnych i spustowych do wody śr. 15mm na zewnętrz budynku.
f) montaż barier do korzystania przez osoby z niepełnosprawnością z poręczami przy pochylni archiwum i balustrady
dwustronnej przy schodach zejściowych do archiwum,
g) wykonanie przyłącza kablowego do możliwości ładowania samochodu elektrycznego,
k) remont zadaszenia nad wejściem głównym do budynku,
j) remont sieci telekomunikacyjnej- wg przedmiaru robót.
k) ułożyć dwie rury osłonowe typu DVK 75 o długości około 50 m każda, pomiędzy
pomieszczeniem nr 004, a miejscem wskazanym przez Zamawiającego instalacji
projektowanego agregatu prądotwórczego na placu za budynkiem urzędu.
l) wykonanie podwyższenia odciągów trzech anten na dachu budynku,
m) wykonanie i montaż na elewacji budynku urzędu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego trzech daszków
łukowych z poliwęglanu na profilach stalowych lub aluminiowych,
Prace objęte remontem wewnątrz części nowszej budynku Urzędu Miasta:
1) wykonanie szpachlowania ścian wewnętrznych i sufitów,
2) wymiana parapetów o szerokości do 50 cm z płyt z konglomeratów kamiennych na spoiwie poliestrowym,
3) remont posadzek części nowszej budynku (remont nie obejmuje pomieszczeń archiwum (0/4,0/14,0/15,0/16) na każdej kondygnacji,
4) demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki aluminiowej w dyżurce straży miejskiej,
5) demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej na każdej kondygnacji,
6) demontaż istniejących okien PVC i montaż okien aluminiowych EI 60 ze szkleniem potrójnym,
7) demontaż istniejących i montaż wyznaczonych nowych okien jednoskrzydłowych ze szkleniem potrójnym w kolorze białym,
8) rozbiórka ścianek działowych na I piętrze pokój nr 100,
9) wykonanie ścianki działowej po rozbiórce istniejącej, na I piętrze pokój nr 100 spełniającej wymogi strefy oddzielenia
ppoż. EI 60 z dwoma otworami drzwiowymi o wymiarach 1,00m x 2,08m wraz z nadprożami. Dokładna lokalizacja ścianki
działowej w uzgodnieniu z Zamawiającym,
10) rozbiórka ścianek działowych na II piętrze pokój nr 200 i 201,
11) wykonanie ścianki działowej po rozbiórce istniejącej, na II piętrze pokój 200 i 201 spełniającego wymogi strefy
oddzielenia ppoż. EI 60 z dwoma otworami drzwiowymi o wymiarach 1,00m x 2,08m wraz z nadprożami. Dokładna
lokalizacja ścianki działowej w uzgodnieniu z Zamawiającym,
12) wykonanie tynku cementowo-wapiennego wraz ze szpachlowaniem ścian (I i II piętro), pomieszczenie nr 100, 100/a,
200 i 201.
13) wymiana istniejących łączników instalacyjnych,
14) wymiana gniazd jednofazowych podtynkowych 2x2P+Z,
15) wymiana gniazd jednofazowych podtynkowych bryzgoszczelnych,
16) montaż dekla uniwersalnego,
17) wymiana instalacji elektrycznej gniazd jednofazowych w pokoju nr 100, w dyżurce straży miejskiej oraz w pokoju nr
3/21,
18) wykonanie okablowania podtynkowego dla instalacji nagłośnieniowej w sali konferencyjnej,
19) wykonanie przepustu kablowego po lewej stronie wejścia głównego,
20) wykonanie remontu instalacji elektrycznej dedykowanej zasilaniu gniazd 1-fazowych z pomieszczenia nr 004 do
pomieszczeń: 1/4, 104, 106, 100 oraz 3/22,
21) wykonanie remontu instalacji RTV z istniejącego przyłącza telewizji kablowej zlokalizowanego na elewacji łącznika oraz
instalację telewizji naziemnej DVBT do pomieszczeń nr 104a 1/4, 105,
22) ułożyć rurę osłonową typu DVK 75 pod elewacją nowego budynku dla przewodów anten Straży Miejskiej.
23) Poprowadzenie kabla światłowodowego 24J pomiędzy serwerownią pom. nr 0/15 zlokalizowaną w piwnicy budynku, a
punktem dystrybucyjnym pom. nr 3/22, zlokalizowanym na 2-gim piętrze,
24) Dołożenie 2 kabli typu Ethernet kat 5, pomiędzy punktem dystrybucyjnym pom.
nr 3/22, zlokalizowanym na 2-gim piętrze, a przyłączem telefonicznym znajdującym się w piwnicy budynku,
25) Przeniesienie szafy RACK z pomieszczenia 006 do pomieszczenia dyżurki Straży Miejskiej pom. 1/3, montaż,
doprowadzenie do szafy koryta montażowego,
26) Przedłużenie dwóch kabli Ethernet UTP kat 5 w pomieszczeniu nr 104 na drugą ścianę.
27) Wykonanie dwóch kanałów i montaż dwóch kaset floorbox w sekretariacie, zapewnienie w nich zasilania sieciowego
oraz sygnału sieci komputerowej,
28) Kabel światłowodowy 24J do połączeń między punktami – kabel światłowodowy jednomodowy wewnętrzny,
29) demontaż istniejących i montaż nowych skrzynek hydrantowych z gaśnicą (wąż półsztywny dł. 30m, gaśnica GP6) DZ03 (materiał inwestora), demontaż drzwi dwuskrzydłowych z futryną w pomieszczeniu nr 0/11 wraz z zamurowaniem otworu i obustronnym otynkowaniem, szpachlowaniem oraz malowaniem,
31) remont klatki schodowej (klatka schodowa od wejścia głównego oraz klatka schodowa boczna), pom. 01, 012, 1/8, 1/1, 2/11, 2/10, 3/13, 3/23
32) wykonanie ścieżek naprowadzających na wejściu do budynku oraz korytarzach każdej kondygnacji dla osób z niepełnosprawnością,
33) wykonanie na postumencie trzech tablic tyflograficznych na każdej kondygnacji obiektu o wymiarach dostosowanych do możliwości odczytu planu danej kondygnacji budynku i odczytu napisów w języku polskim oraz Braill”a”,
34) demontaż i montaż po pracach remontowych istniejących klimatyzatorów,
35) wymiana 3 szt. kamer zewnętrznych IP, innych niezbędnych elementów do uruchomienia systemu CCTV oraz wykonanie instalacji do ww. kamer,
36) w ramach remontu należy wykonać lub wymienić elementy instalacji elektrycznej,
37) wykonanie elementów wykończenia i aranżacji,
38) dostawa wraz z montażem zewnętrznych tłumików akustycznych na czerpni i wyrzutni central wentylacyjnych zamontowanych na dachu starego i nowego budynku - szt. 6.
2. Budynek nie zostanie wyłączony z użytkowania na okres trwania remontu.
Prace prowadzone będą równocześnie z trwającymi robotami budowlanymi na części nowszej budynku związanymi z rozbudową i termomodernizacją budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego realizowanych w ramach zadania budżetowego pn.: ,,Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego”.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1.Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oprócz okoliczności, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu
Zamawiający wykluczy również Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835), Wraz z Formularzem ofertowym
przygotowanym wg wzoru – Załącznik nr 1 do SWZ składane są następujące dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3a do SWZ. Oświadczenie to w przypadku wspólnego ubiegania
się o zamówienie wielu Wykonawców składa każdy z nich.
2) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7
do SWZ, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. (o ile dotyczy)
3) Wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych
do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej)
4) Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika- jeżeli dotyczy W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wraz z oświadczeniem tego podmiotu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 10 oraz załącznik nr 3b i 3c do SWZ. (o ile dotyczy),
6) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
Po zmianie:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oprócz okoliczności, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający wykluczy również Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835), Wraz z Formularzem ofertowym
przygotowanym wg wzoru – Załącznik nr 1 do SWZ składane są następujące dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3a do SWZ. Oświadczenie to w przypadku wspólnego ubiegania
się o zamówienie wielu Wykonawców składa każdy z nich.
2) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7
do SWZ, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. (o ile dotyczy)
3) Wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych
do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej)
4) Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika- jeżeli dotyczy W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wraz z oświadczeniem tego podmiotu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 10 oraz załącznik nr 3b i 3c do SWZ. (o ile dotyczy),
6) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-07 10:00
Po zmianie:
2022-11-10 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-07 11:00
Po zmianie:
2022-11-10 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-12-06
Po zmianie:
2022-12-09
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania z budżetu obywatelskiego "Budowa boiska piłkarskiego w osiedlu Koszary" w systemie zaprojektuj - wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Rozbudowa drogi gminnej nr 302085T - ul. Gajowej w Ostrowcu Świętokrzyskim", w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa ul. Gajowej"
- zaprojektowanie i wybudowanie parterowego budynku objętego wsparciem ze środków KPO pn. "zwiększenie dostępu do opieki długoterminowej poprzez rozbudowę i doposażenie ZOL w WSZ w Ostrowcu Św.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach.
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. W-wy: Cz. 1 - ul. Mickiewicza 27/163, Cz. 2 ul. Powązkowska 70/9, Cz.3 ul. Śmiała 24/1
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
- Remont sanitariatów w budynku ZSCKR im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.