Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00356543/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa placu wokół budynku biurowego ZZDW
w Koszalinie - przebudowa parkingu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzdw@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzdw.ezamawiajacy.pl/pn/ZZDW/demand/161639/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa placu wokół budynku biurowego ZZDWw Koszalinie - przebudowa parkingu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1997cc3d-23c6-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00211158/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.68 Przebudowa placu wokół budynku biurowego ZZDW w Koszalinie wraz z montażem latarni (przebudowa parkingu)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356543
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZDW-6.3810.111.2024.8.7
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa placu wokół budynku biurowego ZZDW
w Koszalinie - przebudowa parkingu”.
2. Zakres zadania obejmuje: wykonanie parkingu dla samochodów osobowych, o pow. 650 m2, wykonanie odwodnienia placu (1 wpust drogowy i 15 mb odwodnienia liniowego) oraz oświetlenie placu dwoma słupami z oprawami LED.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197777,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197777,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Sylwia Binkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721188149
7.3.3) Ulica: Berki 3/27
7.3.4) Miejscowość: Białogard
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197777,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Gryficach
- Dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW w Gryficach
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2026 r.
- Sprzęt do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych (II)
- Ochrona mienia i osób
- Usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego, drobnych napraw krawieckich oraz dezynfekcji obuwia w 2026 r.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie terenu po ROD "Radość" wraz z modernizacją stawu w Gliwicach"
- "Oświetlenie przejścia dla pieszych przez ul. Balcerskiego" - realizacja zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach realizacji zadań inicjatyw lokalnych Rad Dzielnic 2024.
- "Zielone Centrum Dąbia -Budowa fontanny posadzkowej z infrastrukturą towarzyszącą"
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1130R ul. Mickiewicza w Nowej Dębie
- Roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie budynków OSP w Łukawcu wraz z przebudową wiaty.
- Odbudowa/ budowa infrastruktury sportowej przy ZSP w Jasienicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





