Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00357581/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu Gminy Ogrodzieniec do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25
1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66fc189c-3d96-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu Gminy Ogrodzieniec do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66fc189c-3d96-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060014/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu Gminy Ogrodzieniec do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357581
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 333894,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu Gminy Ogrodzieniec do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę, uprawniających do korzystania z usługi przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie do placówek oświatowych na terenie Gminy Ogrodzieniec.
2. Adresy placówek oświatowych:
a) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Ogrodzieńcu ul. Kościuszki 67, 42-440 Ogrodzieniec – 85 uczniów, w tym 1 uczeń będący obywatelem Ukrainy;
b) Przedszkole Publiczne w Ogrodzieńcu ul. E. Orzeszkowej, 42-440 Ogrodzieniec – 38 dzieci, w tym 3 dzieci będących obywatelami Ukrainy;
c) Szkoła Podstawowa w Ryczowie ul. Armii Krajowej 26, 42-440 Ryczów – 23 uczniów;
d) Szkoła Podstawowa w Gieble ul. Edukacyjna 6, 42-440 Giebło – 91 uczniów, w tym 3 uczniów będących obywatelami Ukrainy.
3. Ogółem liczba uczniów, dla których dostarczane będą bilety wynosi: 237. Liczbę uczniów podano na podstawie informacji złożonych przez poszczególne placówki oświatowe. Wykaz szkół, miejscowości objętych dowozem oraz ilość dowożonych uczniów
z poszczególnych miejscowości znajdują się w Załączniku nr 4 do SWZ.
4. Dane określone w ww. Załączniku mogą ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. zmiany miejsca zamieszkania, zmiany szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek nauki, jak również innych przyczyn. Zamówienie mniejszej lub większej liczby biletów miesięcznych nie jest traktowane jako odstąpienie od umowy przez Zamawiającego i nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń, w szczególności
o odszkodowanie.
5. Imienna lista uczniów, dla których mają zostać zakupione bilety na dany okres rozliczeniowy będzie przekazywana Wykonawcy przez dyrektorów poszczególnych szkół przed rozpoczęciem każdego miesiąca na co najmniej 5 dni roboczych przed upływem daty dostarczenia biletów przez Wykonawcę.
6. Bilet miesięczny uprawnia wszystkich uczniów do korzystania z przejazdów w ramach linii regularnych Wykonawcy na całym terenie Gminy Ogrodzieniec.
7. Wykonawca zobowiązuje się:
a) posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach, które przewidują zatrzymanie się autobusów
w poszczególnych miejscowościach na przystankach podanych przez Zamawiającego. Jeżeli wykonawca nie posiada ww. zezwoleń lub posiadane zezwolenia muszą zostać dostosowane do wymagań Zamawiającego, wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania / zmiany takich zezwoleń;
b) dostarczyć Zamawiającemu oraz dyrektorowi danej placówki rozkład jazdy w ramach linii regularnych, obejmujący miejscowości, z których dojeżdżać będą uczniowie do placówek oświatowych, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. W przypadku planowanej zmiany rozkładu jazdy, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz dyrektora danej placówki o każdorazowej zmianie na 7 dni przed jej wprowadzeniem;
c) dostarczyć bilety miesięczne do dyrektora danej placówki najpóźniej do przedostatniego dnia roboczego każdego miesiąca;
d) dowieźć uczniów na przystanek zlokalizowany najbliżej szkoły najpóźniej na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. Godziny jazdy autobusów muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych. Szkoły podstawowe rozpoczynają zajęcia o godzinie 8:00, Przedszkole Publiczne w Ogrodzieńcu rozpoczyna realizację podstawy programowej o godzinie 9:00;
e) ustalić rozkład jazdy autobusów w sposób umożliwiający uczniom powrót do domu w godzinach od 13:00 do 16:00;
f) (w przypadku awarii) zapewnić zastępczy środek transportu, w taki sposób aby awaria nie powodowała znacznych opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego jest zobowiązany posiadać pojazd rezerwowy np. autobus;
g) posiadać i utrzymać przez cały okres obowiązywania umowy regularne linie, obejmujące wszystkie miejscowości w Gminie Ogrodzieniec;
h) posiadać umowę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22459000-2 - Bilety
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34980000-0 - Bilety przewozowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Przewozowa JAW-BUS Anna Jaworska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6371493603
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 21a
7.3.4) Miejscowość: Podzamcze
7.3.5) Kod pocztowy: 42-440
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA JAWORSKA FIRMA PRZEWOZOWA JAW-BUS
jakie przetargi wygrała firma
ANNA JAWORSKA FIRMA PRZEWOZOWA JAW-BUS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.