Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00329465/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Piecach
im . Ziemi Śląskiej, na potrzeby przedszkola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gaszowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258753
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rydułtowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Gaszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-293
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gaszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gaszowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.gaszowice.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Piecachim . Ziemi Śląskiej, na potrzeby przedszkola
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64a81263-29e1-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057342/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Piecach im . Ziemi Śląskiej, na potrzeby przedszkola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329465/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPIZP.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej celem wykonania dwóch dodatkowych oddziałów przedszkolnych. W obrębie szkoły, w poziomie parteru funkcjonuje dwuoddziałowe przedszkole z niezależnym wejściem, zapleczem sanitarnym, socjalnym i żywieniowym. Pomieszczenia przeznaczone dla potrzeb przedszkola stanowią wydzieloną pożarowo strefę ZL II. Konieczne jest zaadaptowanie obecnych dwóch klas lekcyjnych szkoły na I piętrze oraz przebudowa klatki schodowej. Wychodząc ze wskaźnika 2.5m2 powierzchni na dziecko zaadaptowane sale zajęć przeznaczone będą odpowiednio dla 19 i 25 dzieci. Każda z sal posiadać będzie własny węzeł sanitarny. Spożywanie posiłków odbywać się będzie w pomieszczeniu jadalni. Sale na piętrze przeznaczone będą dla dzieci starszych. W części objętej przebudową zmianie ulegną warunki ochrony p.pożarowej, całość pomieszczeń przedszkola stanowić będzie jedna strefa pożarowa zaliczona do ZL II.
Bryła budynku, układ przestrzenny, zagospodarowanie, przyłącza do sieci zewnętrznych nie ulegną zmianie. Całość zabudowań szkolnych jest poddana termomodernizacji na podstawie odrębnej procedury administracyjnej, co doprowadzi do zmiany formy architektonicznej w zakresie kolorystyki elewacji. Zadanie nie ingeruje w formę architektoniczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1195869,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1195869,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1195869,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Ecomplex
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472092188
7.3.4) Miejscowość: Łuków Śląski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-handlowe "Ecomplex" GRINSPEK EWA
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo-handlowe "Ecomplex" GRINSPEK EWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1195869,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI GASZOWICE
więcej: przetargi GASZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.