eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Rozbudowa bazy dydaktyczno-rehabilitacyjnej Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szymanowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa bazy dydaktyczno-rehabilitacyjnej Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Szymanowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostródzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-ostrodzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa bazy dydaktyczno-rehabilitacyjnej Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Szymanowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abf8a57d-3502-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053754/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa bazy dydaktyczno-rehabilitacyjnej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343357

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AN.272.14.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4 do SWZ); dokumentacją projektową (zał. nr 5 do SWZ), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (zał. nr 6 do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ).
2) Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz pomieszczeń, w których prowadzone będą roboty (teren budowy);
b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
3) Uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty, w tym sąsiednich posesji i pomieszczeń zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.
4) Przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz wymaganych badań, a także przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym wszelkich dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych.
2. Krótka charakterystyka obiektu:
1) Rodzaj i kategoria obiektu budowlanego będącego przedmiotem zamierzenia budowlanego:
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest rozbudowa istniejącego pawilonu przedszkolnego Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Szymanowie wraz z zagospodarowaniem terenu
i urządzeniami budowlanymi, na działce nr 24/37, obręb 0001 Antoniewo, gmina Morąg. Kategoria obiektu budowlanego – IX (budynki przedszkolne).
2) Zamierzony sposób użytkowania oraz program użytkowy obiektu budowlanego
Projektowana rozbudowa przeznaczona jest na potrzeby istniejącego pawilonu przedszkolnego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie w celu zwiększenia ilości sal przedszkolnych służących prowadzeniu zajęć dydaktycznych wspomagających rozwój dzieci i przygotowanie ich do podjęcia nauki w szkole. Sale przeznaczone są do prowadzenia zajęć w małych grupach do 5 dzieci, zapewnia to lepszą opiekę oraz rozwój dzieci. Łączna liczba dzieci jednocześnie przebywających w nowej części nie przekroczy 30. W projektowanej rozbudowie będzie znajdowało się 6 sal przedszkolnych, sala rekreacyjna dla dzieci oraz dwie toalety dla dzieci. Pozostałe pomieszczenia niezbędne do funkcjonowania przedszkola tj. pomieszczenia administracyjno-socjalne, zespół pomieszczeń sanitarnych w tym dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia kuchenne, stołówka i szatnia znajdują się w części istniejącej pawilonu Ośrodka Szkolno – Wychowawczego. Projektowany oraz istniejące budynki połączone funkcjonalnie ze sobą korytarzem wewnętrznym.
3) Instalacja wody zimnej, ciepłej i kanalizacji.
Woda zimna i ciepła do projektowanej instalacji pozyskiwana będzie z istniejącego sąsiedniego budynku. Dotyczy to również instalacji wody pożarowej.
4) Komfort cieplny
Układ przestrzenny oraz forma architektoniczna obiektu budowlanego powoduje, że przy ekstremalnych temperaturach zimą i latem pomieszczenia będą wymagały dużego wysiłku aby utrzymać w nich normowy komfort cieplny. Podstawowym źródłem ciepła jest kotłownia węglowo olejowa. Instalacja grzewcza budynku – w salach przedszkolnych i rekreacyjnych – podłogowa, natomiast w sanitariatach i korytarzu grzejniki płytowe.
Oprócz instalacji centralnego ogrzewania niezbędna jest instalacja wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła i instalacja klimatyzacji.
5) Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego
a) kubatura rozbudowy:
Kubatura netto: 1 292,45m3
b) zestawienie powierzchni rozbudowy:
Powierzchnia netto: 351,21 m2
Powierzchnia użytkowa: 283,34m2
Powierzchnia ruchu: 67,87m2
Powierzchnia wewnętrzna: 366,52m2
c) wysokość, długość, szerokość rozbudowy:
Długość: 42,68m
Szerokość: 9,60m
Wysokość od poziomu ±0,00 do attyki: 4,54m
Wysokość zewn. elewacji północnej: 4,82m
Wysokość zewn. elewacji południowej: 9,12m
d) liczbę kondygnacji rozbudowy:
Budynek parterowy niepodpiwniczony – 1 kondygnacja nadziemna.
3. Inne postanowienia:
1) Zamawiający wymaga aby do dnia 15 grudnia 2023 r. Wykonawca założył realizację robót budowlanych na kwotę minimum 1 605 492,81 zł brutto, z zastrzeżeniem, że płatności w roku 2023 za roboty budowlane wykonane do dnia 15 grudnia 2023 r. nie przekroczą wskazanej wyżej kwoty. Zamawiający nie przewiduje możliwości płatności za roboty wykonane w roku 2023 kwoty powyżej 1 605 492,81 zł brutto.
2) Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania estetyki i czystości.
3) Materiały pochodzące z demontażu urządzeń istniejących oraz gruz Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji w ramach wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. Koszt załadunku, rozładunku oraz przewozu urządzeń i gruzu do miejsca ich utylizacji mieści się w wynagrodzeniu wynikającym ze złożonej oferty.
4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca, na wykonany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w okresie minimum 36 miesięcy.
5) W opisie przedmiotu zamówienia uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
6) Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zadania objętego niniejszą umową do zapewnia łącznego udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych na poziomie wymaganym ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1083 z późn. zm.), tj. w wysokości minimum 10 %, z zastrzeżeniem postanowienia pkt 7.
7) Zgodnie z art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych, udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w ogólnej liczbie pojazdów samochodowych zaangażowanych przy realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, o których mowa w pkt 6, oblicza się stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału wynosząca 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.
8) Wykonawca w terminie 5 dni roboczych po przekazaniu terenu budowy, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie, że przy realizacji przedmiotu umowy zapewnia łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, w wymiarze określonym w pkt 6 lub oświadczenie, że powyższe regulacje jego nie dotyczą, gdyż wielkość wymaganego przepisami udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych zaangażowanych przy realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia jest mniejsza niż 0,5, co wynika z wyliczenia: …. pojazdów x 10 %.
9) Nie przedłożenie przez Wykonawcę w terminie 5 dni roboczych po przekazaniu terenu budowy, oświadczenia, o którym mowa w pkt 8, spowoduje naliczenie kar umownych, o których mowa w § 8 ust. 1 pkt 11 projektu umowy (zał. nr 3 do SWZ).
10) Nie przedłożenie przez Wykonawcę w terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania terenu budowy oświadczenia, o którym mowa w pkt 8, będzie jednoznaczne z nie zapewnieniem przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomie wymaganym w pkt 6 i może skutkować odstąpieniem od umowy, o którym mowa w § 10 ust. 4 pkt 8 projektu umowy (zał. nr 3 do SWZ).
11) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ rozumiany jako minimalne wymagania i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp.
12) Przez rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 11, należy rozumieć rozwiązania o tym samym przeznaczeniu oraz cechach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym i funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lub lepszych, oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem, źródłem lub szczególnym procesem, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez danego Wykonawcę. Zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne muszą odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne);
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, elementy wyposażenia);
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3340000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4108079,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3340000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „ELMIR” Emilian Sienkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280162010

7.3.3) Ulica: Gubity 18

7.3.4) Miejscowość: Morąg

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nazwa podwykonawcy :
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe OL-PAT Łukasz Góral
ul. Tadeusza Zawadzkiego „Zośki” 14
82-440 Dzierzgoń

Część zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy : Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji z automatyką


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3340000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 305 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.