eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRoboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wyższy Urząd Górniczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332245

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@wug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wug.ezamawiajacy.pl/pn/wug/demand/220426/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


nadzór górniczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e8e8e37-9316-45c5-883c-fd064b617ec2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060105/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku WUG przy ul. Poniatowskiego 31 w Katowicach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312653

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAG/07/2025/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy
schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku biurowym Wyższego Urzędu
Górniczego mieszczącym się przy ulicy Poniatowskiego 31 w Katowicach.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wydzielenie pożarowe 2 klatek schodowych od poziomych dróg ewakuacyjnych,
b) podzielenie obiektu na 2 strefy pożarowe,
c) prace w zakresie stolarki i ślusarki budowlanej,
d) wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu,
e) wykonanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej z przesunięciem hydrantów poza wydzielone klatki schodowe,
f) wyposażenie części okien na parterze i piętrze w kurtyny przeciwpożarowe w klasie odporności ogniowej EW 60,
g) wyposażenie kominków wentylacyjnych piwnicy w klapy przeciwpożarowe,
h) wyposażenie obiektu w system sygnalizacji pożaru: pełna ochrona całego budynku
z przekazywaniem alarmu pożarowego do jednostki ratowniczo-gaśniczej PSP i centralki SSP, system instalacji
oddymiającej w klatkach schodowych, system sygnalizacji świetlnej i akustycznej, sterowanie otwieraniem ewakuacyjnych
drzwi napowietrzających, klap oddymiających, okna napowietrzającego oraz zamykaniem kurtyn okiennych i klap
przeciwpożarowych,
i) wyposażenie poziomych oraz pionowych dróg ewakuacyjnych w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne,
j) zabudowę platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w obrębie tylnej klatki schodowej wraz z podkuciem ścian i
zabezpieczeniem konstrukcyjnym, wymianą drzwi zewnętrznych i montażem wideodomofonu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262700-8 - Przebudowa budynków

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777743,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 924272,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777743,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA-AM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412536931

7.3.3) Ulica: agnieszka.frydrych@vp.pl

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2139427,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podane ceny w sekcji VI ogłoszenia dotyczą cen zaoferowanych za realizację zamówienia podstawowego.

Wartość umowy wskazana w sekcji VIII ogłoszenia obejmuje maksymalne wynagrodzenie obejmujące cenę za zamówienia podstawowe (777 743,25 zł brutto) i cenę za zamówienie objęte prawem opcji (1 361 684,70 zł brutto).

W zakresie punktu dotyczącego okresu realizacji zamówienia , o którym mowa w sekcji VIII, zamawiający informuje, że podany termin dotyczy realizacji zamówienia podstawowego. W ramach rozszerzenia powyższej informacji Zamawiający informuję, że wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w terminie:
1) zamówienie podstawowe – 14 tygodni od dnia przekazania wykonawcy terenu robót,
2) zamówienie objęte prawem opcji –
• 16 tygodni od dnia przekazania wykonawcy terenu robót dla zadania dotyczącego:
-wykonania systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania;
- montażu kurtyn przeciwpożarowych;
- wykonania instalacji hydrantowej, zabezpieczenia przepustów instalacji sanitarnych istniejących oraz wbudowanej instalacji
hydrantowej wraz z robotami towarzyszącymi;
-zabudowy platformy dla osób niepełnosprawnych w obrębie tylnej klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi;
albo
• 10 tygodni od dnia przekazania wykonawcy terenu robót - w przypadku, gdy zamawiający złoży oświadczenie o
uruchomieniu prawa opcji dla pojedynczego ww. zadania objętego prawem opcji.
W sytuacji, gdy zamawiający uruchomi prawo opcji jednocześnie dla co najmniej dwóch zadań zastosowanie ma 16tygodniowy termin realizacji zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.